1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    236
    31-01-2004

    Question Haarmasker met knoflook??

    Hoi ladies,

    Wie kent het haarmasker met olijfolie en knoflook?? Kan iemand me uitleggen waaruit het allemaal bestaat? Heb gehoord dat het heel goed voor je haar zou zijn..Zijn er ook meiden die dit wel eens doen?

    Graag jullie ervaringen en tips..

    “Het wereldlijke leven is een vreugde en het beste vreugde daarvan is een rechtvaardige vrouw”

  2. #2
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.113
    24-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    je zegt het zelf al. Olijfolie met knoflook.

    dat zit erin..


    Amira and Damin


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    236
    31-01-2004

    Citaat Geplaatst door Kwebbel_24
    je zegt het zelf al. Olijfolie met knoflook.

    dat zit erin..
    Toch ook nog iets van eigeel ofso? En dat je de olie moet verwarmen? Nou ben niet zeker, wil het graag van iemand juist weten, en ook hoe je het moet aanbrengen
    “Het wereldlijke leven is een vreugde en het beste vreugde daarvan is een rechtvaardige vrouw”

  4. #4
    7amdollileh

    Reacties
    270
    10-02-2005

    Ik heb het idd gehoord ja... Knoflook fijn stampen en in de olijfolie wat opwarmen. Niet te heet anders verbrand je je hoofd...

    Die combi is echt heeeeeeeel goed voor je haar.. Vooral dames die last hebben van haar uitval. Om eerlijk te zijn, ik durf het gewoon niet in mijn haar te doen, want gegarandeerd zal de geuroverlast vreeeeeeeeeeeeselijk zijn..

    Maar suc6 ermee!

    Moge julle vasten en gebeden aanvaard worden inshaAllah...

    Mubarek Ramadan jami3 muslimin!!




  5. #5
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.113
    24-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Infinity
    Ik heb het idd gehoord ja... Knoflook fijn stampen en in de olijfolie wat opwarmen. Niet te heet anders verbrand je je hoofd...

    Die combi is echt heeeeeeeel goed voor je haar.. Vooral dames die last hebben van haar uitval. Om eerlijk te zijn, ik durf het gewoon niet in mijn haar te doen, want gegarandeerd zal de geuroverlast vreeeeeeeeeeeeselijk zijn..

    Maar suc6 ermee!
    je kookt die olie juist om die geur eruit te halen.. maar je kan het ook mixen en inbrengen .. dus zonder te koken.

    koken is puur om die geur eruit te halen.

    ei geel kan je ook gewoon appart in je haar doen .. als haarmaster.. hoeft niet in combinatie met knofloop en olijfolie..


    Amira and Damin


  6. #6
    AlhamdoulilahYaRab<3

    Reacties
    24.230
    30-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    ik heb ooit knoflook in henna gedaan de geur van knoflook blijf lang in je haar zitten. ik had het gevoel dat ik een wandelend teentje knoflook was

    11/01/10: tahar alhamdoulilah**27/01/10 Kruipen **24/03/10 eerste stapjes

  7. #7
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.113
    24-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Mysticalia
    ik heb ooit knoflook in henna gedaan de geur van knoflook blijf lang in je haar zitten. ik had het gevoel dat ik een wandelend teentje knoflook was
    hahaha meskina! echt waar.. ik heb het nog nooit gedaan . heb er geen tijd voor en weekend ben ik altijd in de weer.

    je moet het ook doen op een vrijdag en zaterdag en zondag thuis blijven ..

    maarja blijkbaar helpt dat ook niet


    Amira and Damin


  8. #8
    AlhamdoulilahYaRab<3

    Reacties
    24.230
    30-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    nee helpt echt niet

    ik deed het in marokko toen; en tlekens ik mn haar wastte, rook ik die knoflook weer

    11/01/10: tahar alhamdoulilah**27/01/10 Kruipen **24/03/10 eerste stapjes

  9. #9
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.113
    24-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Mysticalia
    nee helpt echt niet

    ik deed het in marokko toen; en tlekens ik mn haar wastte, rook ik die knoflook weer
    ieuwwww


    Amira and Damin


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    236
    31-01-2004

    Citaat Geplaatst door Infinity
    Ik heb het idd gehoord ja... Knoflook fijn stampen en in de olijfolie wat opwarmen. Niet te heet anders verbrand je je hoofd...

