1. #406
    I Love ME

    Reacties
    1.487
    10-08-2003

    ga gauw verder...


  2. #407
    MVC Lid

    Reacties
    1.048
    21-06-2004

    ga snel verder...

  3. #408
    OFFLINE!

    Reacties
    1.591
    22-01-2003

    MVC Premium MVC Premium
    kapot kapot goed man !!!!!!!!!!

    boussa

    naima is de naam

    !!OFFLINE!!


  4. #409
    Denia mkawda

    Reacties
    1.825
    10-02-2005

    idd was verliefd.. verliefd op leila

    Abdel:

    Ik had zo'n leuke tijd met warda, jarebie zo'n lieve meid... Ik was meteen verkocht na die nieuwe look van haar... vond altijd al dat ze iets speciaals had... maar eerlijk durfde nix met haar te beginnen, alleen door de anderen, ze was tenslotte het nerdje van de school . Ik had een goeie reputatie... maar sinds ik Leila leren kennen heb, ben ik een groot deel veranderd. Vroeger had ik een hoge dunk enzo... en haatte nerdjes, niet dat ik ze ging pesten.. gewoon gaf hun geen aandacht... mijn aandacht was te duur voor hun... maar met leila haar verleden en hoe ze geleden moest hebben.. ben ik helemaal anders gaan denken. Warda...Warda.... ze draaide in mijn hoofdje... wat is ze lief, en zoooo mooi jarebie.. Ik besloot ff bij leila langs te gaan wou er graag s met haar over praten. Ik zag dat Nawfel, moustafa en nog andere kerels op het plein zaten.. ik zwaaide naar hun en liep door naar leila.. Nawfel.. volgens mij zit het er dik in bij hem jegens leila... ik had het al gemerkt... hij deed echt wel moeite bij haar.. Moheem zolang hij niet met haar gevoelens gaat spelen. vind ik het okay...

    Leila:

    Mijn moeder kwam thuis en ik serveerde onmiddelijk het eten op. Ik sprak over de snack maar zag dat ze maar half luisterde, dus hield ik maar op. Meskiena ze was doodmoe.. fabriekwerk, is allesbehalve aangenaam integendeel vermoeiend... Maar inchallah haal ik mijn diploma en ga ik een mooi jobje zoeken, dan ga ik voor haar gaan werken... en zorg ik s voor haar. Mijn moeder ging onmiddelijk slapen en ik ruimde op. Deed de afwas en ging uiteindelijk voor de tv. Ik zapte wat maar vond geen aangenaam kanaal. Net toen ik de tv uitzette hoorde ik de deurbel... ik zag dat er nog een paar jongens op het plein zaten. Maar wist niet wie... hoopte Nawfel. ik keek op de klok 20 uur, wie zou dat nou zijn? Ik opende de deur en zag Abdel...

    Abdel: ahlan schoonheid...
    Leila: ahlan verliefde bok hahahaha
    Abdel: hahaha okayyy hou al maar op
    Leila: okay okay, alleen als je zegt dat ik gelijk heb
    Abdel: je hebt gelijk, safie moet je een ballon hebben?
    Leila: hahaha graag
    Abdel: ewa ey heb je zin om ff te gaan wandelen, wil met je praten
    Leila: okay is goed ik ga ff mijn jas halen... heb je al gegeten?
    Abdel: neejj maar heb geen zin..
    Leila: ewa er staat lekkere eten in de keuken, als je honger hebt dan gaan we eerst eten en dan wandelen..
    Abdel: neej neej wollah heb geen honger dank je lieverd.. jalah doe je jas aan.
    Leila: okay is goed, jalah

    Ik deed de deur open en we gingen wandelen... ik keek nog ff op het plein en zag Nawfel kijken...

    Nawfel:

    Ik zag abdel van de verte komen... hij zat wel diep in gedachten verzonken... tfoei hij had wel geluk.. hij was de buurjongen van leila... damn. Was ik dat maar, dacht ik ik zou nooit bij haar weg gaan, iedere dag bezoekje brengen . Ik zag dat Abdel niet naar zijn huis ging maar bij leila... er ging een steek van jaloezie door me heen... ik kon het niet aan als er een jongen in haar buurt ging, ook al was het Abdel.. ik zag die genegenheid wel tussen die twee, pfff zolang ze maar niet met elkaar zouden gaan.. dat was mijn fear. Ik zag dat ze wat met elkaar lachten, leila ging naar binnen en kwam terug met haar jasje aan. Ze deed de deur toe en liep samen met hem weg... ik keek hen na en zag dat ze naar me keek... ik voelde jaloersheid en werd wat kwaad in mezelf. Ik wou wel zwaaien maar was boos, dus keek ik gewoon weer de andere kant op. Tot moustafa weer dom ging doen...

    Moustafa: ABDEL LOOP NIET MET NAWFEL S CHICKIE WEG!! riep hij
    Nawfel: safie moustafa doe niet dom, siste ik hem toe.
    Moustafa: ZE IS VAN MIJN BROERTJE A MASGOOT!!! zei hij lachend
    Abdel: MAAK JE GEEN ZORGEN, I GOT MY OWN.. Inchallah voegde hij er stilletjes aan toe en zwaaide.

  5. #410
    MoonRose

    Reacties
    455
    17-02-2005

    you're good
    De paden van het leven,
    zijn vol verleidingen,
    dat je tegenhouden van je doel.
    Ik zal mijn doel halen ,
    Allah swt zal hierbij mijn getuige zijn...

  6. #411
    MVC Premium

    Reacties
    778
    31-08-2004

    MVC Premium MVC Premium
    ga snel verder wayauw is echt een hele mooie verhaal


    en die andere van mijn baas of mijn vriend is ook heel mooi

    mijn complimenten

    koesjes
    Mijn hart is een puzzel, maar er ontbrak een stukje tot ik jou vond, jij was het stukje. Nu is mijn hart volledig en onze liefde voor eeuwig.

  7. #412
    Allerliefste

    Reacties
    445
    05-08-2005

    dankje voOr je vervOlg,,
    ga gauw verder ,,,

  8. #413
    OFFLINE!

    Reacties
    1.591
    22-01-2003

    MVC Premium MVC Premium
    hahahaha okee dan meid!!!!!!!!

    kus kus naima

    !!OFFLINE!!


  9. #414
    MVC Lid

    Reacties
    176
    15-03-2005

    eeej meid
    heb vandaag je verhaal in 1 X gelezen !!!
    Ga heeeeeeel snel door

    PS niewe Fan erbij

  10. #415
    I Love ME

    Reacties
    1.487
    10-08-2003

    Wouwie meid, THNX je vervolg was weer eens superbb....


  11. #416
    Gek op Jou.

    Reacties
    124
    12-12-2004

    heey meiid ga snel door
    ben verslaafd geworden

    Gestolen Account, Bni Gmil rules.


  12. #417
    MVC Lid

    Reacties
    880
    06-03-2005

    wayoowww leuke vervolg...........ga vlug verder met dat andere verhaal....

    Tawayagetsh

  13. #418
    MVC Lid

    Reacties
    1.504
    26-11-2005

    ewa ga maar gauw verder

    je vervolgje was weer zo

  14. #419
    Gek op Jou.

    Reacties
    124
    12-12-2004

    ga snel door
    ikw8

    Gestolen Account, Bni Gmil rules.


  15. #420
    AL HOCEIMA 2009

    Reacties
    1.089
    11-06-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Vervolg aub!


    Alle Aith wayaghers hier klikken!!
    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=858658