1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    59
    22-08-2004

    salam zwangermeisje!!!

    ik zag dat je zwanger was en bijna moet bevallen!!

    Het is heel logisch dat je nu aan schoonmaken denkt, nu het einde van je zwangerschap naderd, men noemt het ook nesteldrang. De vrouw krijgt dan een enorme behoefte om alles opeens schoon te maken. En poets van ochtend tot avond, zodat wanner de baby komt alles schoon is. Het is een moedergevoel!!!!

    leifs

  2. #17
    I love islaam

    Reacties
    958
    28-10-2004

    hahaha ceuta inderdaad mijn man zei het ook al heb je nesteldrang hihi


    en oem moujaied is gewoon een schoonmaak miep zei maakt echt veeeeeel schoon soms zelfs met dove hahaha jahh ik weet het nog wel hoor
    ik hou van mijn zoontje Imraan Alhemdoelilah



    ik verkoop mooie sieraden met strass steentjes voor info stuur een pm

  3. #18
    I love islaam

    Reacties
    958
    28-10-2004

    Citaat Geplaatst door narjiss_22
    salam zwangermeisje!!!

    ik zag dat je zwanger was en bijna moet bevallen!!

    Het is heel logisch dat je nu aan schoonmaken denkt, nu het einde van je zwangerschap naderd, men noemt het ook nesteldrang. De vrouw krijgt dan een enorme behoefte om alles opeens schoon te maken. En poets van ochtend tot avond, zodat wanner de baby komt alles schoon is. Het is een moedergevoel!!!!

    leifs

    jahh subban Allah raar is dat he!! ik moest opeens vandaag alles klaar maken voor de baby moest alles wassen en ga het straks strijken en het bedje opmaken ik raakte opeens in paniek van owwww jeeej stel de baby komt heb ik nog niet eens het bedje opgemaakt hahahaha
    ik hou van mijn zoontje Imraan Alhemdoelilah



    ik verkoop mooie sieraden met strass steentjes voor info stuur een pm

  4. #19
    MVC Premium

    Reacties
    934
    11-06-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ceuta
    HAhaha wat grappig we hebben allebei nesteldrang soebhanallah...

    IK ben vanochtend opgestaan heb zoontje naar creche gebracht.

    Heb toen slaapkamers gestoft gezogen en bedden verschoond (onder matras zeiltje gelegd hihi)Dekens uit de raam gehangen en gezogen en gedweild..

    Toen de trap gedaan en de wc uitgedaan geschrobt en gedweild!!

    Heb de huiskamer gestoft en spinnenwebben weggehaald..Spiegels gedaan..
    En toen het ergste wallah eigenlijk te veel heb ik 2 tapijten uit de huiskamer geschrobt in de tuin en over de schuting gehangen (met papie..)

    Toen gestofzuigd en zoontje gehaald van de creche

    En als laats nog gedweild en eten gemaakt (tagien kefta)....Mijn man komt net binnen en zegt hahah wat heb jij gedaan gek met die tapijte is te zwaar....

    Zit hier nu dus bekaf met een harde buik hahah maar echt heerlijk bevalling mag nu echt beginnen hiihh...
    niet te veel hooi op je vork nemen je moet wel fit blijven voor je bevalling insaalah allah ie 3tik wakfa sehla
    Never give up on the things that make you smile


  5. #20
    mIJN gEzIN nuM 1

    Reacties
    7.956
    30-03-2004

    Citaat Geplaatst door tatouania_025
    niet te veel hooi op je vork nemen je moet wel fit blijven voor je bevalling insaalah allah ie 3tik wakfa sehla
    Amineeee....Ja he is ook zo .

  6. #21
    Zusterke lief

    Reacties
    6.105
    04-11-2004

    Citaat Geplaatst door zwangermeisje
    hahaha ceuta inderdaad mijn man zei het ook al heb je nesteldrang hihi


    en oem moujaied is gewoon een schoonmaak miep zei maakt echt veeeeeel schoon soms zelfs met dove hahaha jahh ik weet het nog wel hoor
    hahahahahahaha dat was ik alweer vergeten..goede tip weer Ik dweilde weleens met dove in het water ja vond ik zo lekker ruiken..ja ik hou wel van schoonmaken....als ik eenmaal bezig ben ben ik niet meer te stoppen

    hahaha echt grappig dat je dat onthouden hebt van dove


  7. #22
    I love islaam

    Reacties
    958
    28-10-2004

    Citaat Geplaatst door oem_mujahid2
    hahahahahahaha dat was ik alweer vergeten..goede tip weer Ik dweilde weleens met dove in het water ja vond ik zo lekker ruiken..ja ik hou wel van schoonmaken....als ik eenmaal bezig ben ben ik niet meer te stoppen

    hahaha echt grappig dat je dat onthouden hebt van dove



    hahahhahhah dat vergeet ik echt niet meer hoor ik moet zeggen het rook heerlijk ja
    ik hou van mijn zoontje Imraan Alhemdoelilah



    ik verkoop mooie sieraden met strass steentjes voor info stuur een pm

  8. #23
    inshallah

    Reacties
    567
    23-08-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb alleen gestofzuigd en afgewassen
    Ik was zo moe toen ik van me werk kwam ,had niet zoveel zin vandaag

  9. #24
    ----

    Reacties
    9.557
    12-08-2002

    standaardwerk...

    verder naar buiten geweest, heerlijk in de middag even gelegen op bed (luiheid), gekookt en verder niets... Oef ik heb pms... vreselijke bui....

  10. #25
    I love islaam

    Reacties
    958
    28-10-2004

    ik heb vandaag de was gestreken

    heb bedje van de baby opgemaakt (haha nu kan de baby echt komen insha Allah)
    alle drie de kamers geveegt en gedweild

    dat was het voor vandaag denk ik
    ik hou van mijn zoontje Imraan Alhemdoelilah



    ik verkoop mooie sieraden met strass steentjes voor info stuur een pm

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    4.532
    14-12-2003

    kids verschoont, alle vuilnis buiten gooien (van verhuizing) en kleren buiten opgehangen.

    nu ga ik verder met verfen van keuken,douche en toilet (moet vandaag af, omdat mijn man vrij heeft)

    ik moet nog dweilen en stofzuigen en bedden opmaken.

  12. #27
    mIJN gEzIN nuM 1

    Reacties
    7.956
    30-03-2004

    Ik heb de keuken goed uit gedaan,senseoapparaat goed schoongemaakt en waterkoker en de oven!Kleedjes van keuken in was gedaan de bedden afgehaald en in de was gegooid boven gestoft en gezogen en gedweild!!
    Toen benden gestofzuiged en gedweild (ik heb laminaat overal boven en beneden en dat moet je echt elke dag bijhouden grrrrrrrr..)

    Gehakt gekruid en nu zit ik lekker te chillennnnnnnnnnnnnnn....

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    201
    10-04-2005

    hoe kan je je waterkoker het beste reinigen. Water koken met een scheutje azijn? Helpt dit?

  14. #29
    I love islaam

    Reacties
    958
    28-10-2004

    ik denk eerder iets tegen kalf ofzo?
    ik hou van mijn zoontje Imraan Alhemdoelilah



    ik verkoop mooie sieraden met strass steentjes voor info stuur een pm

  15. #30
    Zusterke lief

    Reacties
    6.105
    04-11-2004

    Citaat Geplaatst door Bling
    hoe kan je je waterkoker het beste reinigen. Water koken met een scheutje azijn? Helpt dit?
    Ja dan word ie weer helemaal schoon heb ik ook pas gedaan!!!