1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    11
    19-03-2003

    hoe duur is een marokkaanse kok?

    HOI!

    Ik ben (nog) bezig met het voorbereiden van mn bruiloft, de zaal is inmiddels gevonden! Sade in Zaandam, ziet er schitterend uit! Maar nu het eten...Wij willen gewoon traditionele eten serveren, dus bestilla en vlees. Ik heb gemerkt dat veel cateraars niet zo snel een prijs willen noemen, maar hoe kan ik me anders orienteren???? Je wil toch een beetje kunnen kiezen, dus mijn vraag is: heeft iemand bestilla's besteld bij een cateraar, of kok(kin)???? Hoe duur is een bestilla????? Wij hebben ongeveer 50 bestilla's nodig.
    Ik hoop dat iemand een indicatie kan geven!!!!!!!!!!!!!!!!

    Doegie!
    "NOOR IN OUR HEARTS INSHALLAH"

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    732
    30-12-2002

    Hallo meid,

    ik ben afgelopen weekend naar de bruiloft van mn neef in Rotterdam geweest..en daar laten ze die meestal bij zo een bakker maken..die hebben meestal zo iemand in dienst die ze voor ze maakt..mn neef heeft er 35 EURO per stuk voor neergeteld.. mijn oom betaalde er vorig jaar ook rond de 30 EURO voor..maar dat waren wel VISpastilla..je kan ook CHoua doen..geroosterd vllees ..is ook errug lekker.,maar de combi van vlees en pastilla is niet zo, vind ik ..je eet dan droog droog..maar dat is dan persoonlijk..

    Veel succes Meid

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.054
    28-08-2002

    Hoe kopen ze nu tegenwoordig bestella?
    Ik heb ze altijd gemaakt voor de trouwfeesten (familie)
    Ai ai ai foei luierikken
    Verwachtingen zijn onze ziektes, die ons telkens teleurstellen...

    Ps: Nee, ben geen 20 jaar

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    11
    19-03-2003

    HAHA...., SENIYA!!!! IK KAN ZE OOK WEL MAKEN MET MN MOEDER MAAR 50 STUKS VIND IK EEN BEETJE TEVEEL!!!!!
    "NOOR IN OUR HEARTS INSHALLAH"

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    14
    14-02-2003

    Ik ga zelf ook inscha allah over drie weken trouwen en ik heb alhamdoulilah alles al geregeld..
    ik moet eerlijk zeggen dat ik daar ook boos om werd (er worden geen prijzen genoemd, ze zeggen kom maar langs dan zullen we het daarover hebben) maar ja aangezien ik nu op de hoogte ben van die dingen, dacht ik van laat ik het andere meiden ook vertellen en het hen een stukje makkelijker maken dan hoe het bij mij is gegaan moest echt veel zoeken en bellen en zo..

    Bastilla bakken kost 12.50 euro per stuk maar je koopt wel je eigen spullen, dus ze gaat het alleen maken snap je? als je wil dat ze zelf alles gaat kopen en koken dan kost het 30 euro per stuk (kipbastilla heb ik het hier over)

    Vlees hoeft ze niet zelf te koken want die brengt mn pa naar de oven (alf3an zeg maar) die is veel lekkerder en die kost maar 35 euro per schaap..wil je het gewoon koken (tajin zeg maar) dan kost het je 50 euro per schaap (ik vond het nergens opslaan maar je mag zelf kijken)

    Wat salades betreft kost het 6 euro per bord (en ze maakt het wel met vis en groenten en versiert het met noten en fruitkoctail) klinkt lekker, hoop ik

    Nou dat was het meid, mocht je wat meer willen weten dan kan je me mailen en ik ga je proberen te helpen inscha allah ik weet hoe het is om een bruiloft te organisren, je kan elke hulp gebruiken.

    Liefs,
    Nasamat

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.054
    28-08-2002

    Pfff hebben jullie dan twee linkse handen dan, dat jullie zelfs salade niet zelf kunnen maken
    Verwachtingen zijn onze ziektes, die ons telkens teleurstellen...

    Ps: Nee, ben geen 20 jaar

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    184
    12-03-2002

    Origineel gepost door sinaya20
    Pfff hebben jullie dan twee linkse handen dan, dat jullie zelfs salade niet zelf kunnen maken
    Assalam Alaikoum,

    Niemand heeft gezegd dat vrouwen 2 linkerhanden hebben, maar ik persoonlijk zou ook een kokkin/catering willen, het is dan mijn laatste dag met mijn ouders en die dag wil ik toch dat mijn moeder mijn feest van dichtbij meemaakt in plaats vanuit de keuken , by the way, onze moeders staan andere dagen ook al genoeg in de keuken en het is een bruiloft dus vind ik het terecht dat de moeders willen genieten van hun laatste dag samen met hun dochter.

    Wa Salaam Alaikoum
    Let op je gedachten, ze worden Woorden.
    Let op je woorden, ze worden je daden.
    Let op je daden, ze worden je gewoontes.
    Let op je gewoontes, ze vormen je karakter.
    Let op je karakter, ze vormt je lotsbestemming.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    14
    14-02-2003

    Sinaya meid!! ik heb geen woorden voor je!! het gaat niet om wat je kan en wat je niet kan maar het gaat om tijd meid en als je toch een kokin gaat nemen voor vlees en kip dan maar ook voor de salades..wie zou daar nog tijd voor hebben denk je??

    En houd aub die stomme commentaar voor je!! ik snap niet waarom sommige mensen zo irritant willen zijn...of je zegt iets nuttigs waar salam4ever wat aan hebt (het is tenslotte haar topic) of je houdt je mond dicht en ga ergens anders je flauwkul schrijven oke??

    Daaaaag

  9. #9
    ....

    Reacties
    2.054
    05-06-2002

    Origineel gepost door Tariffesht
    Assalam Alaikoum,

    Niemand heeft gezegd dat vrouwen 2 linkerhanden hebben, maar ik persoonlijk zou ook een kokkin/catering willen, het is dan mijn laatste dag met mijn ouders en die dag wil ik toch dat mijn moeder mijn feest van dichtbij meemaakt in plaats vanuit de keuken , by the way, onze moeders staan andere dagen ook al genoeg in de keuken en het is een bruiloft dus vind ik het terecht dat de moeders willen genieten van hun laatste dag samen met hun dochter.

    Wa Salaam Alaikoum

    Heel mooi gezegd en echt gelijk heb je.
    Je geeft zoveel geld uit aan kleding zianna/neggafa,de zaal.Waarom ook niet je moeder eens blij maken en haar ontlasten van de keuken en gewoon een catering/kok(kin) nemen.

    In ieder geval Succes met alles.

  10. #10
    Marocco my hometown

    Reacties
    63
    15-01-2003

    catering saada maakt grote lekkere pastillat van kip voor 35 euro, die van vis 50 euro. maar zijn 50 pastillat niet een beetje veel? hoeveel mensen heb je uitgenodigd? ze zijn zeker een aanrader!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zie ik jou ogen……….Dan zie ik de zee
    Zie ik de zee……………..Dan wordt ik
    …………………MISSELIJK………………

  11. #11
    Marocco my hometown

    Reacties
    63
    15-01-2003

    trouwens niet allen koken ze wassen ook nog eens alles af. Je hoeft echt letterlijk niks te doen, ze serveren koken wassen af en versieren de zaal. gewoon ideaal.
    Zie ik jou ogen……….Dan zie ik de zee
    Zie ik de zee……………..Dan wordt ik
    …………………MISSELIJK………………