1. #1
    ...The Sweetest...

    Reacties
    8.887
    17-10-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Vitamine B tegen Haaruitval !

    Ik hoor vaker en vaker dat die vitamine b-pilletjes helpen om dikker en voller haar te krijgen...Er zijn ook op dit forum veel meiden die het anderen aanraden!

    Dus wie heeft er hier ervaringen mee?

    Om precies te zijn,

    Hoelang gebruik je ze al? Positieve of negatieve resultaten?

    Thx alvast! Et is maar dat ik opmerk dat m'n haar dunner is geworden


    Thx gurls!

  2. #2
    _ ((^.^)) _

    Reacties
    368
    06-06-2005

    Vitamine - A

    Goed voor huid en haar!
    'Alles wat u zegt kan en zal tegen u gebruikt worden'

  3. #3
    Yep, that's me!!

    Reacties
    1.905
    14-04-2005

    Ik slik sinds een tijdje vitamine B. Ik gebruik Vitamine B 100 Complex van de tuinen..
    Ik heb zeker verschil gemerkt... M'n haar wordt er veel sterker van en het ziet er veeeeeeeeeel gezonder uit. Ook heb ik minder last van haaruitval.

  4. #4
    ...The Sweetest...

    Reacties
    8.887
    17-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door babynajat
    Ik slik sinds een tijdje vitamine B. Ik gebruik Vitamine B 100 Complex van de tuinen..
    Ik heb zeker verschil gemerkt... M'n haar wordt er veel sterker van en het ziet er veeeeeeeeeel gezonder uit. Ook heb ik minder last van haaruitval.
    Hoelang gebruik je et al dan

  5. #5
    *-*

    Reacties
    4.495
    02-11-2004

    Biergistpillen dat zijn de pillen die je moet halen.

    Zie: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=701540

    In every game and con there's always an opponent, and there's always a victim. The trick is to know when you're the latter, so you can become the former.

  6. #6
    Mar7aban Ya Ramadan

    Reacties
    125
    22-08-2004

    MVC Premium MVC Premium
    ik heb ook heel erg last van haar uitval ........bij mij is het verschil egt groot
    ik had vroeger egt dik haar het was niet vast te binden met een normale elastiek
    ik moet wel 5 hebben van die grote elastieke en dan kreeg ik mijn haar bij elkaar
    maar nu is me haar helemaal uitgevallen en het blijft uitvallen..........ik kreeg me haar nu bij elkaar met een elastiekje van me zusje ik heb van alles geprobeerd heb zelfs me haar geknipt maar het resultaat...............welloe
    ik ben naar de dokter geweest die hebben me pille voor geschreven en zeide dat het door bloedarmoede kwam nou na 2 a 3 maanden slikken van die tabletten zag ik nog niks gebeure ben weer teruggegaan toen hebben ze me doorverwezen naar een kliniek heb bloed moeten prikken natuurlijk alles gezond
    maar heb wel de diana pil 35 gekregen dat is een pil die zwangerschap tegen houdt maar heeft ook bijwerkingen haaruitval,acne enzo volgens mij dokter
    k ben van plan om dit een tijdje te proberen al ga ik er van uit dat dat niet zal helpten

    maar nou is mijn vraag????

    wie herkent dit ???????

    wie heeft ook dit gehad maar uiteindelijk is het beter geworden

    wat heb je gebruikt

    waar ben je geweest voor je haar uitval enz

    ik hoop dat iemand me kan helpen want ik ben egt einde raad


    ~*Vertel niemand je gevoelens,vertel niemand je geheim, want wie vandaag jou vriend is,kan morgen je vijand zijn...*~

  7. #7
    ...The Sweetest...

    Reacties
    8.887
    17-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door obl3
    Biergistpillen dat zijn de pillen die je moet halen.

    Zie: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=701540

    Dank je, eens kijken wie deze al geprobeerd heeft

  8. #8
    ...The Sweetest...

    Reacties
    8.887
    17-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door najihaatjuhh
    ik heb ook heel erg last van haar uitval ........bij mij is het verschil egt groot
    ik had vroeger egt dik haar het was niet vast te binden met een normale elastiek
    ik moet wel 5 hebben van die grote elastieke en dan kreeg ik mijn haar bij elkaar
    maar nu is me haar helemaal uitgevallen en het blijft uitvallen..........ik kreeg me haar nu bij elkaar met een elastiekje van me zusje ik heb van alles geprobeerd heb zelfs me haar geknipt maar het resultaat...............welloe
    ik ben naar de dokter geweest die hebben me pille voor geschreven en zeide dat het door bloedarmoede kwam nou na 2 a 3 maanden slikken van die tabletten zag ik nog niks gebeure ben weer teruggegaan toen hebben ze me doorverwezen naar een kliniek heb bloed moeten prikken natuurlijk alles gezond
    maar heb wel de diana pil 35 gekregen dat is een pil die zwangerschap tegen houdt maar heeft ook bijwerkingen haaruitval,acne enzo volgens mij dokter
    k ben van plan om dit een tijdje te proberen al ga ik er van uit dat dat niet zal helpten

    maar nou is mijn vraag????

