1. #31
    Shhhhh....

    Reacties
    13.674
    10-06-2004

    Citaat Geplaatst door Amazigh820907
    hallo,

    hey trut dat je je keert voor je volkmoet zelf weten, maar dan moet je bk houdenover wat hun zaken.
    en troumens heb je niks beter te doen met je 40, dan zieken over wat belangrijk voor mensen kan zijn?
    Men moest in mijn profiel gaan spitten Ha-HaHa-Ha.


    Ik ben 40, ja whatever.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  2. #32
    All Cried Out

    Reacties
    104
    07-09-2002

    Ik weet niet waar selaila die bullshit van haar vandaan aalt, maar ik ken genoeg arabieren die het hele gebeuren niet ontkennen. De redenen zijn echter anders. Feit blijft dat wanneer je de massamoorden destijds goedkeurt je in princiepe geen probleem hebt met wat er nu in het middenoosten gebeurt. Het is niet aan ons om te oordelen dus doe dat dan ook niet.
    Me AnD My IdeAs

  3. #33
    Shhhhh....

    Reacties
    13.674
    10-06-2004

    Citaat Geplaatst door Lina&Dina
    en jointjes roken gaat niet samen met hoofddoek dragen, ouídath......ik zit te wachten op je volgende ban, want je bent gewoon waardeloos!

    en verder zal ik maar niet teveel tijd in je steken, want je bent zoals ik al zei gewoon een waardeloze sluttttt

    Nee inderdaad niet en dat zou je dan ook niet moeten doen meid.

    Dan kun je lang wachten op de volgende ban, want die komt niet


    Steek je tijd maar inderdaad in iets anders, in 't verbreden van je intellect.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  4. #34
    Shhhhh....

    Reacties
    13.674
    10-06-2004

    Citaat Geplaatst door Miss_Granny
    Ik weet niet waar selaila die bullshit van haar vandaan aalt, maar ik ken genoeg arabieren die het hele gebeuren niet ontkennen. De redenen zijn echter anders. Feit blijft dat wanneer je de massamoorden destijds goedkeurt je in princiepe geen probleem hebt met wat er nu in het middenoosten gebeurt. Het is niet aan ons om te oordelen dus doe dat dan ook niet.

    Citeer aub
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  5. #35
    Meerdere gebruikers

    Reacties
    399
    23-12-2004

    Citaat Geplaatst door Selaila
    Alleen doe ik 't met niveau en jij met ontlasting. Tjah ieder zijn ding.
    Ik ga mij even hierin mengen.

    Selail:
    Wayouw, jij wekt echt irritatie bij mij.
    Met niveau? wat voor niveau? kikkerniveau... ?
    Ten eerste zeg je je ben Riffijns, en daarna zeg je ook nog dat je van de koningshuis moet afblijven?? Kom op mens noem je dat niveau??
    Jij hebt zeer veel te kort komingen op gebied van je eigen geschiedenis.
    Niet komen met religie, want religie neemt sowieso eerste plaats in bezit.

    A kikker die koningshuis (heb ik het over de periode van Hassan II) heeft ons zwaar onderdrukt, zwaar gediscrimineerd en nog betere uitleg voor jou. Hij trok de arabische mensen voor, en deed totaal niks voor ons. Wat wil je dat we over ons heen laten lopen ofzo? Tuurlijk komen we in actie, net als andere mensen over de hele wereld, willen ook wij gelijk behandelt worden.

    Maar nee, jij springt jullie zijn begonnen koningshuis aan te vallen. Wij ijl je nu, wij begonnen, verdiep je eens in geschiedenis voordat je met blinde, domme argumenten komt. Lees het boek 'Het geheim van Skihrith' je zult dan zien, de Riffijnen hebben pas een aanslag gepleegd NADAT we jaren lang geminacht werden door jou koningshuis. We werden achtergehouden, onderdrukt geen aandacht aan besteed.
    Tzz met niveau, niveau met grote lege gaten die opgevuld moeten worden ja.

    Ps; Mensen kom op, niet beledigen, laat het gewoon een discussie worden. Onwetenheid speelt bij haar een grote rol.

    Riffie007: If you like it or not...

    Je Suis Venu, J'ai Vu, J'ai Vaincu


  6. #36
    Cute Innocentness

    Reacties
    758
    16-09-2005

    Citaat Geplaatst door Selaila
    Nee inderdaad niet en dat zou je dan ook niet moeten doen meid.

