1. #61
    Denia mkawda

    Reacties
    1.825
    10-02-2005

    Ik liep naar voor en hoorde allerlei gefluit en gefluister...

    Leila: mmmijn naam is leila, ik kom van antwerpen en woon al een weekje in Gent.
    Leerkracht: mooi leila... ik hoop dat je je vlug thuis voelt op deze school.

    Ik keek de groep aan en zag dat de jongens onder elkaar aan het fluisteren waren, Omar keek me aan en glimlachte vriendelijk naar me.

    Omar: we hebben een schoonheid in de klas mensen... dat werd tijd nietwaar drarie? wahaha

    Ik glimlachte verlegen en ging naar mijn plaats. aangekomen gaf ik een stoot in de zij van omar...
    leila: ben jehelemaal gek??
    Omar: wat is ermet jou
    Leila: mij belachelijk maken voor heel de klas, jek lebes?
    Omar: ewa safie rusiggg meid, die guys doen je nix en als ze dat doen mag je gerust naar me toe komen. Abdel is mijn goeie mattie en ik moest op jou letten van m. Dus doe ik dat ook

    Ik dacht aan abdel. Wollah kapot lief van m. We werkten nog vlug door en ik merkte dat ik een leuke klas had, kon goed met hun opschieten. Behalve die ene meid van achter... Je hoorde haar helemaal niet. Ik keek naar haar op en glimlachte naar haar... ze keek naar me en dan weer weg. Meskeena.. ze dacht waarschijnlijk dat ik haar ging uitmaken, pesten. Ik zag mezelf weerspiegelen in haar. Ze was gekleed naar alle kleuren van de regenboog. Ze had een dikke bril aan waarvan haar ogen twee maal zo groot leken dan ze normaal zijn... Ik keek voor me en werkte verder aan mijn oefeningen tot de bel ging. Verandering van klaslokaal ik ruimde snel mijn grief op en liep mee met Omar. We hadden Economie en dat ging samen met de klas van Abdel zijn.

    Abdel:

    Ik liep vandaag met leila mee naar school... wollah ze is echt een schoonheid. en dat allemaal verdoken onder die kleren die ze eerst droeg. Ik zag dat iedereen ons aankeek op school. Iedereen kende iedereen daarzo op school. Vandaag kwam ik aan met een nieuwe meid, een bom dan nog. is maar normaal dat ze me aanstaren, voelde me wel trots . Ik was oprecht tegen haar maar tog die ene deal die ik sloot met de kerels... Ik wou niet meer verder doen. Ik wist dat ze me zowiezo de antwoorden zou geven, In die week tijd leerde ik leila goed kennen. En ik begrijp me er maar niet aan hoe die mensen in antwerpen haar weggepest hebben. Ik wou haar dan ook geen fake vriendschap geven. want dat verdiend zij niet. Ik heb alleen broers thuis. En wou al altijd een zusje hebben, en die heb ik dus nu. Ik ga tijdens de pauze met de kerels spreken en zeggen dat ik er niet meer aan mee doe, aan hun spelletje. Ga het voorbeeld van Nawfel volgen. diep in gedachten voelde ik een propje papier op mijn hoofd. ik draaide me om en zag Nawfel grijnzen naar me.

    Nawfel: waar ben jemet je gedachten man, ik roep je al de hele tijd!
    Abdel: Ewa ik heb slaap matsada3niech.
    nawfel: waga slaap maar verder stupid. Waar was je daarstrax in de ochtend? je was nergens te bespeuren?
    Abdel: Ik zat bij de drarie daar op het bankje. Samen met Leila. Je weet wel de nieuwe van de wijk.
    Nawfel: oww die...

    De bel ging en iedereen ging naar buiten. Ik had nu economie samen met leila... net toen ik aan haar dacht zag ik haar lopen in de gang achter omar aan... ik besloot haar te verassen.

    Leila:


    Aangekomen in de gang voelde ik een arm om mijn nek. ik draaide me snel om en zag dat het Abdel was.

    Abdel: ewa meid hoe verliep je eerste lesuur?
    Leila: ewa rustig, heb nog een leuke klas.
    Abdel: jek niemand doet je toch iets ofzo?
    Leila: neeeej maak je niet ongerust, het verliep rustig. moest mezelf voorstellen en dat was het.
    Abdel: owzoo ken dat mijn naam is dit en ik doe dit en dat... zei hij met een verwijfde stem.
    leila: wahahaha gekkie.

