1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    12
    25-04-2005

    Arrow zin in een avonturen reisje richting marokko?

    Hoi hoi ik verhuis in augustus naar Marokko. Nu zoek ik iemand die zin heeft om mij en mijn kleine inboedel (geen meubels, maar hoofdzakelijk persoonlijke spulletjes) te verhuizen met de wagen. De officiele verhuisfirma's vragen super véél geld (1500? voor 5m³) en dat kan ik niet ophoesten. Natuurlijk ben ik bereid om mee te helpen betalen voor de benzine en dergelijke... Er staat geen deadline op de verhuis, dus ik zie het als een gezellig reisje doorheen Frankrijk, Spanje en Marokko. Natuurlijk kan je dan enkele dagen verblijven bij het gezin waar ik intrek... Dus wie zin heeft in dit avonturenreisje... Let me know!!! Groetjes Isolde


    meer info:
    isolde.desloover@gmail.com
    tel:
    0032485 18 90 60

  2. #2
    love my schatje!!!

    Reacties
    2.134
    25-10-2004

    ga je voorgoed???? ik heb respect voor je.

    ik hoop dat je iemand vind en trik sallama

    liefs amira


    -----)) -3kg

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    392
    08-12-2004

    jij hebt lef,ik zou alleen terug gaan als ik zakken vol geld had,is best zwaar om daar te wonen hoor,maar heb wel respect voor je hoor.
    ik zal pas stoppen met voetballen als me benen het begeven,fc botlek 1 ste klasse west

    imageshack.us][/URL]

    ik zal pas stoppen met voetballen als mijn benen het begeven,fc botlek 1e klasse west

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    12
    25-04-2005

    thx...voetballlgirl ;-)

    blijf nog steeds op zoek naar een goeie ziel die me naar Marokko wil brengen... andere ideëen blijven ook welkom

    grtz.
    Isolde

  5. #5
    Mama

    Reacties
    6.190
    29-05-2002

    Wat ga inmarokko doen dan?
    Waar leef je van enz
    Zeg nooit dat je iets niet kan, zeg minstens dat kan ik nog niet.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    12
    25-04-2005

    ik ga de jongen van mijn leven vergezellen die in Marokko woont en niet de mogelijkheid heeft om naar hier te verhuizen... romantisch toch :-)

    voor de nieuwsgierigen onder jullie ;-)