1. #151
    Independent Woman...

    Reacties
    4.372
    04-05-2005

    hOii meid.. heb je ook examens?? hahaha ik ook
    ewa jah wt doe je eraan!!! mOet wel..
    Je woont ook in belgië dan? waar ergens? en welk jaar zit je? en welke richting volg je? hahaha misschien veel vragen maar ben gewoon nieuwsgierig
    mOhiem zina.. je doet het goed..je verhaal is prachtig!!! echt leuk om te lezen

    Ga snel verder zina..

    xXx widjan xXx


    Van "niemand" naar "iemand".. Patience is the key to succes.. Geef niet op en houd hoop, werk jezelf naar de top..Wacht maar af en je ziet het zelf Insa'Allah..

  2. #152
    MVC Lid

    Reacties
    452
    06-12-2005

    hé meid
    echt een top van een verhaal doe zo verder echt

    xxx

    A
    *Zoek Toevlucht All1n Bij Allah,werp je neer, huil & laat je gaan.Waarlijk Zal Allah Je belonen Met ELke Geduldige Traan*

  3. #153
    MVC Lid

    Reacties
    452
    06-12-2005

    ey mensen kan iemand me helpen een ondertekening te plaatsen. Mn zus chiloha weet er nix van kan iemand anders me helpen?? thanxxxx
    *Zoek Toevlucht All1n Bij Allah,werp je neer, huil & laat je gaan.Waarlijk Zal Allah Je belonen Met ELke Geduldige Traan*

  4. #154
    Laila is Oelala....

    Reacties
    9.871
    30-11-2003

    .

    Ik zal weer met plezier w8en!

  5. #155
    MVC Lid

    Reacties
    1.963
    11-02-2004

    Citaat Geplaatst door z_chiloha
    µ

    thanx lieverd, die dat ook jij een trouw fannetje bent, thanx ik ga zo vlug mogelijk verder gaan, heb wel examenweek maar ik doe mijn best stel jullie niet teleur

    kusjes
    z
    Your welcome schat, Maar meid doe maar rustig aan.
    Veel succes met je examenweek en moge allah ta3ala je bijstaan

    Maar ga zo door meid
    30-10-10


  6. #156
    Denia mkawda

    Reacties
    1.825
    10-02-2005

    Citaat Geplaatst door samira_b86
    Your welcome schat, Maar meid doe maar rustig aan.
    Veel succes met je examenweek en moge allah ta3ala je bijstaan

    Maar ga zo door meid
    InchaAllah amien meid chokran

  7. #157
    Onvoorspelbaar

    Reacties
    311
    11-04-2003

    z chiloha....meis ben je nu bezig met een vervolg of ben je gewoon online?...almouhiem doe lekker rustig aan. (K)

    Nisrin

  8. #158
    OFFLINE!

    Reacties
    1.591
    22-01-2003

    MVC Premium MVC Premium
    wajow wajow moeilijk meid

    bedankt voor het vervolgje !!! (hij is weer super)

    kus kus naima

    !!OFFLINE!!


  9. #159
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    1.386
    15-09-2005

    damn wat een mooi verhaal meid

  10. #160
    Denia mkawda

    Reacties
    1.825
    10-02-2005

    Leila:

    Abdel stelde me gerust en veegde mijn tranen af..

    Abdel: safie lieverd ze is je tranen niet waard
    Leila: ik weet alletwee niet… ze kunnen de pot op als het aan mij lag… tfoei hij ziet tog hoe ze telkens ruzie naar me zoekt… dan neemt hij het nog voor haar op ook..
    Abdel: neeej Nawfel zag zijn bitch huilen safie.. maar laat hun alletwee
    Leila: je hebt gelijk .

    Abdel fleurde me wat op met zijn grappen en gekke praatjes weer. Voor ik het wist lag ik weer in een deuk en vergat ik de ruzie.. voor eventjes.

    Ghizlane:

    Tfoeee wat haat ik die bitch.. Ik zag hoe nawfal naar haar keek… Over mijn lijk dat ze hem van mij gaat afpakken. Iedere meid wou in mijn schoenen staan. Nawfel als je vriendje hebben.. Hij was zeker sexy, maar af en toe wou ik ss proeven van iemand anders.. maarjah daar weet hij gelukkig nix van. Anders had hij allang een stomp onder mijn kont gegeven. Ik omhelsde Nawfel en snikte “ zie je hoe ze me kletste en uitmaakte schat” zei ik met een slachtofferstemmetje… “ Safie veeg je tranen nu maar, en als jij haar niet telkens voor schut zet zou ze jou niet kletsen.. ik ben ook niet blind of doof weet je?” Ik zweeg en verborg mijzelf in zijn lekkere armen… damn wat is hij gespierdd… dat ik zo iemand kan strikken?? Maarjah is maar normaal.. ik kan krijgen wie ik wil.. en dat weet ik maar al te goed. Geen een meisje kan aan me tippen.. zelf leila niet. Ik hoorde allerlei geruchten op school dat toen ze hier aankwam ze er helemaal anders uitzag… bepaalden zeiden dat ze wees was ofzo.. ewa jah. Ze komt van Antwerpen. Mijn nicht soraya zal mij wel kunnen helpen.. ze kende iedereen en Antwerpen zelf tot op haar duim vanbuiten. Ik ga haar wat informatie vragen. Nawfel liet me op een gegeven moment los. “Ewa uitgehuild nu? Hou voortaan je mond en laat haar met rust begrepen?” die zin maakte me woedend.. wrm nam hij het voor haar op? “ Kijk jochie denk je dat ik het niet door heb?? Ik zag die blikken van jou wel die je haar toewierp!! Als je mij verlaat dan doe ik mezelf iets aan.. of beter dan doe ik haar iets aan” zei ik . Nawfel’s kaakspieren spanden zich op hij nam mij beet bij mijn armen en keek me dreigend aan. “ als je haar maar dan ook aanraakt… doe ik jou iets aan, hoef je het zelf niet meer te doen, begrepen?” zijn armspieren spanden zich op.. ik wist dat als hij zo woedend is ik zeker niet moest tegen spreken… Hij stapte zijn golf vier in en reed weg…Ik stapte te voet door maar zag algauw een paar jongens van de macdonald die ik kende. Ze gaven me een lift en we scheurden weg naar een cafeetje… .

    Leila

    Ik liep samen met abdel al gek doend naar huis. Onderweg kwamen we wat vrienden van m tegen. “ ewa abdel wat een schoonheid heb jij daar aan de haak geslagen?” abdel begon te lachen.. “ idd ze is zeker een schoonheid.. maar jammer genoeg de mijne niet” zei hij en knipoogde naar me. “ neej ze is mijn buurmeisje, ewa no messing met haar. Ze komt het me wel zeggen” zei hij op een lachende toon… ze grapten nog ff en we liepen snel door.. aangekomen bij mijn huis, vroeg ik abdel nog binnen te komen:

    Abdel: neeejjj leila schat sorry, wollah moet nog ff douchen enzo. Nawfel heeft een boxwedstrijd vanavond.. en als hij die wint gaat hij naar de finale.. dus moet er wel voor m zijn. Bij het horen van die naam, voelde ik mee weer triestig worden. Wrm nam hij het voor haar op?? Dacht ik weer… hij ziet tog hoe ze me behandeld??? Heb ik haar ooit iets misdaan?? Neej.. maar tog zette hij me voor schut. Ik besloot hem geen aandacht meer te geven.. gedaan. Hij en zijn sloerie kunnen de hel inlopen. Dacht ik boos.

    Leila : okay dan ewa amuseer je nog, okay en kom morgen naar me toe waga.. vergeet mij niet!
    Abdel: neej gekkie ik vergeet jou niet!! 

    Ik liep het huis binnen en cleande wat hier en daar. Ik maakte het avondeten klaar en nam een relaxte douche. Toen ik gedaan was vond ik mijn moeder languit op de bank.. we hadden nog een gesprek over school en gingen toen eten… daarna ruimde ik wat op en ging in mijn bed liggen… ik dacht aan Nawfel… ik voelde mijn hart zwaar worden en mijn ogen werden weer nat. Er druppelde een traan op mijn slaap.. Ik ging in mijn schoolagenda kijken en bekeek mijn lesuur… shit.. het eerste uurtje economie.. pfff had echt geen zin om zijn en haar hoofd te zien.. maar ik moet naar school.. en dan nog wou ik hun geen goed gevoel geven… na een lang denken viel ik uiteindelijk in slaap…

  11. #161
    Peace of mind

    Reacties
    1.576
    05-11-2005

    Ga snel verder meid
    'kus Girlie_love

  12. #162
    MVC Lid

    Reacties
    880
    06-03-2005

    leuke vervolg..........ewa vindt het goed van jou dat je elke keer aangeeft ( bij die andere verhaal) dat je een vervolg hebt geschreven

    Tawayagetsh

  13. #163
    Denia mkawda

    Reacties
    1.825
    10-02-2005

    Citaat Geplaatst door latifa riffia
    leuke vervolg..........ewa vindt het goed van jou dat je elke keer aangeeft ( bij die andere verhaal) dat je een vervolg hebt geschreven
    jah is gemakkelijker zo.. moheem ik ga ervandoor mensen; ik ga morgen vervolgje typen okoay beslama lieverds en slaap ze

  14. #164
    Verloofd..28-07-08

    Reacties
    987
    05-10-2005

    je hebt een nieuwe fan..ga snel verder
    wallah hama ad awya3 miss an char inoe inshallah

  15. #165
    AL HOCEIMA 2009

    Reacties
    1.089
    11-06-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Heejj meid ga gauw verder
    xxx


    Alle Aith wayaghers hier klikken!!
    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=858658