1. #16
    Verbannen

    Reacties
    1.639
    19-01-2005

    Citaat Geplaatst door Selaila
    En of ik een Marokkaanse ben, ik keur niet goed dat hij heeft lopen moorden. Maar het feit dat er aanslagen op hem werden gepleegd en dat daardoor mensen zijn 'verdwenen' daar kon men vanuit gaan.
    dan moet je wel een heeeeele domme marokkaanse zijn, zo dom heb ik ze nog nooit meegemaakt

    ga die domheid van je ergens anders weggooien, en tot die tijd kun je je maar beter niet met dit onderwerp bemoeien want je begrijpt er de ballen van!

  2. #17
    Bijna Lid

    Reacties
    500
    13-09-2004

    Citaat Geplaatst door Lina&Dina
    aanslag is vanuit de bergen door handjevol mannen richting zijn helicopter gepleegd......moet ie daarom duizenden soldaten het hele noorden laten afslachten??? als je dat goedkeurd ben je gewoon net zo ziek als die dooie en psychopatische koning van ons

    en ik geloof nog steeds niet dat je marokaanse bent, want je weet niet waarover je lult
    De eerste aanslag op de koning was in zijn paleis in Skhirat op zijn verjaardagsfeest waar tallaoze buitenlandse gasten op bezoek had. Kolonel Ababou (arifi) besloot hiertoe omdat hij in zag dat Hassan II totaal verkeerd bezig was en het volk uitbuitte, zo hield hij tig feestjes waar hij miljoenen aan uitgaf terwijl de bevolking in bittere armoede leefde. Het punt waarop Ababou besloot om die aanslag te plegen was toen hij een foto zag van de koning met champagne in zijn hand en om hem heen talloze Franse hoertjes.

    De tweede aanslag op de koning werd gepleegd door General Oufkir (achelhi), destijds de 2de machtigste man van het land maar dit om een hele andere reden, hij wilde gewoon de macht grijpen.

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    1.639
    19-01-2005

    Citaat Geplaatst door Womanizer1977
    De eerste aanslag op de koning was in zijn paleis in Skhirat op zijn verjaardagsfeest waar tallaoze buitenlandse gasten op bezoek had. Kolonel Ababou (arifi) besloot hiertoe omdat hij in zag dat Hassan II totaal verkeerd bezig was en het volk uitbuitte, zo hield hij tig feestjes waar hij miljoenen aan uitgaf terwijl de bevolking in bittere armoede leefde. Het punt waarop Ababou besloot om die aanslag te plegen was toen hij een foto zag van de koning met champagne in zijn hand en om hem heen talloze Franse hoertjes.

    De tweede aanslag op de koning werd gepleegd door General Oufkir (achelhi), destijds de 2de machtigste man van het land maar dit om een hele andere reden, hij wilde gewoon de macht grijpen.
    ja klopt, die smiecht heeft meerdere aanslagen overleefd, en hij wou maar niet doodgaan

  4. #19
    Shhhhh....

    Reacties
    13.674
    10-06-2004

    Citaat Geplaatst door Womanizer1977
    De eerste aanslag op de koning was in zijn paleis in Skhirat op zijn verjaardagsfeest waar tallaoze buitenlandse gasten op bezoek had. Kolonel Ababou (arifi) besloot hiertoe omdat hij in zag dat Hassan II totaal verkeerd bezig was en het volk uitbuitte, zo hield hij tig feestjes waar hij miljoenen aan uitgaf terwijl de bevolking in bittere armoede leefde. Het punt waarop Ababou besloot om die aanslag te plegen was toen hij een foto zag van de koning met champagne in zijn hand en om hem heen talloze Franse hoertjes.
    De tweede aanslag op de koning werd gepleegd door General Oufkir (achelhi), destijds de 2de machtigste man van het land maar dit om een hele andere reden, hij wilde gewoon de macht grijpen.

    Whatever, ik wil niets goed praten. Maar dit natuurlijk aan de berbers verteld. De arabieren die horen weer iets heel anders. En de joden ook zodoende ook de christenen.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  5. #20
    Bijna Lid

    Reacties
    500
    13-09-2004

    Citaat Geplaatst door Selaila
    Whatever, ik wil niets goed praten. Maar dit natuurlijk aan de berbers verteld. De arabieren die horen weer iets heel anders. En de joden ook zodoende ook de christenen.
    dit is niet aan de berbers verteld, dit kom van verschillende ooggetuigen (en daar zat geen een berber tussen), zoals de gebroeders bourequat.


