1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    maandag/vrijdag

    Citaat Geplaatst door achmad
    salaam moslims,

    nou het is zover, pim is begraven.
    wat ik nu zo frapant vind, misschien ligt het aan mij maar is jullie het misschien ook opgevallen.
    hij was geen vriend van de islam, dat is duidelijk. ik denk dat dat dus godslasterlijk is toch?
    het vreemde geval doet zich nu voor: hij is gestorven op maandag de geboorte dag van de profeet (vzmh). is correct toch? de dag waarop vele moslims in de wereld aan het vasten zijn!
    hij werd begraven op vrijdag, de dag waarop vele moslims aan het bidden zijn in de moskee.
    ben ik nu gek? soebaanallah, hele vreemde zaak als ik dat zeggen mag.
    beslama
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    38
    10-05-2002

    assalaam a goja

    jaaaa nu je het zegt ik heb er niet bij stil gestaan maar je hebt gelijk het is vandaag vrijdag
    ewa zo zie je maar weer ALLAH is groot subhana

    bye bye

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.560
    15-01-2002

    Origineel gepost door Faissa
    Ik denk dat het allemaal toevallig is..........
    toeval bestaat niet....
    NIZNO ED POTS!!!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    41
    05-05-2002

    Hallo,

    Over toeval gesproken. Een gelovige gelooft niet in het toeval! Wat ik denk is dat Allah, de heer der werelden, misschien wel een groot onheil van ons heeft afgewend! Elhamdunilah.

    Tenminste als het waar is wat je vertelt, zijn dit daarvan duidelijk tekenen! Nogmaals Elhamdunilah.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    16.156
    11-06-2002

    Citaat Geplaatst door achmad
    salaam moslims,

    nou het is zover, pim is begraven.
    wat ik nu zo frapant vind, misschien ligt het aan mij maar is jullie het misschien ook opgevallen.
    hij was geen vriend van de islam, dat is duidelijk. ik denk dat dat dus godslasterlijk is toch?
    het vreemde geval doet zich nu voor: hij is gestorven op maandag de geboorte dag van de profeet (vzmh). is correct toch? de dag waarop vele moslims in de wereld aan het vasten zijn!
    hij werd begraven op vrijdag, de dag waarop vele moslims aan het bidden zijn in de moskee.
    ben ik nu gek? soebaanallah, hele vreemde zaak als ik dat zeggen mag.
    beslama
    JA, JA EN JA
    "God is een door de mens gemaakt wezen, waarop de mens omwille van eigen geluk en genotsverhoging zijn menselijke idealen, noden en wensen projecteert."

    - L. Feuerbach

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.259
    07-11-2004

    Citaat Geplaatst door achmad
    salaam moslims,

    nou het is zover, pim is begraven.
    wat ik nu zo frapant vind, misschien ligt het aan mij maar is jullie het misschien ook opgevallen.
    hij was geen vriend van de islam, dat is duidelijk. ik denk dat dat dus godslasterlijk is toch?
    het vreemde geval doet zich nu voor: hij is gestorven op maandag de geboorte dag van de profeet (vzmh). is correct toch? de dag waarop vele moslims in de wereld aan het vasten zijn!
    hij werd begraven op vrijdag, de dag waarop vele moslims aan het bidden zijn in de moskee.
    ben ik nu gek? soebaanallah, hele vreemde zaak als ik dat zeggen mag.
    beslama
    Dat is een kans van 1/7^2 = 1/49 beetje toeval maar niet een waar wonder. Als het vrijdag/maandag was geweest dan had jij het net zo bijzonder gevonden 2/49 bijna 1/25 -> dat begint al een redelijk grote kans te worden.

    niets bijzonders dus.