1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2.003
    25-12-2003

    Ziekenhuis dieet / Het 5 dagen vetvrij dieet

    Iedere morgen
    1 sinaasappel of grapefruit
    1 beschuit of geroosterde boterham
    koffie of thee zonder suiker of melk

    Maandagmiddag
    1 sinaasappel of grapefruit / 1 ei /2 bekers yoghurt (halfvol/vol)
    2 beschuiten of geroosterde boterhammen

    Maandagavond
    2 tomaten / 2 eieren / halve krop sla / 1 beker yoghurt
    2 beschuiten of geroosterde boterhammen

    Dinsdagmiddag
    1 sinaasappel of grapefruit / 1 ei / 2 bekers yoghurt (halfvol/vol)
    2 beschuiten of geroosterde boterhammen

    Dinsdagavond
    1 sinaasappel of grapefruit / 1 beef tartaar / 1 tomaat
    1 beschuit of geroosterde boterham / 1 beker yoghurt

    Woensdagmiddag
    1 sinaasappel of grapefruit / 1 ei / 2 bekers yoghurt (halfvol/vol)
    2 beschuiten of geroosterde boterhammen

    Woensdagavond
    1 sinaasappel of grapefruit / 125 gram biefstuk of rosbief
    1 beschuit of geroosterde boterham / 1 beker yoghurt

    Donderdagmiddag
    125 gram kwark / 1 tomaat / 1 zure augurk
    1 beschuit of 1 geroosterde boterham

    Donderdagavond
    1 appel / 1 beef tartaar / 2 tomaten
    1 beschuit of 1 geroosterde boterham

    Vrijdagmiddag
    1 beschuit of 1 geroosterde boterham / 1 ei / 1 tomaat


    Vrijdagavond
    200 gram vis naar keuze / 1 tomaat / halve krop sla


    Eet uw fruit altijd een half uur voor de maaltijd, niet tijdens of na. Dit i.v.m. het gisten in de darmen.
    Koffie en thee (zonder suiker en melk) en mineraalwater kunnen onbeperkt gedronken worden.

    TIPS:


    Sla mag u op smaak maken met wat zout, scheutje olie en azijn.

    Vlees en vis in de oven grillen!

    Tomaat over de lengte in tweeën snijden, wat Italiaanse kruiden erover strooien en even met het vlees mee in de oven grillen.

    In het weekend mag u normaal eten, koffie, thee en mineraalwater mag u onbeperkt drinken.

    Als u zich 3 weken nauwgezet aan dit dieet houdt, bent u gegarandeerd (??) 15 kilo afgevallen.
    U blijft op gewicht wanneer u iedere maandag het volgende eet en drinkt:
    ‘s morgens : 1 glas water met citroen
    ‘s middags : 1 appel / 1 beschuit of 1 geroosterde boterham
    ’s avonds : 1 beschuit of 1 geroosterde boterham / 1 ei / 1 tomaat

    De rest van de week kunt u weer normaal eten en drinken.

    Veel Succes!



    Dus als ik het begrijp moet je dit 3 wekenlang doen ....behalve in het weekend dn val je 15 kilo af wie heeft dit ooit uitgeprobeerd?
    Living the good life (meerdere gebruikers )

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    129
    29-05-2005

    Hmm wil ik ook wel weten

  3. #3
    ~*~úhu~*~

    Reacties
    2.735
    17-09-2002

    Mijn zus is verpleegster en zij heeft me ook ooit zo'n dieet gegeven.Dat gebruiken ze voor hartpatiënten die in korte tijd moeten afvallen om operatie aan te gaan.Maar bij dat dieet was er ook sprake van een soep die echt niet te eten was.Zahmak hoe meer je er van eet hoe sneller je afvalt.Ik weet niet of ik ook daardoor ben afgevallen maar in een 2tal weken ben ik 8 kilo afgevallen.

    Het zou me idd niet verbazen dat het wel zou werken. Je moet gewoon karakter voor hebben en gedachte op nul zetten en niet vals spelen.Int weekend mag je snoepen met mate of mag je je lievelingsgerecht eten. Uiteindelijk kies je het zelf.