    Dan kun je lang wachten op de volgende ban, want die komt niet


    Steek je tijd maar inderdaad in iets anders, in 't verbreden van je intellect.
    Oh nu zie ik de achterliggende reden van jouw uitgedeelde rode puntje jegens mij, jij bent die verminkte wenkbrauwen kop van een ouditah.

  7. #37
    Cute Innocentness

    Reacties
    758
    16-09-2005

    Trek 't je niet aan dat ik zei dat 't net leek of je van de vuurwerkramp in Enschede vandaan kwam. Je kan 't ook niet helpen dat je met je poliopoten je gezicht zwaar hebt zitten verminken.

  8. #38
    Shhhhh....

    Reacties
    13.674
    10-06-2004

    Wayouw, jij wekt echt irritatie bij mij.
    Met niveau? wat voor niveau? kikkerniveau... ?
    Ten eerste zeg je je ben Riffijns, en daarna zeg je ook nog dat je van de koningshuis moet afblijven?? Kom op mens noem je dat niveau??
    Jij hebt zeer veel te kort komingen op gebied van je eigen geschiedenis.
    Niet komen met religie, want religie neemt sowieso eerste plaats in bezit.
    Je moet inderdaad van het koningshuis afblijven. Net zoals het koningshuis van 't volk af moeten blijven. Als je in opstand komt tijdens het bewind van een Dictator. Dan kun je ervan uitgaan dat er koppen gaan rollen.


    A kikker die koningshuis (heb ik het over de periode van Hassan II) heeft ons zwaar onderdrukt, zwaar gediscrimineerd en nog betere uitleg voor jou. Hij trok de arabische mensen voor, en deed totaal niks voor ons. Wat wil je dat we over ons heen laten lopen ofzo? Tuurlijk komen we in actie, net als andere mensen over de hele wereld, willen ook wij gelijk behandelt worden.
    Ja dat is inderdaad zo zwaar onderdrukt enzovoort. Maar wat bereik jij ermee als je een aanslag op hem wilt plegen? Niets, behalve dan dat je broeders vermoord zullen worden. Omdat jij in opstand bent gekomen. Kijk nu naar Mo 6, er komt niemand in opstand omdat ze hun rechten krijgen. Maar zijn vader was een Dictator algemeen bekend. En men wist ook wat er gebeurde als ze in opstand zouden komen. En jep het is gebeurd. Natuurlijk streven de berbers voor gelijke behandeling, alleen met Hassan II lukte dat niet. Nu hebben ze/we het i.i.g beter dan toen..

    Maar nee, jij springt jullie zijn begonnen koningshuis aan te vallen. Wij ijl je nu, wij begonnen, verdiep je eens in geschiedenis voordat je met blinde, domme argumenten komt. Lees het boek 'Het geheim van Skihrith' je zult dan zien, de Riffijnen hebben pas een aanslag gepleegd NADAT we jaren lang geminacht werden door jou koningshuis. We werden achtergehouden, onderdrukt geen aandacht aan besteed.
    Tzz met niveau, niveau met grote lege gaten die opgevuld moeten worden ja.

    Ps; Mensen kom op, niet beledigen, laat het gewoon een discussie worden. Onwetenheid speelt bij haar een grote rol.
    Ga jij eens na wat een discussie is, meneer ik strooi gelijk met benamingen.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  9. #39
    Shhhhh....

    Reacties
    13.674
    10-06-2004

    Citaat Geplaatst door PushUpBH
    Trek 't je niet aan dat ik zei dat 't net leek of je van de vuurwerkramp in Enschede vandaan kwam. Je kan 't ook niet helpen dat je met je poliopoten je gezicht zwaar hebt zitten verminken.

    Oke, dit is een reactie waar ik Whatever op zeg. Wat jij van mij vind, boeit nu even niet. Je kunt dat allemaal in een privé mail opsommen en dit mailen Of desnoods er een topic over aanmaken dan zal ik daar verder op ingaan.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  10. #40
    Cute Innocentness

    Reacties
    758
    16-09-2005

    Citaat Geplaatst door Selaila
    Oke, dit is een reactie waar ik Whatever op zeg. Wat jij van mij vind, boeit nu even niet. Je kunt dat allemaal in een privé mail opsommen en dit mailen Of desnoods er een topic over aanmaken dan zal ik daar verder op ingaan.
    Houdt het maar lekker op whatever, want er verder dan dat op ingaan kan je toch niet. Maar probeer eens je gezicht in je uitgelebberde kont te douwen, zal je denk ik leuker staan.

