1. #1
    Spoorloos

    Reacties
    839
    11-04-2003

    hoe moet ik een marokkaanse dame benaderen?

    ik twijfel steeds hoe ik een dame moet benaderen...wel of geen hand geven..of iets anders..wat ik moet doen?
    Een beetje gek maar enorm gerespecteerd.

    ook ik leer dagelijks bij

    Ondertekening verwijderd door Mezelf
    Klik hier voor meer info

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.061
    17-09-2002

    Ik begrijp niet wat je precies bedoelt??? Is het wanneer je een dame leukt vindt of gewoon een meid die je kent?
    "Wie rijk wil zijn, moet niet zijn vermogen vermeerderen maar zijn hebzucht verminderen."

  3. #3
    Mujahida

    Reacties
    1.947
    05-10-2002

    Zolang het maar Respectvol blijft is alles goed...

  4. #4
    jippie

    Reacties
    2.264
    04-12-2002

    Origineel gepost door Lady Cazawia
    Zolang het maar Respectvol blijft is alles goed...


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    471
    13-10-2002

    Re: hoe moet ik een marokkaanse dame benaderen?

    Origineel gepost door DE_STALKER_LAMM
    ik twijfel steeds hoe ik een dame moet benaderen...wel of geen hand geven..of iets anders..wat ik moet doen?
    Het is niet toegestaan binnen het kader van de islam om als niet mahram man een vrouw een hand te geven Allahu A3lem...

    Het beste is gewoon assalam wa alaikom....daar krijg je ook veel hasanat voor en je benadert de zuster respectvol....

    IK voel me altijd ongemakkelijk als mannen een hand willen geven...
    Aan de ene kant wil ik ze niet voor schut zetten en aan de andere kant verloochen ik mijn dien als ik ze wel een hand geef...
    Alhamdoelilah kies ik in de meeste gevallen voor het laatste (nu nog in alle gevallen)...

    Ik vind het echter triest dat nog veel broeders gewoon hun hand uitsteken, terwijl ze beter horen te weten...

    Ghair incha Allah
    "Bescheidenheid en geloof horen bij elkaar. Als het een er niet is, dan is het ander verloren." (Muslim).

  6. #6
    -

    Reacties
    376
    02-12-2002

    Origineel gepost door Lady Cazawia
    Zolang het maar Respectvol blijft is alles goed...
    Ja juistem !!
    Benader een dame met alle respect die zij verdient....
    Gone with the wind...

  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    2.311
    13-10-2002

    Re: Re: hoe moet ik een marokkaanse dame benaderen?

    Origineel gepost door gooja
    Het is niet toegestaan binnen het kader van de islam om als niet mahram man een vrouw een hand te geven Allahu A3lem...

    Het beste is gewoon assalam wa alaikom....daar krijg je ook veel hasanat voor en je benadert de zuster respectvol....

    IK voel me altijd ongemakkelijk als mannen een hand willen geven...
    Aan de ene kant wil ik ze niet voor schut zetten en aan de andere kant verloochen ik mijn dien als ik ze wel een hand geef...
    Alhamdoelilah kies ik in de meeste gevallen voor het laatste (nu nog in alle gevallen)...

    Ik vind het echter triest dat nog veel broeders gewoon hun hand uitsteken, terwijl ze beter horen te weten...

    Ghair incha Allah
    masha allah mashallah

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    232
    03-04-2002

    In Italia is het toegestaan om een meid op haar bil een tik te geven ,dat wordt niet gezien als sexueel intimiteit. ik stel voor dat het hier ook moet kunnen. dus gewoon '..hi meid ..alles goed ???' en dan platch op haar bil ....

    nee maar effe serieus ....ik vind het echt een voor schuting om iemand een hand te geven ,omdat je vriendelijk wil zijn ...omdat je iedereen in een groep al een hand hebt gegeven. en dat je geen hand terug krijg ....!! dat is geen Islam !! dat is ****ing onzin .....als je het zo wil spelen ....voor die genen die dat willen geloven ...vertoon je dan ook niet op straat en kijk me ook niet recht in de ogen ....Ik vind het echt jammer dat er zulke idieeen leven onder de marokanen ....zoals een topic hiervoor ...een vrowu is krom omdat ze uit een rib van een man is gemaakt!! oke ...er bestaat een hadith of een koran vers daarover ...maar wie zegt dat je dat je dat letterlijk mag gaan vertalen. gebruik alstublieft je gezonde verstand!! ik vind dat achterlijkheidals dat onnozel. en na mijn weten streeft de islam niet achterlijkheid. dus voortaan als en meid mijn hand negeert omdat ze denkt ...ooh dat zou ik niet mogen ....dan weet ik wat me te doen staat .....ik grijp haar in haar bil !!))

