+ Reageer
1 tot 10 van 10
    MVC Lid

Reacties
    153
    22-10-2002

Welke spullen uit Marokko wil je in NL kunnen kopen?

Lieve mensen,

Ik heb een vraagje aan jullie:

Wat zijn producten uit Marokko waarvan je graag zou willen dat ze in Nederland te koop zouden zijn? Ik zelf bijvoorbeeld mis Marokkaanse huisjurken hier, die koop ik altijd op vakantie. Hier zijn ze niet verkrijgbaar en als ze er al zijn dan zijn ze hartstikke duur, terwijl je ze in Marokko voor minder dan 10 euro kan kopen.
    Wat zijn de dingen die jullie altijd uit Marokko meenemen omdat ze hier niet zijn?
    Denk aan kleding, hebbedingetjes maar misschien missen jullie ook bepaalde beautyproducten die hier niet zijn.

Ik vraag dit omdat mijn zus een winkel gaat openen met Marokkaanse spulletjes, en daarvoor gaat ze inkopen doen in Marokko… maar ze weet nog niet precies wat ze allemaal in het assortiment moet opnemen, dus ik hoop dat jullie haar een handje kunnen helpen! Alvast bedankt!

Liefs,
    Badriya
    Don't speak unless you can improve the silence...

Mshiesha

Reacties
    1.044
    13-09-2003

Warme zwarte zeri3a, yummie.

Hada Houwa

*Alhamdoulilah I Say

Reacties
    10.242
    15-12-2003

MVC Premium MVC Premium
    Veel mensen vragen om saboun elkef (dat gele zeep)
    zoals supadupa zegt.. ik mis ook zeri3a uit marokko.. maar denk niet dat het lang houdbaar is als je het meeneemt uit marokko..
    er is best wel veel te vinden al.. in rotterdam, a'dam, zo niet dan in brussel.. er bestaat niet echt een gat in de markt meer..

wat je nu heel veel ziet is dat de marokkaanse jeugd (vrouwen) veel vraag hebben naar een naaister voor tkashet, 9faten en jlaleb..

succes meid

MVC Lid

Reacties
    863
    23-09-2001

salaam

mijn kinderen missen de lekkere raïbi
    Net als de Marokkaanse vlag rood is mijn bloed en groen zijn mijn aders!!!!

Bijna Lid

Reacties
    349
    10-09-2004

ghasoul ofzoiets(word ook vulkaanaarde genoemt)
    dat product voor je haar

Oum Drafat

Reacties
    1.164
    24-08-2005

salaam aleikoem Leven.

Toevallig heb ik afgelopen zomer het recept van raibi gekregen....het is precies zoals die in de winkel te koop is. Als je interesse hebt PM me maar, dan stuur ik het in sha Allah op.

Wa salaam

PS. voor huisjurken kun je naar www.islamia.nl , daar zijn ze maar E 7 en ze zitten erg lekker!!!

Soussia...

Reacties
    2.002
    18-03-2004

Citaat Geplaatst door Badriya
    Lieve mensen,

Ik heb een vraagje aan jullie:

Wat zijn producten uit Marokko waarvan je graag zou willen dat ze in Nederland te koop zouden zijn? Ik zelf bijvoorbeeld mis Marokkaanse huisjurken hier, die koop ik altijd op vakantie. Hier zijn ze niet verkrijgbaar en als ze er al zijn dan zijn ze hartstikke duur, terwijl je ze in Marokko voor minder dan 10 euro kan kopen.
    Wat zijn de dingen die jullie altijd uit Marokko meenemen omdat ze hier niet zijn?
    Denk aan kleding, hebbedingetjes maar misschien missen jullie ook bepaalde beautyproducten die hier niet zijn.

Ik vraag dit omdat mijn zus een winkel gaat openen met Marokkaanse spulletjes, en daarvoor gaat ze inkopen doen in Marokko… maar ze weet nog niet precies wat ze allemaal in het assortiment moet opnemen, dus ik hoop dat jullie haar een handje kunnen helpen! Alvast bedankt!

Liefs,

wat k hier wel zou willen halen zijn van die typische marokkaanse sandalen en marokkaanse kleding.... als je dat hier in nl zou kunnen kopen zou k echt halen.....
    Badriya

MVC Lid

Reacties
    1.659
    13-02-2005

producten met argaan olie der in zoals savon el beldi vindt die nergens nog in belgie als nl

alhamdoellilah

Getrouwd ... S&S

Ya Allah help us to be tolerant, just and forgiving of each other.....guide us to the correct knowledge and aid us in implementing it...Guide us to good companions...Protect us from our enemies and deliver us...Ameen

aub Geen PM's mannen

Reacties
    34
    12-12-2008

die groene (24uur)lipstick die rood word als je m op doet.

Don't bother sucking up, I already hate you, this will never change!

Fieeet Fieeuuw!!

Reacties
    7.754
    13-11-2002

MVC Premium MVC Premium
    ik zou eens een kijkje nemen in brussel, daar is werkelijk ALLES te koop,
    kijkt eens goed rond en ze zullen er ongetwijfeld zaken verkopen die je weinig of niet in nederland hebt

ps: degelijke sfifa en andere fournituren daar is véél vraag naar
    je kan bv een winkel openen waar meiden jurken kunnen huren enz...

genoeg om uit te kiezen

Otla Vliegtickets Nador
Nieuws
Lifestyle
Sport