  11. #41
    Shhhhh....

    Reacties
    13.674
    10-06-2004

    Citaat Geplaatst door PushUpBH
    Houdt het maar lekker op whatever, want er verder dan dat op ingaan kan je toch niet. Maar probeer eens je gezicht in je uitgelebberde kont te douwen, zal je denk ik leuker staan.

    Sluit je aan bij Saima 666 jullie zullen vast boezemvriendinnen worden




    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    145
    24-02-2005

    Zijn de moderatoren aan hun winterslaap begonnen?

  13. #43
    Cute Innocentness

    Reacties
    758
    16-09-2005

    Citaat Geplaatst door Selaila
    Sluit je aan bij Saima 666 jullie zullen vast boezemvriendinnen worden




    Kop dicht meid, volledig offtopic.

  14. #44
    Shhhhh....

    Reacties
    13.674
    10-06-2004

    Citaat Geplaatst door GeitOpSokken
    Zijn de moderatoren aan hun winterslaap begonnen?
    Kennelijk, er komen alleen idioten op deze topic af die een vocabulaire hebben van 0,0
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  15. #45
    Meerdere gebruikers

    Reacties
    399
    23-12-2004

    Citaat Geplaatst door Selaila
    Je moet inderdaad van het koningshuis afblijven. Net zoals het koningshuis van 't volk af moeten blijven. Als je in opstand komt tijdens het bewind van een Dictator. Dan kun je ervan uitgaan dat er koppen gaan rollen.
    Oow nu is het opeens koningshuis moet ook van het volk afblijven en hij was een dictator. Vreemd toenet beweerde je wel wat anders.
    Wat ijl je nu met je dicatator, wat een zwakke, gare argument. Hij behandelde alleen ons, de Rifijnen achterstalig, met je dictator. Niet heel het volk van marokko. Nee nee, vooral wij werden geminacht.

    Citaat Geplaatst door Selaila
    Ja dat is inderdaad zo zwaar onderdrukt enzovoort. Maar wat bereik jij ermee als je een aanslag op hem wilt plegen? Niets, behalve dan dat je broeders vermoord zullen worden. Omdat jij in opstand bent gekomen. Kijk nu naar Mo 6, er komt niemand in opstand omdat ze hun rechten krijgen. Maar zijn vader was een Dictator algemeen bekend. En men wist ook wat er gebeurde als ze in opstand zouden komen. En jep het is gebeurd. Natuurlijk streven de berbers voor gelijke behandeling, alleen met Hassan II lukte dat niet. Nu hebben ze/we het i.i.g beter dan toen...
    Weet je, ik heb een tip voor je: DENK voordat je beweringen strooit. Zeg eens wat moesten wij doen? Moesten ons gewoon laten 'naaien', en zeilig kijken hoe wij niks kregen. En gewoon over ons heen laten lopen, net als of het een enge droom was, die wel voorbij zou gaan. Ig, kijk in onze geschiedenis, hoe lang en hoe veel moeite hebben we gedaan om ons staand te houden. Tegen wie hebben wij allemaal gevochten. En dat moeten opeens allemaal opzij zetten omdat 1 persoon ons niet mocht?? Dacht het niet, wij wilden en zouden gelijk behandeld worden, met of zonder geweld. Kijk, dat bedoel ik, je zegt van Mo 6 gaf gelijk rechten, ja dus geen opstanden. MAAR dat was bij Hassan II niet het geval, hij gaf geen gelijke rechten.
    Je moet niet denken, dat Hassan II, alleen ons heeft geraakt. Je moest eens weten meid wat er gebeurde bij die aanslag, je moet eens weten waar hij verstopte, en pas daarna werd het beter. Pas toen we ons hadden laten zien, waar wij toe instaat waren. Ewaa kom jij maar, zielig onderduiken, omdat het bij hem niet 'lukt' volgens jou.
    En ja het is beter dan toen, maar niet omdat wij om jou advies zijn afgegaan..
    Nogmaaks: Eerst DENKEN


    Citaat Geplaatst door Selaila
    Ga jij eens na wat een discussie is, meneer ik strooi gelijk met benamingen.
    Je irriteerde me, met je blinde argumenten. Maar met kikker bedoelde ik vooral, op je grote sprongen en belangrijke gebeurtenissen die je bent 'vergeten'

    Riffie007: If you like it or not...

    Je Suis Venu, J'ai Vu, J'ai Vaincu