1. #1
    .

    Reacties
    702
    19-07-2005

    MVC Premium MVC Premium

    Onvoorspelbare liefde (waargebeurd)

    Shit weer vroeg opstaan deze zomervakantie gingen mijn ouders niet naar Marokko en ik mocht zelf ook niet gaan..en bleef in Nederland! maar ik zei tegen mijn ouders als ik niet ga, ga ik wel in de kerstvakantie..en dat mocht gelukkig..want ik kon niet zonder Marokko. School ik werd ziek als ik eraan dacht hihihi...maar gelukkig is het mijn laatste jaar...! Vorig jaar waren er veel problemen want mijn zus was weglopen met een Italiaan omdat ze geen toestemming kreeg om met hem te trouwen van mijn ouders want hij was geen moslim en wilde ook niet bekeren tot de islam en dat accepteerden mijn ouders niet. Het was mijn enigste zus en ik hield zoveel haar.........ik smeekte haar om te blijven maar tevergeefs ze ging ervandoor, sindsdien heb ik nooit meer wat van haar gehoord met deze gedachte liep ik de douche in . Ik hoop dat mijn vader niet wakker is want anders gaat hij weer zeggen....Oumaima wanneer ga je nou trouwen DABBA KBERTI GENDEK 18 ERHAM!!(je bent groot geworden,een meid van 18jaar) dan zeg ik (zoals altijd) ik wil eerst mijn studie af hebben ik wil niet afhankelijk zijn van mijn man!!
    Ik nam een warme douche..kleedde me om ik moest me haasten ik mocht de eerste schooldag niet te laat komen ik pakte snel een croissantje en een glas sinaasappelsap propte alles naar binnen groette mijn moeder en rende de deur uit.
    Ik zag de tram aankomen gelukkig de tram was precies op tijd en ik ook
    ...daar kwam ik een vriendin Naoual tegen...ze riep me, nou eigenlijk schreeuwde ze.. en ik nam plaats naast haar we groeten elkaar gebruikelijk met 4 kussen. Naoual is een jaartje ouder als ik......ze heeft een vriend, maar die mocht ik niet zo omdat het zo een playertje was ze gingen nu al bijna een jaar met elkaar ik weet nog toen ze hem pas leerde kennen echt geinig ze smolt half ze werd roder dan een tomaat en ik maar lachen...ik moest aanwezig zijn bij haar eerste date want hij zou een vriend meenemen en ze durfde natuurlijk niet alleen te gaan. Ik had niet zoveel zin maar stemde toch toe omdat ik haar niet wilde teleurstellen...hij had een leuke vriend maar niet mijn type hij vroeg me nummer daarop antwoordde ik dat ik mijn nummer uitgeef aan vreemden...ik hoorde heel vaag iemand mijn naam roepen toen kreeg ik een klap tegen m'n hoofd het was Naoual ze vroeg wat er gebeurde in mijn droom ik moest lachen en zei: "weet je nog de eerste afspraak met Tarik" (Tarik de vriend van Naoual)ze lachte keihard en zei: "oh toen ik een rooie paprika was" we spraken over ditjes en datjes totdat we waren aangekomen bij de eindhalte waar we moesten uitstappen 5 minuten van onze school vandaan. Ik zag veel bekenden ik groette ze allemaal. We gingen met z'n allen aan een tafel zitten tot we de bel hoorde ik botste tegen iemand aan het was een dame ze zag er wel goed uit. Ik zei pardon en liep verder, ze trok me bij mijn hand en zei wil je even uitkijken want ik ben Samira en niemand raakt mij aan zonder mijn toestemming...ik dacht get a life en zei dat ook en liet haar boos achter...toen vroeg Naoual wat er aan de hand was en ik zei dat er 1 of ander meid was die dacht dat ze heel wat was DUS NIET ze lachte en zei oh trek je maar niks van haar aan ik ken haar, ze is een buurmeisje ik mag haar ook nietWe liepen snel naar onze klas en namen plaats iemand zat voor me wie is dat nou weer hij draaide zich om....

  2. #2
    .

    Reacties
    702
    19-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    hoe vinden jullie ervan
    als jullie het een leuk verhaal vinden zeg het dan, dan ga ik verder

  3. #3
    .

