heej mensen ik plaats hier effe iets wat een meisje op een andere site heeft geplaatst het zet je aan het denken>>
De tattoo
Ik was 15 jaar en liep langs de tattoo shop en zag mn eerste tattoo al gepresenteerd in de etalage.... waarom niet ben binnen gestapt en heb em gezet.....
De pijn was onverdraagelijk maar tegelijkertyd ook ontzettend lekker een zachte tinteling over mn hele leven... de zweet die langzaam over mn voorhoofd naar beneden druppelt...............
30 minuten later was die klaar..........................
toen ik 16 jaar was kwam de volgende
toen ik 17 was de 3de
toen ik 18 was de 4de
en nu 19 jaar de 5de.....................
De duivel zittend op mn schouder lachtte me toe...........
Het gevoel werd steeds lekkerder met de jaren.. de naald die mijn lichaam binnendrong en een spoor van zelfvernieling in mij achter liet.... maar het was gewoon zow lekker de pijn....
Het pijnlijkste waren de lijntjes,maar zodra het inkleuren begon genoot ik...........
En de duivel lachtte op zn allerhardst.........
Mn eerste druppel alcohol.....
Ik was 17jaar mocht voor het eerst op stap ik kon het als de dag van gisteren herinneren..........
Die warme hete slokje van mn witte martini.......
de warmtte die naar beneden gleed zow naar mn maag.... een heerlijk gevoel steeg naar mijn hoofd.....
Die warme hete slokje Boswandeling... die zachte romige zoete smaak in mn mond hmmmm als ik eraan trug dnk..... word ik al warm bij die gedachten................
Ik kan nog uren doorgaan over al mn eerste slokjes...........
Maar de duivel die op mn schouder zat lachtte nog steeds en harder als nooit te voren.........
Die warme gevoel in mn ledematen die duizeling in mn hoofd... mn oren die suisen en ow wat een schaamte mn rode kop...... ik loop naar de toilet en kots alle kleuren alcohol eruit.....
De duivel lacht zich te pletter.........
Mn eerste jointje..
Hmmmm de heerlijk muziek van reggea de aparte sfeer.. de aparte geur....... van de geur werd ik al stonend.......
Zat rustig aan een tafeltje bestelde een kopje koffie en een zakje van 5 euro wat tips en wat grote vloei.....
Begon eentje te draaien........
Ik stak hem op en voeldde een waanzinnige gevoel van binnen
En de duivel lachtte nog steeds zow ontzettend hard dat ik hem kon horen lachen..........................
Ik begon door te roken tot mn toeter helemaal op was...... leundde op mn stoel naar achteren en liet mezelf naar hogere sferen brengen..............
De duivel lachtte op zn allerhardst dat mn oren ervan gingen piepen......
Met rode ogen verliet ik met een zakje van 10 euro de coffeeshop weer....
SEX
Mijn goddelijke prins met zijn heerlijke lichaam en zn o zo stralende lach.... Zijn mooie warme bruine ogen zijn Zoete lippen die de mijne raken... Zijn tong die de mijne raakt en zachtjes stimuleerde... zn handen die langs mn zij naar beneden naar mn billen greep en zachtjes erin begon te kneden....
Een vlaag van opwinding stroomde door mijn lijf... de geilheid stroomde door mijn lijf..............
En de duivel lachtte nog steeds..............
Zn lippen op de mijne en zn handen die naar mn borsten grepen en zachtjes begonnen te masseren....Ik voeldde dat mn tepels hard begonnen te worden.... ik voeldde me vrij... ik voeldde me heerlijk....
Langzaam kuste hij mn nek en begon zachtjes te kreunen......Hij trok mn truitje en mn broek uit en daar lagen we dan op bed....
hij maaktte mn bh los en kwam boven op mij liggen... Zoendde mij in mn nek langzaam richting mn borsten en weer steeds verder naar beneden...
En de duivel schatterde het uit van het lachen............
Ik voeldde mn hart van opwinding, net of ik 5km heb hardgelopen.. mn hele lichaam trildde.......Ik zag hoe hij zn kleren uitrok en vervolgens met zn warme lichaam op mij kwam liggen... Hij begon me hevig te zoenen.. en zei lieve woordjes.....
De duivel pistte in zn broek van het lachen.........
We begonnen allebei steds harder te kreunen en werder allebei steeds geiler en geiler........
Hij paktte een condoom......
Maar ik wou niet.....
Het doet geen pijn... ik hou van jou... je hebt me geil gemaakt jij met je fantastische lichaam... je bent mijn vrouw... wees niet bang ik zal je geen pijn doen.........
Ik pak mn kleren trok ze aan rendde weg.........
Duivel die op mn schouder zat verging in vlammen op van woede......

>>