  9. #9
    Get Lost

    Reacties
    173
    07-04-2003

    Moet je vooral je naam gebruiken!!
    Stalker...............
    Citaat der Citaten:
    '..ay ayy .... Listen up ..Mijn niveau is te hoog voor jou om er zelfs aan te denken.. jouw leven bestaat alleen uit mensen bekritiseren door naar anderen te luisteren, waarvan jij al weet dat die persoon een en al uit vooroordelen bestaat. Jij vergelijkt jezelf met de minstwaardige personen zodat het lijkt alsof jouw niveau zo immens hoog is.. So Honey Get Lost .. '

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.566
    22-02-2003

    Jaaaaaaaaaaaaa hahahahaa ...dat wilde ik net zeggen meid!
    "Hey, what do you call a doctor who failed out of med school?"
    "What?"
    "A dentist."

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    471
    13-10-2002

    Origineel gepost door tinghir2001
    In Italia is het toegestaan om een meid op haar bil een tik te geven ,dat wordt niet gezien als sexueel intimiteit. ik stel voor dat het hier ook moet kunnen. dus gewoon '..hi meid ..alles goed ???' en dan platch op haar bil ....

    nee maar effe serieus ....ik vind het echt een voor schuting om iemand een hand te geven ,omdat je vriendelijk wil zijn ...omdat je iedereen in een groep al een hand hebt gegeven. en dat je geen hand terug krijg ....!! dat is geen Islam !! dat is ****ing onzin .....als je het zo wil spelen ....voor die genen die dat willen geloven ...vertoon je dan ook niet op straat en kijk me ook niet recht in de ogen ....Ik vind het echt jammer dat er zulke idieeen leven onder de marokanen ....zoals een topic hiervoor ...een vrowu is krom omdat ze uit een rib van een man is gemaakt!! oke ...er bestaat een hadith of een koran vers daarover ...maar wie zegt dat je dat je dat letterlijk mag gaan vertalen. gebruik alstublieft je gezonde verstand!! ik vind dat achterlijkheidals dat onnozel. en na mijn weten streeft de islam niet achterlijkheid. dus voortaan als en meid mijn hand negeert omdat ze denkt ...ooh dat zou ik niet mogen ....dan weet ik wat me te doen staat .....ik grijp haar in haar bil !!))
    In eerste instantie maakte ik me wel druk om jouw reactie, maar ik neem aan dat het niet serieus bedoeld is....
    Als dat wel zo is, moet je nog een hoop leren..
    "Bescheidenheid en geloof horen bij elkaar. Als het een er niet is, dan is het ander verloren." (Muslim).

  12. #12
    Spoorloos

    Reacties
    839
    11-04-2003

    Re: Re: hoe moet ik een marokkaanse dame benaderen?

    Origineel gepost door gooja
    Het is niet toegestaan binnen het kader van de islam om als niet mahram man een vrouw een hand te geven Allahu A3lem...

    Het beste is gewoon assalam wa alaikom....daar krijg je ook veel hasanat voor en je benadert de zuster respectvol....

    IK voel me altijd ongemakkelijk als mannen een hand willen geven...
    Aan de ene kant wil ik ze niet voor schut zetten en aan de andere kant verloochen ik mijn dien als ik ze wel een hand geef...
    Alhamdoelilah kies ik in de meeste gevallen voor het laatste (nu nog in alle gevallen)...

    Ik vind het echter triest dat nog veel broeders gewoon hun hand uitsteken, terwijl ze beter horen te weten...

    Ghair incha Allah

    salaam,

    ben het volledig met je eens ,maar je hebt ook traditie of gewoontes en die schaf je zomaar niet af..als ik een vrouw tegen kom (binnen) die ik heel lang ken ,is het de gewoonte enkel een hand tegeven en op een bepaald ogenblik niet meer wordt het niet goed opgevangen..enfin ik ben daar heel soepelin ..ik geef meestal geen hand ,wordt een hand naar me toe gestoken dan geef ik ook een hand ,en zo onthoudt ik aan wie ik een hand geef en wie niet, wetende dat in de islam aan de andere geslacht geen hand wordt gegeven, de meeste vrouwen geef ik geen hand..in het bedrijf dat ik nu werk wordt er gekust..dat is een gewoonte ..in het begin kreeg ik veel kussen al gaf ik enkel een handje..voelde niet goed in mijn vel , nu is dat voorbij gelukkig, nu weten ze denk ik dat geen kussen graag heb ,geef enkel af en toe een handje zonder meer, maar het is een zeldzaamheid geworden..nu is het enkel salut ,hallo, goedemorgen ...afstandelijker geworden.

