1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    heb je weleens hieraan gedacht????

    Citaat Geplaatst door friendship
    we weten allemaal dat seks voor het huwelijk taboe is, als een meisje dat doet dan is het gelijk een **** maar als een man dat doet dan is er niemand die daar moeite mee heeft, WAAROM? mannen en vrouwen zijn toch gelijk in de Islam!
    de meeste meisjes zeggen dat ze liever een jongen willen met ervaring dan iemand die er helemaal geen verstand van heeft, maar als je er over denkt dan is het toch alleen maar een excuus om hun gedrag goed te praten want wat zij doen is toch ook haraam en ZINA?? of ligt het aan mij.
    bovendien wat als zo'n een jongen een ziekte oploopt en met een maagd trouwt.... is het dan niet oneerlijk om dan gelijk allerlei ziektes op te lopen terwijl ze altijd al zo schoon en rein is geweest, is dit haar verdiende loon?
    hebben jullie daaraan gedacht?
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    133
    01-11-2002

    itrane je heb echt gelijk. :goedo:

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    133
    01-11-2002

    ithrane je heb echt gelijk.

  4. #4
    knoflook en ui

    Reacties
    4.146
    12-07-2002

    Re: heb je weleens hieraan gedacht????

    Origineel gepost door friendship
    we weten allemaal dat seks voor het huwelijk taboe is, als een meisje dat doet dan is het gelijk een **** maar als een man dat doet dan is er niemand die daar moeite mee heeft, WAAROM? mannen en vrouwen zijn toch gelijk in de Islam!
    de meeste meisjes zeggen dat ze liever een jongen willen met ervaring dan iemand die er helemaal geen verstand van heeft, maar als je er over denkt dan is het toch alleen maar een excuus om hun gedrag goed te praten want wat zij doen is toch ook haraam en ZINA?? of ligt het aan mij.
    bovendien wat als zo'n een jongen een ziekte oploopt en met een maagd trouwt.... is het dan niet oneerlijk om dan gelijk allerlei ziektes op te lopen terwijl ze altijd al zo schoon en rein is geweest, is dit haar verdiende loon?
    hebben jullie daaraan gedacht?
    Er zitten teveel mannelijke invloeden in de islam en de interpetaties!!!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    194
    04-03-2003

    ja jullie hebben allemall gelijk
    jongens en meisjes moeten alle afspraken van

    de islam nakomen

  6. #6
    BintEnaas met HIJAAB

    Reacties
    1.589
    08-04-2002

    Dat heeft niks met de Islam te maken, maar met de cultuur en de normen en waarden die wij, De Marokkaanen, hanteren.

    De Islam zegt dat zowel een meisje als een jongen maagd moet blijven, maar ze zegen dat een meid te controleren is en een jongen niet, dus hebben jongens vrij spel.

    Bovendien als jij als meid bang bent om een SOA op te lopen, dan kun je voor je huwelijk samen met hem naar het ziekenhuis gaan en hem dwingen een test te laten doen om te bewijzen dat hij geen geslachtsziektes heeft--> Super oplossing toch...?

    Laterzzz

    ديتول دض الجراثيم


  7. #7
    Heimelijk

    Reacties
    2.330
    04-03-2003

    zou je dat elkaar niet kunnen vragen als je trouwt, van ben je nog maagd ofniet. Zo weet je wat je kan oplopen, toch een zekerheid.
    Gewoon Yups.

  8. #8
    F.

    Reacties
    2.158
    05-01-2003

    DAAR GAAN WE WE WEER
    De enige spijt die ik heb is dat ik tijd verspild heb aan zaken die mijn hart niet verruimden. Moge allah mij vergeven

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    194
    04-03-2003

    halo

    [wat bedoel je nou met daar gaan we weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111

  10. #10
    BintEnaas met HIJAAB

    Reacties
    1.589
    08-04-2002

    Origineel gepost door just_fouad
    DAAR GAAN WE WE WEER
    M.a.w. doe niet zo moeilijk.
    Je reactie slaat eigenlijk nergens op!!.

    ديتول دض الجراثيم


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    11
    20-02-2003

    bij een man kan je het niet zien of hij het gedaan heeft of niet maar bij een vrouw liggen de zaken heel erg anders die heeft dan gelijk een grotere opening
    Hamas hamas dood aan het zionistische ras

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    194
    04-03-2003

    Origineel gepost door redskins007
    bij een man kan je het niet zien of hij het gedaan heeft of niet maar bij een vrouw liggen de zaken heel erg anders die heeft dan gelijk een grotere opening

    ja dat is wel logisch he
    maar het blijft erg wat er nu allemaal in de werelkd gebeurd


    groetjes ikram

  13. #13
    F.

    Reacties
    2.158
    05-01-2003

    daar gaan we weer



































    deze topic is al een miljard keer gemaakt en bekeken etc etc

    dus






















    daar gaan we weer
    De enige spijt die ik heb is dat ik tijd verspild heb aan zaken die mijn hart niet verruimden. Moge allah mij vergeven

  14. #14
    Egypte is mijn hart

    Reacties
    357
    13-03-2003

    Re: heb je weleens hieraan gedacht????

    Origineel gepost door friendship
    we weten allemaal dat seks voor het huwelijk taboe is, als een meisje dat doet dan is het gelijk een **** maar als een man dat doet dan is er niemand die daar moeite mee heeft, WAAROM? mannen en vrouwen zijn toch gelijk in de Islam!
    de meeste meisjes zeggen dat ze liever een jongen willen met ervaring dan iemand die er helemaal geen verstand van heeft, maar als je er over denkt dan is het toch alleen maar een excuus om hun gedrag goed te praten want wat zij doen is toch ook haraam en ZINA?? of ligt het aan mij.
    bovendien wat als zo'n een jongen een ziekte oploopt en met een maagd trouwt.... is het dan niet oneerlijk om dan gelijk allerlei ziektes op te lopen terwijl ze altijd al zo schoon en rein is geweest, is dit haar verdiende loon?
    hebben jullie daaraan gedacht?

    he meid je hebt helemaal gelijk.......... en ik wil juist wel met een maagd trouwen en als ik dat vertel dan lacht iedereen me gewoon uit? En die jongens die het doen voor het huwelijk worden net zo hard gestraft als de meiden............ en dat is 100 zweepslagen per keer dat je hebt gezint! Mar ja ik denk dat 90% van de jongens allang geen maagd meer is en dat is best wel triest...... ze hebben het recht niet om een maagde te eisen vind ik................. maar ja das maar mijn mening

  15. #15
    Egypte is mijn hart

    Reacties
    357
    13-03-2003

    Origineel gepost door BintElmagreb
    Dat heeft niks met de Islam te maken, maar met de cultuur en de normen en waarden die wij, De Marokkaanen, hanteren.

    De Islam zegt dat zowel een meisje als een jongen maagd moet blijven, maar ze zegen dat een meid te controleren is en een jongen niet, dus hebben jongens vrij spel.

    Bovendien als jij als meid bang bent om een SOA op te lopen, dan kun je voor je huwelijk samen met hem naar het ziekenhuis gaan en hem dwingen een test te laten doen om te bewijzen dat hij geen geslachtsziektes heeft--> Super oplossing toch...?

    Laterzzz

    bij een jongen valt het wel te controleren of tie maagd is....tenminste dat heb ik via via via via gehoord