1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.068
    22-09-2004

    Ik begrijp die gasten van nos niet!!!!

    Wat is dit?????????
    Nog steeds geen marokaan genomineerd>.....................
    Sommige nominaties die slaan gewoon nergens op terwijl marokko zo ver is gekomen. Ik vind en het is zo dat marokko zeker betere spelers heeft dan die Barret, abu maiga (in de eerste ronde uitgeschakeld), delura, moraino(ook al uitgeschakeld) terwijl marokko er nog gewoon staat. Als er voor de halve finale nog steeds geen marokkaan is genomineerd voor de halve finale(wat allang had moeten gebeuren) dan is het gewoon duidelijk met die NOS.

  2. #2
    adequaat reageren

    Reacties
    6.320
    04-01-2005

    Citaat Geplaatst door zou25
    Wat is dit?????????
    Nog steeds geen marokaan genomineerd>.....................
    Sommige nominaties die slaan gewoon nergens op terwijl marokko zo ver is gekomen. Ik vind en het is zo dat marokko zeker betere spelers heeft dan die Barret, abu maiga (in de eerste ronde uitgeschakeld), delura, moraino(ook al uitgeschakeld) terwijl marokko er nog gewoon staat. Als er voor de halve finale nog steeds geen marokkaan is genomineerd voor de halve finale(wat allang had moeten gebeuren) dan is het gewoon duidelijk met die NOS.
    haha hey zouhair hoe was ie gister ??? ik was met soufian gegaan
    die mensen van nos zijn belabberd

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    227
    30-12-2002

    en gelijk heb je

    er zitten spelers bij waarvan je denkt : " wat is dit"

    zoals die oekraiener allejnijev of zo

    en die llorente vind ik oook kakka spelen

    iajour is 30 keer beter

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.068
    22-09-2004

    was spannend ik zweette helemaal(alsof iemand een emmer water over me heeft gegooid).
    Maar na die wedstrijd was ik in de verkeerde bus gegaan.(moest naar vinkeveen, maar was naar centraal) hihihi werd er eigenlijk in geduwd. echt super die dag, vooral blijheid overal. en nu op naar kerkrade!!

  5. #5
    adequaat reageren

    Reacties
    6.320
    04-01-2005

    Citaat Geplaatst door zou25
    was spannend ik zweette helemaal(alsof iemand een emmer water over me heeft gegooid).
    Maar na die wedstrijd was ik in de verkeerde bus gegaan.(moest naar vinkeveen, maar was naar centraal) hihihi werd er eigenlijk in geduwd. echt super die dag, vooral blijheid overal. en nu op naar kerkrade!!
    hahaha cool heb je al tickets voor dinsdag want ik hoorde dat het uitverkocht is

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.068
    22-09-2004

    inshallah vandaag halen die tickets en vandaag moet er gewwon een marokaan genomineerd worden, kan anders niet de zogenaamde beste zijn al genomineerd dus als het vandaag niet gebeurt dan weet ik het al helemaal niet meer,want wie willen ze anders gaan kiezen dan de marocspelers.

  7. #7
    **

    Reacties
    8
    17-02-2005

    Ik wordt helemaal gek....... wat is dit weer een argentijn die niet eens in de buurt komt van Iajour en alle spelers van maroc. En er wordt volgens mij nor maar een iemand genomineerd.
    Echt oneerlijk die kaaskoppen. Veel spelers hoefden ze niet eens te nomineren. Ze hadden een keertje een colombiaan genomineerd terwijl colombia al was uitgeschakeld....... die begrijp ik dan al helemaal niet meer!!!!!!!1

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    6.076
    06-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ThugMocro
    en gelijk heb je

    er zitten spelers bij waarvan je denkt : " wat is dit"

    zoals die oekraiener allejnijev of zo

    en die llorente vind ik oook kakka spelen

    iajour is 30 keer beter

    llorente is echt wel een goede speler.......en het verbaast mij ook....want rabeh, tiberkanine, El Zhar, Iajour en Bendamou verdienen echt wel een nominatie.......Het zijn allemaal stuk voor stuk zeer waardevolle spelers in het marokkaanse elftal....na vrijdag dacht ik echt dat ze Bourkadi gingen nomineren, omdat hij 4 penalties gestopt had.....Maar nee hoor

  9. #9
    adequaat reageren

    Reacties
    6.320
    04-01-2005

    Citaat Geplaatst door xxhananexx
    llorente is echt wel een goede speler.......en het verbaast mij ook....want rabeh, tiberkanine, El Zhar, Iajour en Bendamou verdienen echt wel een nominatie.......Het zijn allemaal stuk voor stuk zeer waardevolle spelers in het marokkaanse elftal....na vrijdag dacht ik echt dat ze Bourkadi gingen nomineren, omdat hij 4 penalties gestopt had.....Maar nee hoor
    llorente ligt eruit samen met spanje wat mij ook opvalt is dat ze ook geen braziliaan hebben genomineerd of heb ik het mis