    wie herkent dit ???????

    wie heeft ook dit gehad maar uiteindelijk is het beter geworden

    wat heb je gebruikt

    waar ben je geweest voor je haar uitval enz

    ik hoop dat iemand me kan helpen want ik ben egt einde raad


    :

    Ik heb ook een tijdje Diane35 genomen maar zou et daardoor komen dan? Want ik had vroeger ook heel dik haar, ik was altijd te lui om et te kammen toen ik klein was, want ja, khad zoveel haar En nu heb ik hmdl wel gezond haar maar lang niet meer zo dik al vroeger! Ik dacht naar de dokter te gaan maar door tijdgebrek heb ik dat nog niet kunnen doen!

    Hopelijk is er iets dat ons kan helpen,meid!

  9. #9
    Ergens Vér weg..

    Reacties
    5.223
    26-09-2003

    Ik heb sinds kort ook haaruitval.
    Alleen et rare mn haar word niet dunner ofzo, et blijft even dik.

    Góne.


  10. #10
    *-*

    Reacties
    4.495
    02-11-2004

    Het heeft vaak ook te maken met de chemische middelen die je in je haar stopt, denk aan: shampoo, gel, wax, vaak föhnen(dan verbrandt je haar), lak noem het maar op.
    In every game and con there's always an opponent, and there's always a victim. The trick is to know when you're the latter, so you can become the former.

  11. #11
    Ergens Vér weg..

    Reacties
    5.223
    26-09-2003

    Citaat Geplaatst door obl3
    Het heeft vaak ook te maken met de chemische middelen die je in je haar stopt, denk aan: shampoo, gel, wax, vaak föhnen(dan verbrandt je haar), lak noem het maar op.
    Ik doe helemaal niks in me haar. En fohne doe ik nooit alleen als ik een feestje heb ofzo. Gebruik nivea 2in1 shampoo. & die is heel goed. Dus ik weet echt niet waar et aan ligt.

    Góne.


  12. #12
    ...The Sweetest...

    Reacties
    8.887
    17-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door obl3
    Het heeft vaak ook te maken met de chemische middelen die je in je haar stopt, denk aan: shampoo, gel, wax, vaak föhnen(dan verbrandt je haar), lak noem het maar op.
    Ik fohn m'n haar wel vaak, ja maar ik verzorg et wel heel goed. Altijd goeie shampoo en cremespoeling met altijd maskertje erna...Mijn haar is hmdl altijd zo mooi zacht,glanzend dus heb geen kroeshaar ofzo ,alleen jammer dat et uitvalt pff

  13. #13
    *-*

    Reacties
    4.495
    02-11-2004

    Citaat Geplaatst door miss_chaimae
    Ik doe helemaal niks in me haar. En fohne doe ik nooit alleen als ik een feestje heb ofzo. Gebruik nivea 2in1 shampoo. & die is heel goed. Dus ik weet echt niet waar et aan ligt.
    Dan zal het toch liggen aan wat je binnen krijgt. Eet gezonder, zorg er vooral voor dat je genoeg vitamines krijgt. Slik biergistpillen zodat je de juiste vitamine B binnenkrijgt. Ga naar de arts en ga na of het niet aan bloedarmoede ligt of aan eventuele medicijnen die je slikt.
    In every game and con there's always an opponent, and there's always a victim. The trick is to know when you're the latter, so you can become the former.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    131
    24-03-2004

    Ik heb ook heel erg last van haaruitval! Door het hele huis liggen haren van mij en mijn haar is duidelijk dunner. Ik gebruik ook de diana 35 pil. Geen seconde aan gedacht dat het misschien daardoor zou kunnen komen.....Tja verder..ze zeggen ook wel dat van stress je haar gaat uitvallen...dus ladies, mischien stressen we een beetje te veel ofsjow Ik weet echt niet

  15. #15
    *-*

    Reacties
    4.495
    02-11-2004

    Citaat Geplaatst door Marocca
    Ik fohn m'n haar wel vaak, ja maar ik verzorg et wel heel goed. Altijd goeie shampoo en cremespoeling met altijd maskertje erna...Mijn haar is hmdl altijd zo mooi zacht,glanzend dus heb geen kroeshaar ofzo ,alleen jammer dat et uitvalt pff
    Dus bij jou ligt het ook aan wat je binnen krijgt. Zie mijn voorgaande reactie.
    In every game and con there's always an opponent, and there's always a victim. The trick is to know when you're the latter, so you can become the former.