    Jij bent echt een drol die nodig doorgetrokken moet worden want de stank begint onverdraaglijk te worden en een tuthola die het een en ander roept zonder ergens over na te denken.

  6. #21
    Shhhhh....

    Reacties
    13.674
    10-06-2004

    Citaat Geplaatst door Womanizer1977
    dit is niet aan de berbers verteld, dit kom van verschillende ooggetuigen (en daar zat geen een berber tussen), zoals de gebroeders bourequat.


    Jij bent echt een drol die nodig doorgetrokken moet worden, tuthola die het een en ander roept zonder ergens over na te denken.

    Kijk, weer zo een 'onder-de-gordel-reactie' . Je zou nodig heropgevoed moeten worden.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  7. #22
    GEEEF ROOD

    Reacties
    224
    26-10-2005

    Lekker zeg

    Het leger dient je te beschermen niet verkrachten masallah zeg

  8. #23
    Bijna Lid

    Reacties
    500
    13-09-2004

    Citaat Geplaatst door Selaila
    Kijk, weer zo een 'onder-de-gordel-reactie' . Je zou nodig heropgevoed moeten worden.
    jij bent begonnen dame, door jouw domme manier van antwoorden 'tja moeten ze maar met hun flikken van het koningshuis afblijven'

  9. #24
    Shhhhh....

    Reacties
    13.674
    10-06-2004

    Citaat Geplaatst door Womanizer1977
    jij bent begonnen dame, door jouw domme manier van antwoorden 'tja moeten ze maar met hun flikken van het koningshuis afblijven'

    Alleen doe ik 't met niveau en jij met ontlasting. Tjah ieder zijn ding.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  10. #25
    Bijna Lid

    Reacties
    500
    13-09-2004

    Citaat Geplaatst door Selaila
    Alleen doe ik 't met niveau en jij met ontlasting. Tjah ieder zijn ding.
    tja jouw reacties getuigen echt van het niveau van de hoogste plank, mevrouwtje die denkt alle wijsheid in pacht te hebben, ga wat meer kennis opdoen over het onderwerp voordat de volgende keer weer met stront komt aanzetten.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    1.113
    02-12-2004

    Ik haat arabieren....

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    1.639
    19-01-2005

    Citaat Geplaatst door Selaila
    Alleen doe ik 't met niveau en jij met ontlasting. Tjah ieder zijn ding.
    tazZz ze3ma niveau, jij bent gewoon dat beruchte hoofddoekszzletjuh uit amsterdam west, die met elke turk naar bed is geweest en zich alleen met voodoo bezig is...tazzz gem, en je bent helemaal geen riffijnse, alleen je vader is riffie, maar die is allang bij jullie weggegaan duszzzzz

  13. #28
    Shhhhh....

    Reacties
    13.674
    10-06-2004

    Citaat Geplaatst door Lina&Dina
    tazZz ze3ma niveau, jij bent gewoon dat beruchte hoofddoekszzletjuh uit amsterdam west, die met elke turk naar bed is geweest en zich alleen met voodoo bezig is...tazzz gem, en je bent helemaal geen riffijnse, alleen je vader is riffie, maar die is allang bij jullie weggegaan duszzzzz

    ! Gossiemijne probeer je nu te zeggen dat je me kent? Joepie, je hebt het weer eens mis. Maar ga vooral door.



    Voodoo? La3nat Allahu 'Alayk, mensen vals beschuldigen en dan nog wel voor de grootste zonde. Shirk Billah.. Die ga je voelen op de dag des oordeels als je dat maar weet
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  14. #29
    azul

    Reacties
    158
    27-05-2005

    hallo,

    hey trut dat je je keert voor je volkmoet zelf weten, maar dan moet je bk houdenover wat hun zaken.
    en troumens heb je niks beter te doen met je 40, dan zieken over wat belangrijk voor mensen kan zijn?

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    1.639
    19-01-2005

    en jointjes roken gaat niet samen met hoofddoek dragen, ouídath......ik zit te wachten op je volgende ban, want je bent gewoon waardeloos!

    en verder zal ik maar niet teveel tijd in je steken, want je bent zoals ik al zei gewoon een waardeloze sluttttt