1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Vreemd gaan

    Citaat Geplaatst door AliMokhtar
    Salam Aleykom,

    IK wil graag serieuse reacties vooral van mannen en vrouwen die getrouwd zijn.

    Vreemd gaan is dat terecht???
    Vreemd gaan wat zou de oorzaak kunnen zijn???
    Vreemd gaan ligt het aan de vrouw of aan de man???

    Islamitisch gezien wij weten heel goed wat de standpunt van de Islam is. Dus de discussie wil ik graag van de ander kant zien.

    Groetjes,
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    346
    26-03-2003

    maar zeg even ali wat vind jij er van zelf
    na zoveel jaren ben ik je nog steeds niet vergeten

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    346
    26-03-2003

    even eerlijk ben jij getrouwd
    na zoveel jaren ben ik je nog steeds niet vergeten

  4. #4
    Oujdia In Hart En Nieren

    Reacties
    4.886
    20-11-2002

    Re: Vreemd gaan

    Origineel gepost door AliMokhtar
    De vraag wat ik daarvan vind kan ik het zo beschrijven.
    Als een van de partenairs vreend gaat wil dat zeggen dat er iets mis is in hun relatie. Er ontbreekt wat in hun band. Het is natuurlijk geen goed zak vreemd gaan wat het veroorzakt alleen maar verdriet zoals wat nasriendebani verteld heeft.
    Het is niet leuk en niet eerlijk. Ik vind eerste goed met elkaar over praten wat er mis is en wat niet. Als dat helpt dan is het oké en als dat niet helpt gewoon eerlijk zijn tegen je partenair en de relatie uitmaken.
    je hebt gelijk ouwe!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    38
    18-06-2002

    Wat kan jij je woorden goed formuleren zeg! Vind ik echt knap van je. Er zijn niet veel mensen op de wereld die zo duidelijk kunnen zijn zonder dat het overdreven wordt.

    Ga zo door!!!

    Groetjes

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    13
    20-02-2003

    Ik denk dat afkaar de kern van het vreemdgaan wel geraakt heeft!!
    Zoals Afkaar al zei: vreemdgaan komt voort uit verveling en ongenoegen in je huidige relatie, daardoor ga je op zoek naar nieuwe, spannende, uitdagende dingen die je hart opnieuw in vuur en vlam zetten. Voordat je je bewust bent van de gevolgen is het kwaad al geschied. Daarom is het zaak om de relatie waarin je je bevindt te behoeden voor de sleur anders ga je vanzelf op zoek naar nieuwe uitdagingen!! Zoals jullie ongetwijfeld ook weten is het verstand zwakker dan het hart wanneer het op dit soort dingen aankomt.
    Ik probeer hiermee vreemdgaan niet goed te praten. Integendeel, ik vindt dat als je relatie je niks meer te bieden heeft, je er verstandig aan doet om er gewoon een eind aan te maken in plaats van de ander onnodig verdriet te doen door vreemd te gaan. Houdt de ander niet langer aan het lijntje, wees een echte vent/vrouw en vertel de waarheid!!!
    een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    212
    24-05-2003

    vreemdgaan is nooit terecht! niet als de vrouw het doet en ook niet als de man het doet. al sje niet gelukkig bent in je relatie moet je daar eerlijk over zijn en je niet zomaar laten verlijden dat is zwak.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    24.712
    23-06-2006

    Citaat Geplaatst door _DiepOngelukkig Bekijk reactie
    up

  9. #9
    all eyes on me

    Reacties
    8.204
    05-03-2009

    Vreemdgaan is een teken van een zwakke imaan. Het is een hoofdzonde, namelijk zina en het komt alleen maar voor. Huwelijken die uit relaties voortvloeien, noem het maar op. In Nederland is het vrij normaal dat men vreemdgaat en dat men het accepteert. In Marokko komt het ook voor en dan is t bij mannen normaal en als een vrouw het doet is het een ****. In Nederland doen zowel vrouwen als mannen het en de Marokkaanse vrouw kan er ook wat van, er is geen sharia die je tegen houd. En tjah als je je vrouw in de Jimmy Whoo hebt ontmoet, dan moet je niet raar opkijken als het gebeurd en( ghetto love huwelijken.)
    Mensen die t doen, zijn fout en geloven niet echt in de islam. Oorzaak is zwakke imaan. Niet geloven en lust. Het maakt alles kapot.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.014
    06-01-2014

    Citaat Geplaatst door Mourri Bekijk reactie
    irritant he.

    La Hawla Wa La Quwata Illa Billah

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    6.738
    01-10-2009

    Citaat Geplaatst door SecretReader Bekijk reactie
    irritant he.

    Wat is er irritant? Ik lees tegenwoordig hele oude topics die uit de jaren 2002/3/4/5/6 dateren.
    Groot verschil met wat je nu leest.
    Toen waren mensen nog echt.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    6.738
    01-10-2009

    Citaat Geplaatst door orientelqueen Bekijk reactie
    Vreemdgaan is een teken van een zwakke imaan. Het is een hoofdzonde, namelijk zina en het komt alleen maar voor. Huwelijken die uit relaties voortvloeien, noem het maar op. In Nederland is het vrij normaal dat men vreemdgaat en dat men het accepteert. In Marokko komt het ook voor en dan is t bij mannen normaal en als een vrouw het doet is het een ****. In Nederland doen zowel vrouwen als mannen het en de Marokkaanse vrouw kan er ook wat van, er is geen sharia die je tegen houd. En tjah als je je vrouw in de Jimmy Whoo hebt ontmoet, dan moet je niet raar opkijken als het gebeurd en( ghetto love huwelijken.)
    Mensen die t doen, zijn fout en geloven niet echt in de islam. Oorzaak is zwakke imaan. Niet geloven en lust. Het maakt alles kapot.
    En nu even in duidelijke taal.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    6.738
    01-10-2009

    Citaat Geplaatst door mourri Bekijk reactie
    watttiserrr?

  14. #14
    Ban

    Reacties
    5.232
    26-10-2013

    Citaat Geplaatst door tirelli Bekijk reactie
    Ik denk dat afkaar de kern van het vreemdgaan wel geraakt heeft!!
    Zoals Afkaar al zei: vreemdgaan komt voort uit verveling en ongenoegen in je huidige relatie, daardoor ga je op zoek naar nieuwe, spannende, uitdagende dingen die je hart opnieuw in vuur en vlam zetten. Voordat je je bewust bent van de gevolgen is het kwaad al geschied. Daarom is het zaak om de relatie waarin je je bevindt te behoeden voor de sleur anders ga je vanzelf op zoek naar nieuwe uitdagingen!! Zoals jullie ongetwijfeld ook weten is het verstand zwakker dan het hart wanneer het op dit soort dingen aankomt.
    Ik probeer hiermee vreemdgaan niet goed te praten. Integendeel, ik vindt dat als je relatie je niks meer te bieden heeft, je er verstandig aan doet om er gewoon een eind aan te maken in plaats van de ander onnodig verdriet te doen door vreemd te gaan. Houdt de ander niet langer aan het lijntje, wees een echte vent/vrouw en vertel de waarheid!!!
    Ben jij Nadia?
    -

  15. #15
    I will survive.

    Reacties
    3.152
    08-10-2009

    Citaat Geplaatst door Solliciteer Bekijk reactie
    Ben jij Nadia?
    9 jaar later.. Ze zal hier vast een antwoord op komen geven
    Hij belooft geen dagen zonder pijn, gelach zonder verdriet, een zon zonder regen..
    Hij belooft kracht voor de dag, troost bij tranen en licht voor onderweg~