    bedankt voor je reactie ,
    De Stalker
    Een beetje gek maar enorm gerespecteerd.

    ook ik leer dagelijks bij

    Ondertekening verwijderd door Mezelf
    Klik hier voor meer info

  13. #13
    Spoorloos

    Reacties
    839
    11-04-2003

    Origineel gepost door GangstaLovin
    Jaaaaaaaaaaaaa hahahahaa ...dat wilde ik net zeggen meid!
    Een beetje gek maar enorm gerespecteerd.

    ook ik leer dagelijks bij

    Ondertekening verwijderd door Mezelf
    Klik hier voor meer info

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    232
    03-04-2002

    Ik moet zeker nog een hoop leren!! maar jij vast ook wel denk ik !! mijn verhaal was deels serieus en deels niet serieus bedoeld. Maar maak je niet druk ,ik blijf wel van je bil af !! (dat was niet het serieuse gedeelte)
    Ik respecteer dat iemand het goed wil doen en dat iemand graag volgens zijn geloof wil leven. Maar ik irriteer me aan sommige dingen die ik vind die niet relevant zijn om er over te twisten. Over het handje schudden met een mannelijk tegenpartij, is zo´n discusie. Net of elke man zich gelijk sexueel aangetrokken voelt bij elke vrouw waarvan hij haar handje heeft aanraakt. want daar komt de redenering eigelijk van ,dat het niet zou mogen. Elke meid gaat tegenwoordig naar school ,heeft een bijbaantje ,gaat winkelen. dus het is onvermijdelijk dat je mannen tegen het lijf loopt. En dat in vergelijking met waar ik vandaan kom in marokko ....,in de bergen .waar de meeste meiden van geluk mogen spreken als ze de basis school mogen afmaken. en waarbij ze vernamelijk thuis blijven en het enige contact met een meid is op het weiland . Mannen vandaar zijn zeker weinig gewend ....ze hoeven maar een meid met blote voeten te zien en het speeksel druipt van hun mond. en ja ...dan kan ik me wel voorstellen dat je geen handje wil schudden . maar we zijn in Nederland my lady. in het jaar 2003 en de meeste van ons is al wat gewend (lang leven de playboy. late night )en niet in het jaar ....wat zal het zijn .... 900 ??

  15. #15
    Spoorloos

    Reacties
    839
    11-04-2003

    Origineel gepost door tinghir2001
    Ik moet zeker nog een hoop leren!! maar jij vast ook wel denk ik !! mijn verhaal was deels serieus en deels niet serieus bedoeld. Maar maak je niet druk ,ik blijf wel van je bil af !! (dat was niet het serieuse gedeelte)
    Ik respecteer dat iemand het goed wil doen en dat iemand graag volgens zijn geloof wil leven. Maar ik irriteer me aan sommige dingen die ik vind die niet relevant zijn om er over te twisten. Over het handje schudden met een mannelijk tegenpartij, is zo´n discusie. Net of elke man zich gelijk sexueel aangetrokken voelt bij elke vrouw waarvan hij haar handje heeft aanraakt. want daar komt de redenering eigelijk van ,dat het niet zou mogen. Elke meid gaat tegenwoordig naar school ,heeft een bijbaantje ,gaat winkelen. dus het is onvermijdelijk dat je mannen tegen het lijf loopt. En dat in vergelijking met waar ik vandaan kom in marokko ....,in de bergen .waar de meeste meiden van geluk mogen spreken als ze de basis school mogen afmaken. en waarbij ze vernamelijk thuis blijven en het enige contact met een meid is op het weiland . Mannen vandaar zijn zeker weinig gewend ....ze hoeven maar een meid met blote voeten te zien en het speeksel druipt van hun mond. en ja ...dan kan ik me wel voorstellen dat je geen handje wil schudden . maar we zijn in Nederland my lady. in het jaar 2003 en de meeste van ons is al wat gewend (lang leven de playboy. late night )en niet in het jaar ....wat zal het zijn .... 900 ??
    eerlijk gezegd ik snap je niet??
    Een beetje gek maar enorm gerespecteerd.

    ook ik leer dagelijks bij

    Ondertekening verwijderd door Mezelf
    Klik hier voor meer info