1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    hoi mensen help me even

    Citaat Geplaatst door choucri
    ik heb mooie meid ontmoet die hoofd doek draagt maar ik heb altyd meisjes zonder hoofd doek gehad kan je me uit legen of je er mee anders moet omgaan of niet als anders hoe anders
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.033
    23-01-2003

    Re: hoi mensen help me even

    Origineel gepost door choucri
    ik heb mooie meid ontmoet die hoofd doek draagt maar ik heb altyd meisjes zonder hoofd doek gehad kan je me uit legen of je er mee anders moet omgaan of niet als anders hoe anders

    eh.. dat is best wel een pittige vraag mister...je kunt niet aan het uiterlijk van iemand al weten hoe je met diegene moet omgaan..Het gaat erom hoe iemands persoonlijkheid is...en of de 1 een hoofddoek draagt en de ander niet...maakt naar mijn mening geen verschil....

    dus ik sjouw sjeggen ga de uitdaging aan...en je merkt vanzelf wel hoe het meisje is...zal zijn...


  3. #3
    Voor wat, hoort wat

    Reacties
    107
    26-11-2002

    Re: hoi mensen help me even

    Origineel gepost door choucri
    ik heb mooie meid ontmoet die hoofd doek draagt maar ik heb altyd meisjes zonder hoofd doek gehad kan je me uit legen of je er mee anders moet omgaan of niet als anders hoe anders
    hmm even kijken

    eerst altijd een meisje ZONDER hoofddoek
    en nu een meisje MET hoofddoek

    het lijkt meer alsof je vraagt; hoe je een frietje MET of een frietje ZONDER kunt bestellen.

    conclusie: het blijft een "frietje"

    de echte conclusie mag je zelf wel bedenken, het is duidelijk
    There Can Be Only One

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.033
    23-01-2003

    Re: Re: hoi mensen help me even

    Origineel gepost door waddie
    hmm even kijken

    eerst altijd een meisje ZONDER hoofddoek
    en nu een meisje MET hoofddoek

    het lijkt meer alsof je vraagt; hoe je een frietje MET of een frietje ZONDER kunt bestellen.

    conclusie: het blijft een "frietje"

    de echte conclusie mag je zelf wel bedenken, het is duidelijk

    ...

  5. #5
    Voor wat, hoort wat

    Reacties
    107
    26-11-2002

    Re: Re: Re: hoi mensen help me even

    Origineel gepost door SoefSoef
    ...
    Duidelijk toch!

    ooh nu snap ik pas waar jullie het altijd over hebben met jullie 60 sec. regel. hmm ewa dan wachten we toch effe.
    There Can Be Only One

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.857
    23-02-2002

    Re: hoi mensen help me even

    Origineel gepost door choucri
    ik heb mooie meid ontmoet die hoofd doek draagt maar ik heb altyd meisjes zonder hoofd doek gehad kan je me uit legen of je er mee anders moet omgaan of niet als anders hoe anders
    hehehehe jaah als ze moslimais dan neemt ze nietmetje duss dan moet jehaar ten huwlijk vragen hehehhe maar k denk dat je eerst vrienden met r moet worden en zo te weten komen of ze wel een relie wil enzz
    [GLOW=blue]£ove cαŋ ŧouch u§ one ŧime…And £a§t for α £ifetime..And never £et go till шe're gone [/GLOW]

  7. #7
    get a life!

    Reacties
    7.111
    22-12-2002

    Ik sluit me aan bij moiself.....maar je moet helemaal geen relaties aannemen...als je denkt dat ze goed is dat kun je haar gewoon ten huwelijk vragen...zo denk ik er over...maar het is aan jou om een keuze te maken
    jaloezie kills!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    9.579
    08-01-2007

    Gewoon zelfde... Gebruiken en dumpen kun je dat weer op je exenlijst zetten.., met hoofddoek gehad!
    Beproevingen maken je zwak en sterk!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    47
    06-04-2014

    Wat n topic
    Vraag me af waar ze zijn gestrand