1. #1
    Alhemdoelilah!

    Reacties
    2.030
    16-08-2005

    hoe doe jij het vandaag??

    Salaam aleykoem

    hoe doen jullie het vandaag met koken (vertel het elke dag

    kook je van te voren of op het laatste moment en hoe maak je het??


    ik maak vandaag chillie cone carne ik begin om 16.00uur we eten pas rond 17.30 maar dan doe ik het op een groot bord en warm ik het op in de magnetron

    nou en hoe ik het maak

    heel simpel gehakt in de pan
    rijst in de rijstkoker
    dan schil ik lekker veel ui erbij tomaat doe ik erbij flink wat peper een half bouilin blokje en natuurlijk de bruine bonen ow en ik doe er ook aardappel (gekookte) blokjer door heen
    mama van Imraan en Moessa


  2. #2
    Mama!

    Reacties
    11.294
    21-05-2002

    Paprika en champignons erbij is ook heel lekker!

    Ik kook vandaag niet, maar ik kook altijd gewoon zodra ik thuis kom, rond 17.30, dan maak ik van alles: Marokkaans, Hollands, pasta, rijst, of wat dan ook.

  3. #3
    Oftewel MARRIED

    Reacties
    1.841
    15-08-2004

    Nasi. lekker easy vandaag

  4. #4
    Betrouwbaar

    Reacties
    1.148
    27-06-2005

    bami is ook lekker makkelijk

  5. #5
    Minousje

    Reacties
    3.641
    01-01-2003

    Bij mij mama eten.....nog makkelijker en lekkerder
    Ze maakt speciaal voor mij aardappelpuree en kipfilet........

  6. #6
    Mascha'allah

    Reacties
    223
    25-01-2005

    nasi mmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    Moge allah onze vasten accepteren, onze daden belonen, onze zondes vergeven en onze dua's verhoren insch'allah.

  7. #7
    Alhemdoelilah!

    Reacties
    2.030
    16-08-2005

    dames ik niet alleen schrijven wat julllie eten!!!!


    maar hoe je het maakt en of je het van te voren maakt hoe laat enzo
    mama van Imraan en Moessa


  8. #8
    Mascha'allah

    Reacties
    223
    25-01-2005

    oke ik ga zo beginnen eerst even margaab bidden ik ga een sausje van gehakt, groenten (gewoon een nasi groente pakket) en nasikruiden maken en de rijst laten stoven eerst voorkoken en dan stoven/

    ik maak er altijd iets bij en vandaag ga ik lekkere koolvis balletjes maken koolvis mengen met kosbar mehdnous zwarte peper zout 2 teenjes knoflook (fijngesneden) 1 ui geraspt en een beetje rijst alles door elkaar mengen dan doe je 1 ei erdoor heen gooien met een beetje bloem dan ga je balletjes maken en bakken in olie en klaar is kees.
    Moge allah onze vasten accepteren, onze daden belonen, onze zondes vergeven en onze dua's verhoren insch'allah.

  9. #9
    Alhemdoelilah!

    Reacties
    2.030
    16-08-2005

    hemmmmmm klinkt heerlijk Alhemdulilah!!
    mama van Imraan en Moessa


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3.767
    01-01-2003

    Nou ik heb net een half uurtje geleden dis om 17.30uur hutspot gemaakt
    met worstjes. En ik ben dat nu in mn eentje achter de pc aan het opsmikkelen (manlief heeft vergadering vanavond)
    Hoe ik hte maak: 2 zakjes hutspot gesneden (ui en woretelen dus) 1 kg aardappels erbij en laten koken daarna melk, boter erbij en een zakje kruidenmix .. De worstjes op de bbq echt heerlijk

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.061
    29-04-2005

    ik heb net een kipkerrie saus gemaakt met paprika en champignons met rijst/kroepkoek en een salade en als toetje my favorite: CHOCOLADEMOUSSE


    hmmmm heb trek

    en voor morgen weten jullie het al??

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    4.532
    14-12-2003

    ik heb net Pealla gemaakt (alleen heb ik het ook gestoomt...is heerlijk) en kheb gevulde aardappeltjes en gevulde paprika's gemaakt in de oven (gevult met rijst en gehakt)

    en salade

  13. #13
    Eigenaardig

    Reacties
    2.003
    08-05-2005

    Ik kan niet meepraten..want ik kan niet koken. Maar ik heb vandaag wel brownies gemaakt. Hmmm heel lekker. Hoe je het maakt: Koop de verpakking en lees wat er staat. Smullen maar
    Zeker de ogen vergieten hun tranen, het hart is bedroefd en wij zeggen niets anders dan `Alhamdoelillaah'

  14. #14
    Allah oe Akbar....

    Reacties
    4.920
    24-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Oem Ishaaq
    Ik kan niet meepraten..want ik kan niet koken. Maar ik heb vandaag wel brownies gemaakt. Hmmm heel lekker. Hoe je het maakt: Koop de verpakking en lees wat er staat. Smullen maar
    Wij zitten op 1 lijn
    Alhamdoulilah...... Wa shoukroulilah.....

  15. #15
    Eigenaardig

    Reacties
    2.003
    08-05-2005

    Citaat Geplaatst door miss_burberry
    Wij zitten op 1 lijn
    Heej je gebruikt je oude nick! Welcome back

    Jaa..we hadden t laatst er toch over dat ik me minder vrouw voelde omdat ik niet kon koken. Dus heb ik vandaag brownies gemaakt. Vol me nu op en top woman
    Zeker de ogen vergieten hun tranen, het hart is bedroefd en wij zeggen niets anders dan `Alhamdoelillaah'