1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Talking Amerikanen Dood en Levend ...........

    Citaat Geplaatst door Cisco
    hhahha hey heeft iemand van jullie de gevangen genomen Amerikanen gezien op Aljazeera
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    993
    14-10-2001

    ja ik.... en ben er zooooooooo blij mee.....die bange gezichten...yippieeeeeee!!!!!!!....wilde al sinds gister geen jaziraaa meer zien maar nu wel ALLAHU AKBAR!!!!!!!!!!!!

  3. #3
    © The One & Only be3be3

    Reacties
    701
    10-01-2003

    heheheh
    [img]http://******************/najatthedon/stickman1.gif[/img][img]http://******************/najatthedon/najatthedon.gif[/img][img]http://******************/najatthedon/stickman3.gif[/img]
    Creative Manager van DJAZ natie De Jonge AlIslaam Zoekers
    Leider: MuzzyAA, Notaris en tevens rechterhand: Mokaltum, Ministers: Angel_Eyez en Riffii, Soldaten: Chineesje, Islam4you, Esmaatjuh, Lampjuh, M_Maroc

  4. #4
    Happy ♥ ‎

    Reacties
    10.944
    12-02-2003

    Origineel gepost door Cisco
    ALlaho Akbaaaaaaar

    [GLOW=limegreen]ZEKER [/GLOW]

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    861
    31-07-2002

    IK heb het gezien op Al Jazeera en er waren in totaal 10 soldaten gevanggenomen door Irakezen.De Amerikaanse soldaten waren toegetakeld en je zag in hun ogen heel veel leed.
    In de Amerikaanse zenders zijn deze beelden niet te zien omdat Bush dat niet wou.Hij wilt zijn volk laten denken dat er weinig Amerikaanse slachtoffers zijn.
    De Amerikaanse doden en slachtoffers laten ze zien niet zien op Amerikaanse zenders.Maar Al Jeziera laat dat wel zien en verspreid het zo door naar andere landen die beelden.
    Heel de wereld heeft ze nu gezien en meer en meer Amerikaanse mensen zijn tegen deze oorlog.Meer dan 200 000 mensen hadden gestaakt in Amerika.

  6. #6
    Allah u a3lam

    Reacties
    79
    06-05-2002

    eigen schuld dikke BULT...........

    boontje komt om zn loontje

    koekje van eigen deeg.

    wie n kuil graaft voor n ander valt erzelf in


    etcetera etc

    Droom niet van Vrede
    "n vredeig leven
    op deze aarde"
    zal je niet beleven!

  7. #7
    Senior lid

    Reacties
    513
    19-03-2002

    IK kan niet genieten hoor als ik die beelden zie...of het nu Amerikaanse soldaten zijn of Irakese soldaten of burgers. Het is gewoon triest om te zien.

    Ik zou enkel met een kop koffie en appelgebak met slagroom zitten als ik zowel Bush en Sadam voor het tribunaal zie zitten, wachtend op de final uitspraak over hun straf.
    Poor is the woman
    whos pleasure depends
    on the permission
    of a man

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    271
    04-02-2003

    MVC Premium MVC Premium
    allahoe akbar

    ik heb het gezien lekker zag je ze helemaal onder het bloed alahoe akbar

    lailaha illallah wa an a mohammadan rasoellloelah
    ina lilahi waina ilajhi razioen

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    66
    17-03-2003

    VOORAL AL DIE ZWARTE AAP DIE BLAKA JAP JAPIE ZIJ VOELDE ZICH ECHT STOER ZE IS DIE SLAVENTIJD ZEKER VERGETEN, MAAR LEKKER VOOR HAAR DAT ZE IS GEPAKT!!!!!!!!!!!!!!!

  10. #10
    Marokko

    Reacties
    966
    12-03-2003

    Het tonen van de beelden zou zogenaamd in strijd met de Conventie van Genève zijn (volgens Rumsvelt). Maar als de VS conventies en verdragen respecteerden dan zouden ze die van de VN moeten respecteren.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    43
    21-03-2003

    Origineel gepost door Asdaq
    Het tonen van de beelden zou zogenaamd in strijd met het Conventie van Genève zijn (volgens Rumsvelt). Maar als de VS conventies en verdragen respecteerden dan zouden ze die van de VN moeten respecteren.
    RESPECT VOOR DEZE UITSPRAAK!!!

  12. #12
    Marokko

    Reacties
    966
    12-03-2003

    Origineel gepost door pista
    Daar gaat het om, om de menselijkheid die elk mens als individu in zich zou moeten hebben.
    En nu blijkt dat velen hier er van genieten, maar op hun achterste poten zoudern gaan staan moest het andersom zijn.
    Waarlijk, de hypocrieten kan men overal vinden.
    Wat een onzin! De nieuwszenders van de VS laten voordurend gezichten van Irakezen zien die gevangen zijn genomen. Dat is pas schijnheiligheid, hebben de Coalitie troepen extra rechten meer dan de Irakezen? Verder laat de VS geen gewonden of doodden zien omdat ze de SCHIJN willen wekken dat het een 'schone oorlog' is, wat het blijkbaar niet is.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    43
    21-03-2003

    Origineel gepost door Asdaq
    Wat een onzin! De nieuwszenders van de VS laten voordurend gezichten van Irakezen zien die gevangen zijn genomen. Dat is pas schijnheiligheid, hebben de Coalitie troepen extra rechten meer dan de Irakezen? Verder laat de VS geen gewonden of doodden zien omdat ze de SCHIJN willen wekken dat het een 'schone oorlog' is, wat het blijkbaar niet is.
    JE vergeet nog 1 belangrijk punt mijn vriend.....Amerika laat wel de zogenaamde duizenden iraakse millitaire zien aan de wereld om te laten zien hoe soepel het verloopt die millitaire waar hun het over hebben they are just Farmers zei een Amerikaanse soldaat maar moehim....Waarom mag Irak ze niet tonen Amerika zei steeds we vermissen niemand leugens irak vertelt Leugens nu bewijzen ze het aan de wereld is het weer niet goed!!! en ow ja geen enkele oorlog is een schone oorlog!!!

  14. #14
    Marokko

    Reacties
    966
    12-03-2003

    Bovendien moeten we niet vergeten dat Amerika hier de agressor is, die een land binnen valt. Het land is dan gerechtvaardigd alle middelen te gebruiken die ter beschikking staan om haar soeverniteit te behouden.

  15. #15
    Marokko

    Reacties
    966
    12-03-2003

    Ik zal niets zeggen over jouw zionistische-pro-kindermoord-maar-geen-Amerkanen-op-televisie houding.