    Reacties
    702
    19-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Ik ga gauw door




    We liepen snel naar onze klas en namen plaats iemand zat voor me wie is dat nou weer hij draaide zich om....wat een kanjer dacht ik en hij zei heej kanjers alles goed....Naoual groette terug maar ik bleef hem aanstaren en dacht:" waarom groet hij mij als hij mij niet kent" toen zei hij Oumaimaaaa zehma je scot me. Naoual fluisterde in mijn oor dat, dat Nordin was. Nordin dacht ik, dat botje van vorig jaar en kijk nu breed getint en zijn ogen vielen nu meer op hij had donker bruine ogen die glansden...Naoual kneep me omdat ik hem zat aan te staren ik herstelde me snel en zei nee tuurlijk scot ik je niet ik was er niet bij met mijn hoofd sorry...hij zei: "maakt niets uit hoor schoonheid nog steeds de dromige Oumaima van vroeger"ik moest lachen en zei "ja dus wel ja" gelukkig was hij mijn type niet anders was ik nu allangggg IN LOVE...Onze mentor kwam de klas binnen en zei nou ff kijken wie er allemaal is ahhh jullie zijn compleet....mensen we hebben een nieuwe leerling op school gekregen mag ik jullie voorstellen aan Samira....SAMIRA DACHT IK NEEEE MOET IK DIT HELE JAAR MET HAAR DOORBRENGEN...maar ik keek even haar kant op en draaide me weer om naar de mentor...na wahd hele preek van onze mentor was de bel gegaan het was pauze ik liep naar buiten om even frisse lucht op te scheppen dat had ik wel nodig toch nadat ik 1 hele lesuur naar een preek van onze mentor zat te luisteren nou eigen viel ik bijna in slaap ik voelde een hand op mn schouder ik keek het was...

  4. #4
    kurdistan

    Reacties
    313
    26-06-2004

    het was nordin hahaha grapje heey ik ben je eerste fan Xtra vervolg graag hahaa

  5. #5
    .

    Reacties
    702
    19-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Samira ik wou beleefd doen..en vroeg of ik haar ergens mee kon helpen ze zei ja uhh ik zag dat ze aarzelde maar bleef haar aankijken uiteindelijk zei ze: "sorry dat ik net op je uitviel was mijn bedoeling niet, ik kan niet zo goed met mensen opschieten en de meeste hebben een hekel aan me en ik dacht dat jij ook één van hun was"...ik bleef verstijfd staan is dit the real Samira?????? ik zei dat het niet zo erg was toen zei:"ik ze zal me even voorstellen ik ben Samira maar dat wist je al hé en stak haar hand uit en zei Samira"...ik gaf haar een hand en zei Oumaima..ze vroeg hoe oud ik was en waar ik woon ik zei dat ik 18jaar was en in Amsterdam woon en vroeg haar hoe oud zij was ze zei dat ze ook 18 was en in Amsterdam woont. Ze vertelde me dat ze het buurmeisje was van Naoual, maar dat Naoual haar niet echt mocht....
    ik knikte begrijpend...de bel ging we moesten terug naar de les. Naoual vroeg waar ik bleef ik was buiten zei ik...ze zei ohw oke.....over een paar uurtjes ben ik eindelijk vrij hmmm
    eindelijk de bel ging van het laatste uurtje...ik weet nu ongeveer hoe Samira in elkaar zit, wel een aardig meid...Naoual moest naar haar tante toe dus besloot ik maar om alleen naar huis te gaan en groette iedereen en ging we totdat Samira zei wacht ik ga ook kunnen we samen gaan ik vond het wel goed en zei oke kom maar !
    Ik vroeg of ze broers of zussen had, ze zei ja maar ik woon de op mezelf ik vroeg haar hoe dat komt ze zei dat ze was weggelopen van huis ik schrok ervan maar liet er niks van merken en zei je moet terug gaan naar je ouders ze zullen erg ongerust zijn...ze zei nee dat kan ik niet....Ze vertelde me dat ze altijd werd mishandeld door haar ouders en dat haar broer genaamd "Yassin" in Almere woonde omdat dat dichtbij is bij zijn school anders moest hij elke dag reizen en daar had hij geen zin in, dus hij wist niet wat er thuis gebeurde en ze durfde het hem ook niet te vertellen..maar de dag toen ze vluchtte belde ze Yassin op en vertelde hem het hele verhaal....en hij zei dat ze thuis moest blijven maar nu heeft ze geen contact meer met hem ze durfde hem niet te bellen...dat was te riskant...ik luisterde aandachtig naar haar verhaal.

  6. #6
    .

    Reacties
    702
    19-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    nee karima het was geen nordin maar samira haha

  7. #7
    .

    Reacties
    702
    19-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    oke ik stop nu eem tijdje todat ik fans heb of iemasnd die het verhaal zo mooi vindt dat ik door kan gaan

    tot vanavond als genoeg mensen het leuk vinden schrijf ik een groot erhaal veerder

  8. #8
    Mocro/Algerian

    Reacties
    47
    01-04-2005

    oeh oeh mooi verhaal kwil grooooote vervolg

  9. #9
    .

    Reacties
    702
    19-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    ik stop denk ik met dit verhaal niemand leest het
    sorry maar als je wilt dat ik door meot gaan dan ga ik door
    maar wel reageren.

  10. #10
    Bijna Lid

    Reacties
    4.190
    29-05-2005

    Ga gauw weer verder jongen??

