1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    1.865
    22-11-2005

    heey meid jou verhaal is in een woord PRACHTIG alleen jammer dat je hele korte vervolgjes geeft ze mogen wat langer want je verhaaall is zoo goed
    oke ik hoop dat e zo /strx of vanavond een vervolgeje schrijft
    alsvast bedankt

  2. #47
    Loeloe

    Reacties
    845
    16-08-2005

    MVC Premium MVC Premium
    mooi verhaal hoor Toppie


    kusjes SweetlovesSzZzzzz

    Nador, »« Najlepsi u scru jedini, bices to sve dok zivim ja »«

  3. #48
    TanGer.!

    Reacties
    1.391
    26-10-2003

    ga gauw verder meiddd
    ...

  4. #49
    Denia mkawda

    Reacties
    1.825
    10-02-2005

    Abdel kwam ff bij me staan.

    Abdel: ewa schoonheid?? Wrm ben je zo stil?
    Leila: Neej nix. Ben ff mijn omgeving aan het verkennen
    Abdel: owww zo ewa doe maar gerust… Kijk hier heb je allesinds al Omar met hem ga je in de klas zitten.

    Ik keek naar een mooie jongen, hij had groene ogen en zwarte stekeltjes… Ik groetje hem en hij glimlachte oprecht naar me en groette me terug.

    Na een tien minuutjes met de jongens gepraat te hebben ging de bel. Iedereen nam aanstalten om weg te gaan. Ik keek naar abdel en hij glimlachte naar me.
    Abdel: “Ewa meid ik zie je in de pauze okay? Ik heb Omar gevraagd met je mee te gaan. En je wat de weg te wijzen hier en daar.  We hebben economie samen dat is tog al goed.”
    Leila: jah idd je hebt gelijk. Ewa Ik zie je het tweede uur dan tog?
    Abdel: idd en het is super want ik heb veel marokkanen in mijn klas. Dus word het lachen. 
    Leila: hahaha okay dan tot zo.

    Hij knipoogde nog naar me en liep weg. Wat is hij een lieve, mooie oprechte jongen. Ik zag hem als mijn broer die ik nu vorm van verloren ben. Hij woont in antwerpen. Maar inchallah keer ik nog s terug naar daar.

    Aangekomen bij mijn lokaal ging ik zitten. Naast omar. Ik zag dat iedereen binnenkwam we waren merendeels met vreemdelingen in de klas. Twee iraniers, antilianen, en marokanen. Derest was belg. Bepaalde belgen wanabee marokaans. Je weet wel, tfoe dit , tfoe dat… ze3ma ze beheerden ook al de marokaanse taal. Ik zag dat er een meisje helemaal alleen zat. Helemaal achteraan… Niemand leek er haar aandacht te geven. Ik porde Omar aan…

    Leila: hoe zit het met die meid daar vanachter?
    Omar: ow nurdje, ewa niemand praat met haar. Je weet pesten hier, pesten daar. Omdat ze zich soms vervelen.

    Ik had al helemaal medelijden met haar… Ik zag mezelf in haar plaats… voelde weer hetgeen zij op dit moment moest voelen. Die verlatenheid… dat gevoel dat je ongewenst was… . Ik draaide me snel om toen de leerkracht aan het woord ging.

    Leerkracht: wel mensen hoe was jullie kerstvakantie?? Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben?

    De klas begon rumoerig onder elkaar te babbelen… de leerkracht bonkte op het bord en eiste stilte… Maar geen verandering. Niemand keek naar m op, iedereen bleef maar vertellen hoe hij of zij zijn of haar vakantie doorgebracht heeft.

    Leerkracht: mensen komaan, wees weer niet kinderachtig. Ik heb een mededeling die ik graag met jullie wil delen.

    Het geluid verminderde al wat… maar nog niet helemaal tot de leerkracht zei dat we een nieuwe meid in de klas hebben.

    Leerkracht: Mensen ik stel jullie onze nieuwe leerling voor. Leila benaissa. Leila kom gerust naar voor en stel je eens voor. Zei hij met een glimlach.

    Ik voelde mezelf beven… ik was bang… bang om uitgelachen te worden… Ik stond met trillende knieen op en begaf me naar vanvoor…

    Aub mensen hier een vervolgje ik ga misschien vanavond verder ofwel morgen
    kusjes

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    813
    27-09-2002

    heey meid mooi verhaal
    ga gauw verder en aangezien je online ben
    kan je niet snel een vervolgje schrijven
    KoEsSiEs mOcRoGuRlY
    .gif[/img]

    I saw a rainbow earlier today, Lately this rainbow be comin round like everyday.. .. Deep in the struggle I have found the beauty of me, God is watchin and the devil finally let me be me...

  6. #51
    ѕαмιяα

    Reacties
    2.915
    06-08-2002

    Ziedd ga verder aub

  7. #52
    Peace of mind

    Reacties
    1.576
    05-11-2005

    whahah die achternaam van Leila, is dezelfde achternaam als die van me Ma
    xXx

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    52
    03-06-2004

    hee wel veder gaan
    het werd net zo spannend
    groetjes uit veenendaal

  9. #54
    Gek op Jou.

    Reacties
    124
    12-12-2004

    ga doooooooorrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!pleaseeeeeeeeeeeeee

    Gestolen Account, Bni Gmil rules.


  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    880
    06-03-2005

    aha nog een verhaaltje dat had je wel mogen vertellen

    ga vlug verder

    Tawayagetsh

  11. #56
    Loeloe

    Reacties
    845
    16-08-2005

    MVC Premium MVC Premium
    ga snel veder leuke verhaal/....
    upppp


    kusjes SweetlovesSzzZzzz

    Nador, »« Najlepsi u scru jedini, bices to sve dok zivim ja »«

  12. #57
    MVC Premium

    Reacties
    152
    30-10-2003

    MVC Premium MVC Premium
    dank je voor je mooie vervolg ga gouw verder en ik vind allebij de verhalen toppie ga gouw verder ik wacht op je vervolg aangezien je nog online ben hoop ik dat ej ngo een vervolg plaats

    liefs iman 15

    Lees ook mijn verhaal: Door de Media en geburtenisen gaan mensen generaliseren!!!
    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=765871

  13. #58
    Teker3esht...

    Reacties
    941
    25-03-2005

    MVC Premium MVC Premium
    bedankt meid
    ga snel verder

  14. #59
    Denia mkawda

    Reacties
    1.825
    10-02-2005

    Ey mijn lieve schatjes,

    Sorry zina's dat ik nog nix geplaats heb. Ik heb donderdag examen... En heb kapotveel taken die ik nog moet afwerken... heb nog een stageopdracht waaraan ik nog moet werken. Ik hoop dat jullie begrip hebben maar ik ga zo vlug mogelijk verder inchaAllah... denk iet vandaag maar ik doe mijn best.

    groetjes
    xxxx
    Z

  15. #60
    Denia mkawda

    Reacties
    1.825
    10-02-2005

    Citaat Geplaatst door latifa riffia
    aha nog een verhaaltje dat had je wel mogen vertellen

    ga vlug verder
    ey schattie ik heb het gemeld dat ik nieuw verhaal begonnen ben maar goed dat ook jij van de partij bent luv uuu
    kusjes