    Al lachend liepen we het lokaal binnen. Ik zag dat het lokaal nog niet erg vol was na een paar marokanen na die ik niet kende. Waarschijnlijk die van de klas van Abdel... . Abdel ging zitten, hij trok aan mijn arm en zei dat ik naast moest zitten. Ik nam plaats en haalde een blocnote en balpen uit, aangezien ik nieuw ben en geen nota's had. De les begon weer zoals gewoonte iedereen was aan het babbelen... Ik zag veel meer sletterige meiden. tfoeii wat had ik daar een hekel aan. ze zaten op tafel en al kauwend te lachen en slijmen aan de jongens. iewch. discusting... De leerkracht kwam binnen en liep naar voor. Onmiddelijk na hem kwam hij met zijn sloerie geplakt aan m. Nawfel... met zijn miss. Hij nam plaats aan de andere kant... Ik voelde me helemaal niet meer op mijn gemak. Shit heb ik dan les met hem? pfff dit word alvast een zwaar jaar. Ik kwam helemaal
    rood...

    Ik heb vrij dit uurtje dus hierzo een vervolgje ik ga laters verder ejoyyy

    luv u
    xxx
    Z

  2. #62
    Denia mkawda

    Reacties
    1.825
    10-02-2005

    De leerkracht ging vooraan staan... deze was alweer strenger dan de vorige. ik zag aan m dat hij geen ongehoorzaamheid dulde. " STILT" eiste hij met zijn jneunstem. shittt... het kabaal verminderde wat.

    leerkracht: vooraleer ik begin met de les, ga ik nog eerst ff zeggen dat we een nieuw meisje in de klas hebben.

    oh nee niet weer, jarebie niet nu. dacht ik. Ik zag mijn ondergang al in deze eerste minuten van de les. Zeg me niet dat ik weer naar voor moet lopen... dat zal echt niet gaan.

    Leerkracht: leila is haar naam. Leila kom ff hier ik ga je eerst het nieuw hoofdstuk geven die de leerlingen al ontvingen voor de vakantie.

    Ik was doodbeschaamd. Ik zag dat alle ogen gericht waren op mij... weer hoorde ik gefluit en hoorde iemand sexy fluisteren. maar deed alsof ik nix hoorde ik liep naar de leerkracht en hij overhandigde mij het bundeltje. ik liep snel terug en zag Nawfal staren. Snel keek ik naar zijn vriendin die heel bitchy naar me keek... Ik zag dat ze een opmerking maakte tegen haar sletvriendinnetjes, waarschijnlijk over mij, en begonnen luidop te lachen. Ik draaide me om naar haar en keek haar sluw aan. Hellno bitch dit keer laat ik me niet doen. dacht ik..

    ey mensen de bel, ik moet ervandoor heb weer les
    doeiiii
    luv uuuu

  3. #63

  4. #64
    Peace of mind

    Reacties
    1.572
    05-11-2005

    ga snel verder meid

  5. #65
    Denia mkawda

    Reacties
    1.825
    10-02-2005

    Ik draaide me om naar haar en keek haar sluw aan. Hellno bitch dit keer laat ik me niet doen. dacht ik..

    Ik nam plaats en keek voor me uit. Dit keer echt niet, ik laat dit keer niet met me sollen. en erbij ik heb abdel.. hij helpt me wel. Tijdens les zat ik nog veel te lachen met abdel, hij was telkens de leerkracht aan het uitmaken in het marokkaans, ewa die begreep ons lekker niet. Maar ook lette ik op, ik zag dat zij hier ver achter waren. Al hetgeen ik hier zie zag ik vorig jaar antwerpen... Dus word het een gemakkelijk jaar voor me. Er was ook een meid voor ons, hakima was haar naam. Een heel rustige meid. Ze had geen kapsones zoals die andere aan de overkant. ze3ma. Ik zag dat Nawfel af en toe mijn kant op keek, maar ik haf m geen aandacht, hellno. Wat denkt ie wel. Ze3ma op het begin keek hij niet naar me, en nu ik wat verandering in me gebracht heb, gaat hij contact zoeken. Ewa talk to the hand, krijgt ie lekker niet. En erbij hij heeft zijn hondje, by the way haar naam is ghizlane, een trutje die denkt dat ze het voor het zeggen heeft. Ze snakt iedereen af, en denkt dat ze de queen of beauty is. Mij liet ze met rust... ik wist ook wel dat dat tijdelijk zou zijn, mijn beurt komt nog. Ik zag hoe ze warda ("nurdje") uitmaakten. Meskiena. Ze kromp helemaal ineen van schaamte. Abdel keek haar met medelijden aan. Ik wou iets zeggen. Maar was bang dat ze uiteindelijk tegen mij zouden beginnen.

