1. #181
    MVC Lid

    Reacties
    122
    23-08-2005

    hee ga snel verder

  2. #182
    Denia mkawda

    Reacties
    1.825
    10-02-2005

    Abdel:

    Ik nam afscheid van leila en ging naar binnen, snel nam ik een douche kleedde me aan. Ik liep naar beneden en at snel nog iets dat mijn ma voor me klaargemaakt had en nam mijn gsm en belde Nawfel op

    Nawfel: allo?
    Abdel: ahlan bro!! ewa champion klaar voor je wedstrijd?
    Nawfel: eennn of dat ik klaar ben.. na die stress van vandaag.. kan het goed gebruiken.
    Abdel: man wrm deed je zo grof tegen Leila... je weet goed genoeg dat het jouw chickie haar schuld is...?
    Nawfel: ik weet Abdel... ik weet niet wat me bezielde.. heb er spijt van.
    Abdel: moheem ey ben je al vertrokken of nog niet?
    Nawfel: neej moet ik je komen oppikken ola?
    Abdel: ewa alsjeblieft als je zou willen..
    Nawfel: jek je bent al klaar, ik kom zo aan,sta al voor mijn auto.
    Abdel: safie rani wached,, kom maar.

    Ik liep naar buiten en wachtte Nawfel op... daar aangekomen ging Nawfel appart weg om zich klaar te maken.. ik ging nog ff bij m langs om hem succes te wensen.. de security liet me niet onmiddelijk binnen.. maar toen Nawfel mn naam riep liet hij me onmiddelijk door. Daarna keerde ik terug de zaal in... ik zag dat Moustafa daar zat met nog andere drugsbaronnen en liep naar m toe, om hem te groeten.

    Abdel: salam mousti
    Moustafa: ahlannnn abdel, hoe gaat het met je man??
    Abdel: goed goed lhamdoulilah en jij alles goed?
    Moustafa: ewa de zaken rollen zoals het moet… wat moet ik nog meer.. zei hij met een lach
    Abdel: mezian mezian
    Moustafa: maar ey vertel me s.. ik zag je die andere keer met een meid over straat lopen.. op koopjesavond.. vrijdag…. Wat is er gebeurd met jou, ga je daklozen voeden ofzo??
    Abdel: hoe bedoel je?
    Moustafa: of is het een of ander nicht van jou van marokko… ik bedoel haar kledij man… shit.. ze flashte door de straten met haar gele jas.. damn.. je kan wel beter krijgen dan een clochard…

    De woede in me borrelde op na zijn woorden.. het liefst van al gaf ik hem nu een stomp, maar dat kon ik niet maken. Aangezien het de broer van mijn beste vriend is en dan nog een drugsbaron, en ook ik had respect voor hem. Binnen de kortste keren lag in een rivier helemaal opgeblazen door water… . die gedachten gaf me de rillingen.

    Abdel: respect voor die meid mousti… Wollah ze is 1 van die duizend meiden op straat waarvan je kunt zeggen, die is opgevoed…
    Moustafa: moheem jij weet beter.. in ieder geval mooi dat je hier bent voor mijn broer en hoe zit dat met die lidteken bij je mond???
    Abdel: “ewa het is niet alleen jouw broer maar ook de mijne.” zei ik met een knipoog. “ stelt nix voor, paar jongens in de mac donalds deden embetant… .
    Moustafa: “hoe zien ze eruit?” zei hij meteen kwaad.
    Abdel: “ ah stelt nix voor mousti!! Ik heb ze samen met Nawfel aan gepakt. Dank je voor je bezordheid” zei ik .
    Moustafa: “ ewa je weet als ik je ergens mee kan helpen, of als iemand lastig valt, je hebt mijn nummer” zei hij.
    Abdel: Chokran bro, I appreciate. Zei ik gemeend.

    De avond verliep geweldig. En Nawfel werd kampioen. We gingen nog allen vieren en reden toeterend de straten rond. We gingen samen nog ergens iets drinken ( zeker geen alcohol voor mij of Nawfel, want daar waren wij niet aan). Het was 3 uur smorgens toen ik terug thuis was… ik ging slapen want moest er al over 4 uurtjes uit.

    Leila:

    Smorgens vroeg ging ik douchen en mij aankleden. Ik deed een nette zwarte broek aan, lichtblauwe puntschoentjes en een lichtblauw truitje. Verder deed ik mijn haren in een hoge knot, met een schuin spletje vooraan. Ik liep snel de trappen af en ging ontbijten . Ik zag dat mijn moeder al vertrokken was, gaan werken. Meskiena ze deed goed haar best om ons twee in leven te houden . Ik keek op het uurwerk en zag dat het tien voor acht was, en nog altijd geen Abdel. Ik besloot zelf naar m toe te gaan en op hem te wachten. Ik liep de deur uit en ging meteen naar de deur naast ons en belde aan. Abdel ’s oudste broer deed open. Ik zag m netjes in pak, hij leek veel op Abdel. Hij had ook dat getint gezichtje met die grote donkere ogen. Ik stelde me voor en zei dat ik voor Abdel kwam.