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.068
    22-09-2004

    twee afrikaanse landen in de finale...... en geen een speler van die twee landen(marokko en nigeria) genomineerd. Bij brazilie is die middenvelder genomineerd die ook niet super is.
    Argentinie is wel terecht als je het over messie hebt maar niet als het om die oberman gaat. Alleen om dat hij gister met die bal over de keeper heeft gestift wordt hij genomineerd en de marokanen dan waar je de hele wedstrijd acties ziet van Iajour... die altijd super gedekt wordt(door 3a 4 verdedigers) Hij verdient het gewoon zeker na die doelpunt tegen Japan van uit zo'n hoek.

    maar ik wacht af...........

  11. #11
    thalia

    Reacties
    281
    13-12-2004

    Het zijn gewooon ho.erenzonen die kaaskoppen ze zijn zo jaloers als ik weet niet wat

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    294
    25-03-2005

    Het zijn gewoon vieze racisten joh !!

  13. #13
    Ongenaakbaar

    Reacties
    173
    15-06-2003

    Citaat Geplaatst door zou25
    Wat is dit?????????
    Nog steeds geen marokaan genomineerd>.....................
    Sommige nominaties die slaan gewoon nergens op terwijl marokko zo ver is gekomen. Ik vind en het is zo dat marokko zeker betere spelers heeft dan die Barret, abu maiga (in de eerste ronde uitgeschakeld), delura, moraino(ook al uitgeschakeld) terwijl marokko er nog gewoon staat. Als er voor de halve finale nog steeds geen marokkaan is genomineerd voor de halve finale(wat allang had moeten gebeuren) dan is het gewoon duidelijk met die NOS.
    Het is heel simpel. Ze nomineren geen Marokkaan, omdat anders de verkiezing van Maduro als Waardevolle Speler roet in het eten zou kunnen gooien.

    Stel je voor.................:::

    Ze nomineren Ijayour. Een ''deskundige'' geeft hem 80 punten. Dan zouden de mensen thuis hem maximaal 90 en minimaal 70 kunnen geven. Het verschil is altijd 10 dan. Aangezien er heel veel Marokkanen in Nederland wonen, zouden ze Ijayour 90 punten kunnen geven, waardoor hij Maduro, Quincy voorbij zou kunnen streven in het klassement. Een Nederlander zou de uitverkiezing dan mislopen. Dus heel simpel zat. Geen Marokkaan zou verkozen worden.

    Maar jah, wat maakt het uit. Men hecht er geen waarde aan. Het is een amateuristische verkiezing. Zolang Marokko van mij de WK wint. Dan is het collectief waardevoller dan een ''onbehulpzaam geprezen'' individu.

    Groetskes................!!!!
    De overtreffende trap is soms niet te evenaren.
    - Stagnatie in je ontwikkeling heeft te maken met middelmatige kennisoverdracht.
    - Verleg je grenzen en ga op avontuur. Transformatie tot het onbegrensde denken.


    Mn levensmotto: ''Niet spelen met iets, wat voor een ander bedoeld is.''

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    294
    25-03-2005

    Citaat Geplaatst door The_Master19
    Het is heel simpel. Ze nomineren geen Marokkaan, omdat anders de verkiezing van Maduro als Waardevolle Speler roet in het eten zou kunnen gooien.

    Stel je voor.................:::

    Ze nomineren Ijayour. Een ''deskundige'' geeft hem 80 punten. Dan zouden de mensen thuis hem maximaal 90 en minimaal 70 kunnen geven. Het verschil is altijd 10 dan. Aangezien er heel veel Marokkanen in Nederland wonen, zouden ze Ijayour 90 punten kunnen geven, waardoor hij Maduro, Quincy voorbij zou kunnen streven in het klassement. Een Nederlander zou de uitverkiezing dan mislopen. Dus heel simpel zat. Geen Marokkaan zou verkozen worden.

    Maar jah, wat maakt het uit. Men hecht er geen waarde aan. Het is een amateuristische verkiezing. Zolang Marokko van mij de WK wint. Dan is het collectief waardevoller dan een ''onbehulpzaam geprezen'' individu.

    Groetskes................!!!!

    en gelijk heb je

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.068
    22-09-2004

    toch wil ik er een marokaan bij hebben
    echt ik kijk die half uurtje rond elf uur alleen daarom afwachten of er dit keer een marokaan wordt genomineerd
    dus ik wacht maar af......... (maar je hebt gelijk hoor!!)