    Die combi is echt heeeeeeeel goed voor je haar.. Vooral dames die last hebben van haar uitval. Om eerlijk te zijn, ik durf het gewoon niet in mijn haar te doen, want gegarandeerd zal de geuroverlast vreeeeeeeeeeeeselijk zijn..

    Maar suc6 ermee!

    Thanks meid, het proberen waard dus (erger met mijn haar kan toch niet meer ) en ach de geur nemen we er gewoon bij, het zal wel onaangenaam zijn voor diegene die in je buurt komen, maar goed..eens voor de verandering een ander geurtje
    “Het wereldlijke leven is een vreugde en het beste vreugde daarvan is een rechtvaardige vrouw”

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    236
    31-01-2004

    Citaat Geplaatst door Mysticalia
    ik heb ooit knoflook in henna gedaan de geur van knoflook blijf lang in je haar zitten. ik had het gevoel dat ik een wandelend teentje knoflook was

    Hahah, er staat me dus nog veel te wachten
    “Het wereldlijke leven is een vreugde en het beste vreugde daarvan is een rechtvaardige vrouw”

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    236
    31-01-2004

    Citaat Geplaatst door Infinity
    Ik heb het idd gehoord ja... Knoflook fijn stampen en in de olijfolie wat opwarmen. Niet te heet anders verbrand je je hoofd...

    Die combi is echt heeeeeeeel goed voor je haar.. Vooral dames die last hebben van haar uitval. Om eerlijk te zijn, ik durf het gewoon niet in mijn haar te doen, want gegarandeerd zal de geuroverlast vreeeeeeeeeeeeselijk zijn..

    Maar suc6 ermee!
    Ow ja Weet je soms hoeveel knoflook je moet gebruiken?? En hoe lang kan je het in je haar laten, een hele nacht? Of is dat te riskant?
    “Het wereldlijke leven is een vreugde en het beste vreugde daarvan is een rechtvaardige vrouw”

  13. #13
    Mama!

    Reacties
    11.294
    21-05-2002

    Je kunt zoveel knoflook gebruiken als je wil, maar een paar teentjes lijkt me voldoende.
    Hele nacht is geen probleem, het is een natuurlijk product, brengt geen schade toe.
    Ik zou de olie niet koken, want zo gaan de werkzame bestanddelen juist verloren.

    Het mengsel is voedend voor je haar en maakt het sterker, en door de knoflook zou je minder last van haaruitval moeten krijgen.

    De geur kun je zoveel mogelijk proberen te maskeren door daarna een paar keer cremespoeling op je haar aan te brengen en even in te laten werken. Het zal wel blijven ruiken, maarja, dat moet je er maar voor over hebben.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    236
    31-01-2004

    Citaat Geplaatst door serenity
    Je kunt zoveel knoflook gebruiken als je wil, maar een paar teentjes lijkt me voldoende.
    Hele nacht is geen probleem, het is een natuurlijk product, brengt geen schade toe.
    Ik zou de olie niet koken, want zo gaan de werkzame bestanddelen juist verloren.

    Het mengsel is voedend voor je haar en maakt het sterker, en door de knoflook zou je minder last van haaruitval moeten krijgen.

    De geur kun je zoveel mogelijk proberen te maskeren door daarna een paar keer cremespoeling op je haar aan te brengen en even in te laten werken. Het zal wel blijven ruiken, maarja, dat moet je er maar voor over hebben.

    Thanks meid Ik ga het zeker eens proberen, heb al van velen gehoord dat dit schijnt te helpen om je haar weer gezond te krijgen..en ja, die geur overleven we wel (hoop ik toch )
    “Het wereldlijke leven is een vreugde en het beste vreugde daarvan is een rechtvaardige vrouw”

  15. #15
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.113
    24-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door serenity
    Je kunt zoveel knoflook gebruiken als je wil, maar een paar teentjes lijkt me voldoende.
    Hele nacht is geen probleem, het is een natuurlijk product, brengt geen schade toe.
    Ik zou de olie niet koken, want zo gaan de werkzame bestanddelen juist verloren.

    Het mengsel is voedend voor je haar en maakt het sterker, en door de knoflook zou je minder last van haaruitval moeten krijgen.

    De geur kun je zoveel mogelijk proberen te maskeren door daarna een paar keer cremespoeling op je haar aan te brengen en even in te laten werken. Het zal wel blijven ruiken, maarja, dat moet je er maar voor over hebben.
    dat vind ik dus ook..

    ik zou het ook niet koken .. zonde van de vitamientjes ..


    Amira and Damin