1. #646
    Nothing!!

    Reacties
    4.586
    26-05-2013

    Stiekem hoop ik dat je alsnog met de liefde van je leven bent getrouwd farid dus .....soms moet je niet te veel voor anderen denken en kiezen voor je eigen geluk .....jii hebt de hele tijd aan andere gedacht ....en wat krijg jij alleen maar pijn en verdriet
    Noch jij noch Farid en dat is echt heel jammer.

    Jullie zijn voor elkaar bestemd en hopelijk komen Jullie alsnog
    Bij elkaar.

    Ik wil je bedanken voor het delen van je verhaal en inchallah heeft het jou ook geholpen.

    Veel geluk en gezondheid gewenst
    Saytan Says:
    "Your sins are too much to be forgiven."

    Allah says:
    "If your sins were to reach the sky I would still forgive you."

  2. #647
    Geloof in de Tawhied

    Reacties
    1.013
    28-04-2005

    @Bloembia Ik denk dat het ook komt, omdat ze van een eerdere generatie is waar toen meer rekening werd gehouden wat de omgeving denkt, vindt en zegt. Haar verhaal speelde af in de periode 1999-2004. Tegenwoordig iets meer dan 10 jaar later hebben jongeren echt lak aan de omgeving en doen waar ze zin in hebben. Er is echt een verschil tussen vroeger en nu qua mentaliteit en gedrag. Schaamte tegenwoordig is alleen bij het woord gebleven. Ik hoop in ieder geval dat ze wel gelukkig is geworden.

    Houd je vast aan eerlijkheid, eerlijkheid leidt naar goedheid en goedheid leidt naar het paradijs..!


  3. #648
    MVC Lid

    Reacties
    63
    08-11-2009

    Super complex! Ben blij dat het goed is gekomen elhamdoulilah.

  4. #649
    MVC Lid

    Reacties
    19
    01-11-2014

    Lieve lieve meid (malika)

    Ik heb je verhaal gelezen en vindt het heel dapper dat je het van je hebt afgeschreven! Ik heb het gelezen met tranen tranen en nog eens tranen! Iedereen mag zeggen wat ze willen maar zoals vele aangeven je bent een topmens met een goed hart! Liefde kent geen grenzen en de enige medicijn tegen liefde is de liefde van de persoon waar je gek op bent! Het is iets wat je in je hart voelt en niet kan omschrijven. Een mooi prachtig gevoel als je er voor kan gaan samen met je geliefde en als dat niet mogelijk is dan is het heel zwaar en moeilijk om dat gevoel te vermijden of te onderdrukken! Je bent een goed mens geweest ondanks dat je zelf fouten hebt gemaakt die je inziet. En vergeet niet de beste mensen zijn de mensen die hun fouten in zien en berouw tonen. Je had na je scheiding best voor je grote liefde kunnen kiezen want hij zal voor altijd een mooi speciaal plekje in je hart blijven hebben tot de dood!! Maar goed je hebt je al die verwijten bespaard dat is te snappen. Alleen ben je waarschijnlijk een tijdje met een dood hart door het leven gegaan zonder van iemand te houden. Je leeft voor je gezin en door je gezin! Je bent nu veel verder dan voorheen je dochtertje is rond de 10 jr en je hebt vast nog een prachtig kind op aarde gezet.. Verwijt jeZelf niets!! En probeer van al het moois te genieten.. En hoop stiekem dat Farid nu ook gelukkig getrouwd is en dat hij zijn kinderen gewoon weer mag zien. Gairinshallah wens jullie al het moois op jullie pad met alle gair en natuurlijk veel liefde en niet te vergeten gezondheid! Dikke kus en knuffel! Mocht je ergens mee zitten of wat dan ook schroom dan niet om mij te benaderen. Allah jibek elgair

  5. #650
    Nothing!!

    Reacties
    4.586
    26-05-2013

    Citaat Geplaatst door MissMaroca Bekijk reactie
    @Bloembia Ik denk dat het ook komt, omdat ze van een eerdere generatie is waar toen meer rekening werd gehouden wat de omgeving denkt, vindt en zegt. Haar verhaal speelde af in de periode 1999-2004. Tegenwoordig iets meer dan 10 jaar later hebben jongeren echt lak aan de omgeving en doen waar ze zin in hebben. Er is echt een verschil tussen vroeger en nu qua mentaliteit en gedrag. Schaamte tegenwoordig is alleen bij het woord gebleven. Ik hoop in ieder geval dat ze wel gelukkig is geworden.
    Ik begrijp wat je bedoelt zuster ..elgier inchallah.
    Saytan Says:
    "Your sins are too much to be forgiven."

    Allah says:
    "If your sins were to reach the sky I would still forgive you."

  6. #651
    Trotse moeder

    Reacties
    97
    23-05-2015

    :/ lahawla wala qoewata illa billah.

    Heb hier geen woorden voor. Zoals anderen al zeiden, alles wat Allah subhana wa ta3ala verboden heeft heb jij gedaan.

    :| moge Allah jullie leiden
    Vertrouw op Allah subhana wa ta3ala, zeker hij is de beste planner

  7. #652
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Wat een verhaal zeg meid, in een nacht uitgelezen. Stiekem hoopte ik ook dat jij ging eindigen met Farid

    Moge Allah al je zondes vergeven, amien.