    ALs je het probeert let me know wat resultaat is

    beslama

    "Let there be dangers, let there be opportunities and let there be possibilities of extreme challenges, but whatever it costs I want to live to the full hight of my being with my feet still on the ground and my head crowned with the stars"(Ghandi)


  4. #4
    Pray before u die!

    Reacties
    54
    12-08-2005

    Citaat Geplaatst door Shahinez
    Mijn zus is verpleegster en zij heeft me ook ooit zo'n dieet gegeven.Dat gebruiken ze voor hartpatiënten die in korte tijd moeten afvallen om operatie aan te gaan.Maar bij dat dieet was er ook sprake van een soep die echt niet te eten was.Zahmak hoe meer je er van eet hoe sneller je afvalt.Ik weet niet of ik ook daardoor ben afgevallen maar in een 2tal weken ben ik 8 kilo afgevallen.

    Het zou me idd niet verbazen dat het wel zou werken. Je moet gewoon karakter voor hebben en gedachte op nul zetten en niet vals spelen.Int weekend mag je snoepen met mate of mag je je lievelingsgerecht eten. Uiteindelijk kies je het zelf.

    ALs je het probeert let me know wat resultaat is

    beslama
    Dit vind ik dus uithongeren Ik zou me daar nooit aan kunnen houden

  5. #5
    ~*~úhu~*~

    Reacties
    2.735
    17-09-2002

    Citaat Geplaatst door ElegancE
    Dit vind ik dus uithongeren Ik zou me daar nooit aan kunnen houden
    Eigenlijk is dat voor mij ook uithongeren.Maar het is een goede dieet voor mensen die snel willen afvallen en die snel ook gedemotiveerd geraken.Je kunt het ook op een gezonde manier doen, maar dan duurt het wel een tijdje voor je echt resultaat ziet. Wat je kunt doen is dit crashdieet doen en als je ziet dat je goed bent afgevallen een gezonde dieet volgen.Combinatie van de twee zou helpen mss niet?

    "Let there be dangers, let there be opportunities and let there be possibilities of extreme challenges, but whatever it costs I want to live to the full hight of my being with my feet still on the ground and my head crowned with the stars"(Ghandi)


  6. #6
    Pray before u die!

    Reacties
    54
    12-08-2005

    wat houdt een crash dieet in.. weet je ik vind het zelfs moeite om elke ochtend afslankthee te maken k gebruik nu pu erth thee van de kruidvat maar de ene dag sla k t over en dan drink k meer water ipv die thee ..dus echt resultaat zie ik niet.. ik wil er 4kilo afhebben maar k heb me voorgenomen om samen met mn nichtje 2keer in de week te gaan joggen. shie 2km en dan opbouwen.. ik wou gaan fitnessen maar maar dan moet ik naar een vrouwesportschool en dat is zeker een 20min met de trein en dan nog 10min met de metro of bus.. en dat kan k denk k niet volhouden

    Ben gewoon te lui en ondertussen moet ik die 4kilotjes eraf krijgen

  7. #7
    ~*~úhu~*~

    Reacties
    2.735
    17-09-2002

    Citaat Geplaatst door ElegancE
    wat houdt een crash dieet in.. weet je ik vind het zelfs moeite om elke ochtend afslankthee te maken k gebruik nu pu erth thee van de kruidvat maar de ene dag sla k t over en dan drink k meer water ipv die thee ..dus echt resultaat zie ik niet.. ik wil er 4kilo afhebben maar k heb me voorgenomen om samen met mn nichtje 2keer in de week te gaan joggen. shie 2km en dan opbouwen.. ik wou gaan fitnessen maar maar dan moet ik naar een vrouwesportschool en dat is zeker een 20min met de trein en dan nog 10min met de metro of bus.. en dat kan k denk k niet volhouden

    Ben gewoon te lui en ondertussen moet ik die 4kilotjes eraf krijgen
    Als je veel kilo's wilt afvallen is Weight Watchers supergoed.Heb het net voor de vakantie gedaan en ben in 3 weken ook 6 kilo afgevallen.Als ik me echt strikt aan het dieet had gehouden zou ik mss nog meer zijn afgevallen.Maar ik werd het beetje zat.Ik moets elke week naar die vereniging gaan en 9 euro betalen.Dus had ik dan dagboek gekocht en receptenboek en ik dacht weet je, ik ga het op zelfstandige basis doen.Is me echt niet gelukt.Doordat je elke week op consultatie gaat, gaan je ze op een weegschaal zetten en noteren ze je gewicht op en bekijken ze je weekschema.Je krijgt wekelijks een boekje waar je 7 dagen lang moet schrijven wat je hebt gegeten in alle eerlijkheid.En als ze zien dat je bent aangekomen dan kunnen ze afleiden van dat boekje waar het mis is gegaan.