    Of ben je een meisje?

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    2.530
    20-04-2005

    hOii meid
    Hier een nieuwe fan bij
    Je mOet niet stOppen met het verhaal

    Ga Snel verder


    dikke zOen Neila .x

  12. #12
    .

    Reacties
    702
    19-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    ik ben een jonguh!!!
    ik ga zo verder oke

  13. #13
    Bijna Lid

    Reacties
    4.190
    29-05-2005

    Citaat Geplaatst door Smirnof
    ik ben een jonguh!!!
    ik ga zo verder oke
    Het is waargebeurd en het verhaal gaat over een meisje?

  14. #14
    .

    Reacties
    702
    19-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    De jongens stapten uit en groette ons met de hand. Ze vroegen ons waar we naartoe wilden gaan en we zeiden als we maar niet in Amsterdam blijven. Zo gezegd zo gedaan.




    Ik stapte snel de auto in..met een angstige gedachte..
    Als mijn broer me zou zien in stappen in een auto met jongens erin..dan had hij me gelijk bij me haren gepakt en meegesleurd naar huis. Hij zei altijd:’oumaima, als ik je ooit met een jongen betrap of je stapt een auto in van jongens die ik niet ken, maak ik je helemaal dood’.’ja zal wel ‘zei ik altijd kortaf. Ik schudde me hoofd om die gedachte van me afteschudden. Samira duwde me erin en kwam naast me zitten. Ze kneep me in mijn been ‘Aauww alhmara rustig man!” “shhhhtt”zei Samira.” “gaat t dames?”vroeg Bilal .”ja hoor , maak je niet druk” zei Samira snel. “oke oke ik vraag alleen maar”
    Samira glimlachte droogjes.”ewa dames waar willen jullie naartoe?”vroeg Karim”niet in Amsterdam zeiden jullie he??...oke welke stad geven jullie als voorkeur?”hmm..ik dacht aan Utrecht of Alkmaar”zei Samira..Doe maar Utrecht zeiden we beiden in koor. “oke doen we”zei Karim
    “ghhgggrrr” hoorde ik mijn buik doen
    Wajoow ik had ouahad honger..ik had de hele dag niks gegeten behalve ff snel snel ontbeten dan ..maar dat stelde niet echt iets voor..”wielie” fluisterde Samira” wat is dat? Heb je honger wella??”dat kun je wel zeggen" antwoordde ik fluisterend.
    Ze grinnekte..ik dacht aan eten, lekkere eten..Ik hoop dat we wat gaan eten met deze doekoe mensen..Als ze dat niet doen zijn ze gierig..net als ilias..een jongen met wie ik een paar weekjes geleden had afgesproken..hij was zo gierigg..hij vroeg niet eens of ik ergens iets wou drinken..Ik bedoel maar dat hoort een jongen toch te vragen als je met hem afspreekt.Je gaat toch niet de hele uur alleen maar lopen en praten...Wat zeg ik nou praten die gast praatte geen eens
    Telkens als hij wat zei..moest het wel gaan over meisjes die hem leuk vonden en meisjes die hij heeft gedumpt..watheverrrrrr..dat interesseert me niet!! Save it!!! Nee..hij was gewoon top punt van gierigheid.
    Ik moest hem op een gegeven moment vragen of hij wat wilde drinken
    ”ja hoor..ik heb wel zin in een jus d’orange” waarom vraag jij me dan niet te drinken gier dacht ik ..we gingen toen naar een cafetje en dronken wat..en wat deed hij???...hij stond op en zei "je bon is hier he"...
    Gaf me een klein bordje met die bon erin...met andere woorden Oumaima betaal jij...semmm. Het leek net of karim mijn gedachte kon lezen..”oke dames..we gaan eerst wat eten..en dan ff kletsen..want, ik heb best wel honger jullie niet??” Ik vind alles goed “zei ik gierig. Samira kneep mij in mijn been”skoet a jjeoua3”(stil a gierigerd)
    Schijt d8 ik ..ik ken ze toch niet..”oke dan doen we dat” zei Karim.3la mooie stem heeft die Karim dacht ik..Hij keek in het spiegeltje naar mij..ik ontweek snel zijn blik..Ik maakte mijn tas open en grabbelde erin..zoeken naar mijn make up spiegel..ik pakte het en keek er onzeker in...zag ik er wel leuk uit vandaag?? Dacht ik.
    Karim zat nog steeds naar me te kijken in het spiegeltje van hem...ik haatte die spiegels.
    De bestuurder kon dan altijd zien wat je achterin deed..Karim zei”ja oumaima je bent een schoonheid en je ziet er heel leuk uit..doe die spiegel nou maar weg”..ik voelde me rood worden...NEE!!!!

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    2.447
    11-07-2004

    ga gauw verder leuke storry