    Abdel: "ewa safie ghizlanne, cut the crap. Laat haar man.
    Ghizlanne: " wat is jou probleem sulletje, schatje praat ff met je domme vriend. Wat zet hij grote mond op tegen mij?"
    Nawfal: "man laat mij schattie met rust yoooo" zei hij glimllachend.
    Abdel: ewa zeg tegen je miss ik-vind-mezelf-mooi-terwijl-ik mensen-afschrik dat ze die meid met rust laat man. tazzz wat is jou probleem meid??? zei hij toen tegen haar ? Tazzz.
    Leerkracht: STILTE. WAT DENKEN JULLIE DAT IK TELKENS DE LEERSTOF OPNIEUW GA ZIEN TOT JULLIE FF ZIN HEBBEN OM OP TE LETTEN?
    Nawfel: safie safie meneer ga jij maar verder we trekken ons plan wel.

    Ik zag dat de leerkracht nogal bang had van Nawfal.. Is maar begrijpelijk ; Een allochtoon, kapotgespierd kaal hoofd... eenn dangerous-look. Daar ging de bel we hadden pauze. Ik ruimde alles op. De leekracht riep me nog bij hem..

    Abdel: je weet de weg tog wel naar de aula? ewa ik blijf daar op je wachten safie.
    Leila: okay is goed ga maar.

    De leerkracht wou me uitleg geven over hetgeen ze voor de vakantie zagen, toen ik nog in antwerpen zat, maar ik zei hem al vlug dat ik alles al gezien heb. en het voor mij helemaal geen probleem ging zijn. Hij stond versteld. Volgens mij hadden ze hier een heel ander zicht van allochtonen.. maarja mijn probleem niet.

    Ik ging op weg naar de aula toen ik Abdel hoorde praten in de gang met de jongens van mijn wijk...

    Abdel:

    Ik ging snel door. Ging tot de klas van de drarie, je weet wel. Jamal, hicham ect..

    ABdel: ahlan drarie... ey ik wou nog iets zeggen... choof in verband met die deal safie doe er niet meer aan mee;
    drarie: ben je gek man. Ey wat is je probleem? blijf plakken aan haar je doet het goed. En vanzodra leila een taak gemaakt heeft jat je m van haar en breng je die we schrijven die wel over... En geef jij m dan terug. ZEg dat je ze hem heeft laten vallen ofzo.. je weet wel. trek jezelf uit de slag;
    Abdel: pffff
    Leila: vuile smerige klootzakken!!

    aub schatjes en gurlie love nice dat je mijn verhaal nog volgt derest welkom schatieess

    xxxxx
    z

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    298
    10-10-2005

    waaaaaaaaaa wat een mooi verhaal
    ga snel veder
    dikke zoen hind

  7. #67
    Peace of mind

    Reacties
    1.572
    05-11-2005

    tuurlijk volg ik je verhaal nog egt een top verhaal
    xXx

    ps

    Ga snel verder

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    118
    16-09-2005

    ga snel verder meid ... leuk verhaal

  9. #69
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    1.386
    15-09-2005

    verder plies nieuwe fan

  10. #70
    -

    Reacties
    68
    11-08-2005

    Plaats een groot vervOlg
    »» miSz_montAna --*
    ------------------------------

    Je Zag Me Staan En Zei:WoW Je Kwam Naar Me Toe En Zei:Yo Ik Keek Je Aan En Zei No !
    ____________________________________________

  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    52
    03-06-2004

    ga gauw weer veder werd net zo spannend
    groetjes yousra

  12. #72
    Denia mkawda

    Reacties
    1.825
    10-02-2005

    Nawfal:

    Ik zat met de jongens te chillen in het park, zoals gewoonlijk.. tot er een ene meid kwam arriveren... wajaw, haar kleding en haarstijl trokken op de zak?? damnnn. Shittt vanwaar komt dat kind vandaan? De drarie gingen er al van uit dat ze typje nerd was en dan ook de beste punten aller tijden behaald. Dus zoals wij marokanen goed in zijn, chantage. Abdel zou haar vriendschap moeten winnen n dan zouden zij haar gebruiken om haar taken te jatten en over te schrijven... kinderspel. Hellno. Deed er niet aan mee. en dan nog had medelijden met zo'n soort mensen... volgens mij hadden die het al moeilijk genoeg. Ik weet niet hoe het moet zijn om gepest te zijn.. was al altijd populair geweest... Alhoewel ik had het ook niet gemakkelijk. Ik woonde nog thuis samen met mijn broer. Had nog twee zussen maar die zijn getrouwd en wonen in nederland. Mijn broer was 1st class dealer. Hij was bekend in de Gent. Zei je aan iemand Moustafa J, dan wist iedreen dat het ging over de beruchte dealer. Mijn ouders hadden bijna iedere dag ruzie... en stonden dus ook op het punt te scheiden. Ik storte me maar in mijn kickboxen. Als ik boxte dan wist ik nix meer af van de buitenwereld. concentreerde me alleen op de stoten die ik gaf... klaar. afreageren, had het dikwijls nodig. Ik ging met Ghizlane. wist wel dat ze me bedroog met andere jongens.. maar dat kon me niet schelen. Ik had haar ook maar voor de fun, voor mijn behoeften. En gewoon om ff over straat mee te pronken. Ik hunkerde ook wel naar genegenheid en liefde... iemand die aan je dacht tijdens de dag... En waarvan je haar hartje deed kloppen en zij dejouwe... Ik ging weer naar <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=school&v=56">school</a>. pff had echt geen zin tfoei. Maarjah ik moest mijn diploma halen als ik ergens wou geraken in het leven. eerste lesuur verliep maar saai, beetje geprutst aan mijn schattie, noujah wie zit er nu niet aan haar . Volgens mij zijn alle meiden zo. tazz geile beesten. dacht dat de jongens de ergste waren maarjah schein bedriegt. Dan tweede lesuur. Volgens abdel zat Leila met ons in de klas... meskiena nog een tweede victim. Zeker dat ze haar dood gingen plagen, ik zag vorm van interesse in mij. Dat viel me op de vorige dagen in het park. ze wou een gesprek beginnen met mij. Maar daar moest ik nix van. hellno en daar gaat mijn reputatie zeker. neej dank je. Het tweede lesuur ging ik eerst nog ff naar toilet samen met ghizlan , ze bleef weer tegen me plakken, dus deden we het vlug nog in het toilet.. Vlug liepen we terug naar de les we gingen achteraan zitten. er viel me een meid op naast Abdel. ze was super gekleed en had die sexy krullen. shit wie zou dat zijn. Ze draaide haar niet om.. dus kon ik nix zien tot de leerkracht haar naam noemde... leila bennaissa?? shit leila van de wijk tog niet??? damnnnnn???? ik kon mijn ogen niet van haar houden... wajaw wat een schoonheid!! Ze zag me en keek vlug naar ghizy... ghizlane begon haar ok weer uit te maken... jah jaloersheid.. had je veel bij meiden. zeker bij mijn meid. En daar ging ze weer roddel hier roddel daar, en uiteindelijk begon ze het nerdje van de klas van de andere klas uit te maken... tot abdel haar ff kraakte... ik nam het ze3ma voor op.. maar abdel wist goed genoeg dat het me nix deed. Kraar haar maar. Mijn ogen ging telkens naar Leila... wajaw wat had ze een mooi figuurtje. en die ogen... ik zag dat ze telkens ik naar haar keek ze me scheef terug bekeek en dan wegdraaide. ola had ik me dan tog vergist kwa interesse in mij? misschien wou ze alleen maar vriendelijk zijn die ene dag in het park. Daar ging de bel ik wou een gesprek beginnen met haar. Maar zag dat de leerkracht haar bij zich roepte dus ging ik maar door naar de aula.. met een plakkende ghizlane aan me.

    Leila:

    Abdel: leila aub het stelt nix voor...
    Leila: wat stelt er nix voor smeerlap. ze3ma vriendschap. vuile smeerlap ik had het moeten weten. Jij en alle je *******vriendjes hierzo.

    jamal kwam boos en wou me een lap draaien tot abdel hem tegenhoude en hem met vurige ogen aankeek. blijf van haar.
    Het kon me allang niet meer schelen ik zag nix meer voor me van de tranen. en liep gewoon weg naar het toilet. daar snikte ik het uit. hoe kon hij me dat aan doen, wat heb ik hem dan misdaan, om me zo te gebruiken?? Ik dacht dat hij echt om me gaf? en het beste wou voor me. terwijl. Zo zie je maar niemand is te vertrouwen dacht ik in mezelf. Ik waste mijn gezicht toen heb belde en ging naar het economie lokaal, aangezien ik twee uur les had achter elkaar.

  13. #73
    Peace of mind

    Reacties
    1.572
    05-11-2005

    GA snel verder

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    298
    10-10-2005

    ga snel veder

  15. #75
    ѕαмιяα

    Reacties
    2.915
    06-08-2002

    keep going