    Principe is super maar nogmaals je hebt karakter nodig!Ik ben iemand die heel snel gedemotiveerd geraakt.Heeeeeel snel en dat is slecht aan mij

    "Let there be dangers, let there be opportunities and let there be possibilities of extreme challenges, but whatever it costs I want to live to the full hight of my being with my feet still on the ground and my head crowned with the stars"(Ghandi)


  8. #8
    Pray before u die!

    Reacties
    54
    12-08-2005

    dan ben je net als ik... mn moeder heeft wel een waitwatcher boek thuis.. maar ik hou me daar eeeeeeeecht niet aan. mag ik je vragen hoeveel je weegt dan? 6kilo is toch top ! Dat val k alleen af na een maand marokko

  9. #9
    ~*~úhu~*~

    Reacties
    2.735
    17-09-2002

    Citaat Geplaatst door ElegancE
    dan ben je net als ik... mn moeder heeft wel een waitwatcher boek thuis.. maar ik hou me daar eeeeeeeecht niet aan. mag ik je vragen hoeveel je weegt dan? 6kilo is toch top ! Dat val k alleen af na een maand marokko
    ik durf ni gemakkelijk over men gewicht te praten.Iedereen heeft complexen over zichzelf.In ieder geval het lukt je echt neit op zelfstandige basis.er moet iemand zijn die je motiveert en die je bijstuurt anders lukt het niet.

    HAd ook abonnement van fitnes genomen.eerste weken ging het geweldig omdat ik vriendinnen had die daar ook zaten.Maar die gaven snel op en ik bleef.Maar alleen is dat zo sai wallah, echt saai.Maar jah

    "Let there be dangers, let there be opportunities and let there be possibilities of extreme challenges, but whatever it costs I want to live to the full hight of my being with my feet still on the ground and my head crowned with the stars"(Ghandi)


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.003
    25-12-2003

    Citaat Geplaatst door Shahinez
    Mijn zus is verpleegster en zij heeft me ook ooit zo'n dieet gegeven.Dat gebruiken ze voor hartpatiënten die in korte tijd moeten afvallen om operatie aan te gaan.Maar bij dat dieet was er ook sprake van een soep die echt niet te eten was.Zahmak hoe meer je er van eet hoe sneller je afvalt.Ik weet niet of ik ook daardoor ben afgevallen maar in een 2tal weken ben ik 8 kilo afgevallen.

    Het zou me idd niet verbazen dat het wel zou werken. Je moet gewoon karakter voor hebben en gedachte op nul zetten en niet vals spelen.Int weekend mag je snoepen met mate of mag je je lievelingsgerecht eten. Uiteindelijk kies je het zelf.

    ALs je het probeert let me know wat resultaat is

    beslama
    Klopt die heb ik dus ook uitgeprobeerd en zal ik je wat vertellen, ik ben letterlijk GEEN GRAM afgevallen ...ik wist NIET WAT IK ZAG! ik heb me heel streng aan dieet gehouden en na 7 dagen ben ik gewoon geen gram afgevallen pas na 2 weken ben ik 2 kilo afgevallen die ik nu al inmiddels ben aangekomen...dus jah voor mij maakt het allemaal niks meer uit het lijkt alsof ik gewoon niet meer kan afvallen...heel erg raar maar waar.
    Living the good life (meerdere gebruikers )

  11. #11
    I live my life on my

    Reacties
    58
    12-07-2004

    ik zou ook graag willen afvallen nog 5- 10kg als het me zou lukken...
    zou iemand me die recept kunnen pmen...
    alvast bedankt..
    Love and Dien is the best on earth!!!!!!!!!!!