Hoe maak je een spijkerbroek korter?
Hoe maak je een spijkerbroek korter?
mt een schaar..
WHauhaUAHuaha.. gew0on je kan ut in winkels late d0enn..
Weg.
je kan het naar zo een naai/ klerenwinkel brengen en hij/ zij kan het voor je verkorten.
mijn moeder doet het meestal voor mij
ze kijkt naar hoe de gjata is .. daarna pas ik de broek en meet ze de centimeters die eraf moeten, daarna knipt ze het van onder en neemt dezelfde soort kleur draad en daarmee
naai je de onderkant.. je kan dit het best met de machine doen is mooier
ik hoop dat je hier wat aan hebt...
het is duur om elke keer alles bij een winkel te laten inkorten....heeft niemand voor mij een mini curcus of ergens een website?
Een spijkerbroek word lelijk als je hem gaat inkorten.Geplaatst door werkloos
Lang gewacht...
Stil gezwegen
Nooit gedacht...
Toch gekregen.
Alhamdoelilah...
Mijn lieve kleine meisje ik zal je nooit vergeten 28-02-2011
Een spijkerbroek kan je niet zomaar laten inkorten, die broek wordt dan lelijk.
Kan je die niet gewoon wisselen voor een andere of heb je die al lang?
ik kan alleen broeken in mijn maat vinden die, lange pijpen hebben! Hoezo is het lelijk als het is ingekort? Je ziet dat dan toch niet meer?
Spijkerbroek kun je het beste in een winkel laten doen , omdat het heel moeilijk is een spijkerbroek mooi te naaien. Je moet dan wel een broek meenemen met jouw goede maat. Als je andere broeken hebt, kun je het dan nie aan een van je tantes, viendinnen, moeder ofso vragen. Lijkt me namelijk moielijk om een spoedcursus op internet t laten zien. Je mote het namelijk een keer hebben gesien en gedaan.
suc6
Memores acti prudentes futuri..."mindfull of what has been done, aware of what will be"
The one who said "love will conquer all"...was a liar
![]()
ZID DERDEK OUWED DERDEK
![]()
"A mariam tamaziant yedjis 'n 3azi Hadou, " Amazigh Old School...
Je kan het indd beter naar een kleermaker brengen. de standaard prijs is 7 euro (maar dat is als je de originele onderkant wilt hebben) Als dat niet hoeft zla het ong 3 of 4 euro kosten als k het goed heb..![]()
toch is het duur aangezien ik 8 broeken korter wil laten maken! kan je niet met de hand naaien?
Spijkerbroeken kun je moeilijk met de hand naaien,wel kan je ze gewoon met een naaimachine inkorten maar dan moet je er wel ervaring mee hebbenGeplaatst door werkloos
Nou suc6 met je 8 broeken
![]()
Men neme een schaar
of een handige zus/vriendin/ moeder.. die doen het altijd gratis![]()
ik heb gehoord dat er ook een soort strijkstickers zijn, die de pijpen kunnen dichtplakken doormiddel van een strijkijzer?

Assalaam?
Ik heb mss een oplossing voor jou probleem, ik kan naaien en kort broeken in voor 2.5euro een simpele broek welteverstaan.
als je interresse hebt stuur je me maar een pmetje
salama