    Broer: oww jij bent dus Leila, aangenaam. Ik ben Hassan. Abdel’s oudste broer. Kijk meid ik hoorde hem wakker worden, kom gerust binnen. En wacht maar op hem. Ik moet gaan werken, sorry. Zei hij met een glimlach.
    Leila: ow aangenaam hassan, okay. Ik blijf wel wachten nog een prettige dag verder riep ik hem na.
    Hassan: dank je meid

    Net toen ik de deur dicht deed kwam abdel moeizaam de trappen af… het moest waarschijnlijk een zware nacht zijn geweest.

    Leila: ewa haast je misschienn…??
    Abdel: jah meid sorry heb maar vier uurtjes geslapen.

    Hij deed zijn jas aan en we gingen naar school. We waren natuurlijk te laat. De tiran van economie, gaf ons er weer van langs met zijn geschreeuw. Ik ging net voor Warda zitten en Abdel volgde me en zat naast me. Hij keek warda aan, die op haar beurt vriendelijk glimlachte. Hij glimlachte terug en keek verlegen weg… ik voelde die spanning tussen die twee…. Maar zij er verder nix van. Ik keek de klas rond en zag dat nog Nawfel nog Ghizlane in de klas zaten.. oefff hamdoulilah, wat een opluchting. Na een halfuurtje gewerkt te hebben, hoorde ik de deur open gaan, iedereen begon te schreeuwen, fluiten en klapten in hun handen. Hij kwam binnen… met zijn slijmbal er achterna.


    Aub mensen ik hoop dat dit volstaat voor vandaag. Ik moet nu gaan studeren.. ik ga zo snel mogelijk verder gaan groetjes

  3. #183
    OFFLINE!

    Reacties
    1.591
    22-01-2003

    MVC Premium MVC Premium
    okee dan zina dubbel goed man ...


    kus kus naima thx man....

    !!OFFLINE!!


  4. #184
    Denia mkawda

    Reacties
    1.825
    10-02-2005

    thanx naima, ik ga morgen verder inchaAllah, groetjes

  5. #185
    Denia mkawda

    Reacties
    1.825
    10-02-2005

    thanx naima, ik ga morgen verder inchaAllah, groetjes

  6. #186
    Denia mkawda

    Reacties
    1.825
    10-02-2005

    Citaat Geplaatst door niama
    okee dan zina dubbel goed man ...


    kus kus naima thx man....

    thanx

  7. #187
    MVC Lid

    Reacties
    452
    06-12-2005

    Citaat Geplaatst door z_chiloha
    thanx
    oww hoeveel keer zal je het nog typen


    xxx
    A
    JE KLEIN ZUSJE
    *Zoek Toevlucht All1n Bij Allah,werp je neer, huil & laat je gaan.Waarlijk Zal Allah Je belonen Met ELke Geduldige Traan*

  8. #188
    MVC Lid

    Reacties
    452
    06-12-2005

    hhééé Z

    plzzz ga door veeell te goed echtt
    VERVOOOOOLLLLGGGGG NNNUUUUUUU A.U.B

    XxXxXxX
    A
    *Zoek Toevlucht All1n Bij Allah,werp je neer, huil & laat je gaan.Waarlijk Zal Allah Je belonen Met ELke Geduldige Traan*

  9. #189
    SweetestLie*

    Reacties
    1.196
    03-11-2004

    ga snel weer verder
    Ik mis je zo..

  10. #190
    MVC Lid

    Reacties
    118
    16-09-2005

    ga snel verder

  11. #191
    MVC Lid

    Reacties
    1.963
    11-02-2004

    Hij was weer top
    Ga zo door
    30-10-10


  12. #192
    Bijna Lid

    Reacties
    386
    09-06-2003

    VERDER!!

    Ps: Nieuwe Fan..

  13. #193
    Made In Oujda

    Reacties
    1.439
    03-01-2004

    thnxx voor je vervolg meid ga gauw verder


  14. #194
    MVC Lid

    Reacties
    452
    06-12-2005

    sanae17 ook een tachelhiet


    groetjes
    a
    *Zoek Toevlucht All1n Bij Allah,werp je neer, huil & laat je gaan.Waarlijk Zal Allah Je belonen Met ELke Geduldige Traan*

  15. #195
    MVC Lid

    Reacties
    452
    06-12-2005

    heey mensen

    m'n zus gaat strax verder
    okkeej

    doei

    kusjes
    a
    *Zoek Toevlucht All1n Bij Allah,werp je neer, huil & laat je gaan.Waarlijk Zal Allah Je belonen Met ELke Geduldige Traan*