1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    212
    24-05-2003

    Origineel gepost door Makeen
    Allah is Alziend maar vele vergeten dit vooral mannen!
    inderdaad moge Allah ons behoeden voor het kwade en ons laten inzien dat er maar 1 waarheid is en ons naar het rechte pad leiden (zowel broeders als zusters) amien
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  2. #17
    .::Da'wat-Al-Muslimien::.

    Reacties
    1.459
    05-04-2003

    Origineel gepost door Nadiaavecclasse
    inderdaad moge Allah ons behoeden voor het kwade en ons laten inzien dat er maar 1 waarheid is en ons naar het rechte pad leiden (zowel broeders als zusters) amien
    Amin!

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    37
    12-02-2003

    Als je dingen doet, die tegen de wetten v/d islam indruissen, dan ben je gewoon geen moslim.

    En ik ben er ook geen een, want ik doe er haast geen **** aan , en een keer per jaar rammadan maakt je geen moslim.

    Conclusie. Moslims zijn schaars. We zijn in hedonisten veranderd. Verder denk ik ook dat over 20 jaar niemand in west europa nog enige besef heeft, hoe de islam in elkaar zit.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    861
    31-07-2002

    Origineel gepost door Cheikie
    Als je dingen doet, die tegen de wetten v/d islam indruissen, dan ben je gewoon geen moslim.

    En ik ben er ook geen een, want ik doe er haast geen **** aan , en een keer per jaar rammadan maakt je geen moslim.

    Zo top man je doet aan intergratie jek en diegene die zich niet aanpassen terug naar hun eigen land is dat het