+ Reageer
1 tot 12 van 12
    oem romaissa

Reacties
    868
    14-12-2004

Rijbewijs??????

SalaamAilkum wr wb

Vraagje volgt iemand hier een spoedcurses rijbewijs............
    hou van me pareltjes

MVC Lid

Reacties
    63
    26-11-2004

je moet niet zeiken.

in India is er geen rijbewijs nodig want je doet daar alles op een olifant.

*~Islamicgirl3~*

Reacties
    1.733
    31-07-2003

Ik weet niet of zo'n spoedcursus wel handig is. Je bedoelt zo een van de ANWB neem ik aan? Dan kun je binnen 1 week je rijbewijs halen, als ik het goed heb. Ik heb eigenlijk niemand in mijn omgeving gehoord die het gedaan heeft. Maar je kan het misschien navragen bij de ANWB...
    [GLOW=purple]But don’t you see? That I’m truly free..
    This piece of scarf on me, I wear so proudly..To preserve my dignity...My modesty...My integrity. So let me be, She says with a smile. I’m the one who’s free!

[/GLOW]

*~Islamicgirl3~*

Reacties
    1.733
    31-07-2003

Citaat Geplaatst door sunny_poppetje
    je moet niet zeiken.

Dit snap ik niet.
    This piece of scarf on me, I wear so proudly..To preserve my dignity...My modesty...My integrity. So let me be, She says with a smile. I’m the one who’s free!

[/GLOW]

weet wat je zegt

Reacties
    314
    05-04-2004

ik ben nu 17 en wil nu al voor mijn rijbewijs gaan leren kan dat ?

*~Islamicgirl3~*

Reacties
    1.733
    31-07-2003

Citaat Geplaatst door femme*******
    ik ben nu 17 en wil nu al voor mijn rijbewijs gaan leren kan dat ?
    Wat bedoel je met leren? De theorie of de praktijk? Je kan natuurlijk alvast de theorie leren. Je kan pas 3 maanden voordat je 18 wordt beginnen met rijlessen.

[/GLOW]

weet wat je zegt

Reacties
    314
    05-04-2004

beide, maar zo te zien kan de praktijk alleen pas 3 maanden voordat je 18 bent, dan begin ik alvast aan me theorie want heb egtt haaaas tnx

*~Islamicgirl3~*

Reacties
    1.733
    31-07-2003

Citaat Geplaatst door femme*******
    beide, maar zo te zien kan de praktijk alleen pas 3 maanden voordat je 18 bent, dan begin ik alvast aan me theorie want heb egtt haaaas tnx
    Ja is wel handig. Je kan wel in ieder geval beginnen met leren. Maar ik raad je aan om niet gelijk de theorie-examen te gaan doen. Je kan beter even wachten ermee. Anders moet je hem weer opnieuw doen..

[/GLOW]

Bijna Lid

Reacties
    539
    15-10-2003

Citaat Geplaatst door sunny_poppetje
    je moet niet zeiken.

waarom ga je niet daar wonen

Bijna Lid

Reacties
    539
    15-10-2003

Citaat Geplaatst door islamicgirl3
    Ik weet niet of zo'n spoedcursus wel handig is. Je bedoelt zo een van de ANWB neem ik aan? Dan kun je binnen 1 week je rijbewijs halen, als ik het goed heb. Ik heb eigenlijk niemand in mijn omgeving gehoord die het gedaan heeft. Maar je kan het misschien navragen bij de ANWB...

mijn nicht heet dat ook gehaald binnen 10 dagen maar toen de winter kwam durft ze niet niet in de donken en in de regen te reden

maro

*~Islamicgirl3~*

Reacties
    1.733
    31-07-2003

Citaat Geplaatst door maro
    mijn nicht heet dat ook gehaald binnen 10 dagen maar toen de winter kwam durft ze niet niet in de donken en in de regen te reden

maro

Dat is nou een nadeel van zo'n spoedcursus. Misschien rijd je die 10 dagen wel in de zomer en krijg je dus helemaal niet te maken met andere weerstomstandigheden. In de zomer is het natuurlijk ook altijd veel rustiger. Daar kom je dan aanzetten in de winter met je auto, onder andere omstandigheden....

[/GLOW]

oem romaissa

Reacties
    868
    14-12-2004

Citaat Geplaatst door islamicgirl3
    Dit snap ik niet.

Laat haar ze denkt dat ze grappig is
    hou van me pareltjes

Otla Vliegtickets Al Hoceima
Nieuws
Lifestyle