1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Waarom demonstreren berbers tegen AEL??

    Citaat Geplaatst door Manalita_Manal
    Hey wat ik eigenlijk niet begrijp. Is waarom berbers demonstreren tegen de AEL. Zou iemand me dat aub willen uitleggen.
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    10
    11-03-2003

    JIJ ZEGT HET BERBERSSS
    hey :boogie:

  3. #3
    wa3ra, ten 3ed

    Reacties
    787
    11-12-2002

    omdat die politieke groep ze3mza alleen bedoeld is voor arabische moslims

    maar eigenlijk slaat dat nergens op arbieren zijn toch niet de eneige die moslim zijn of wel

    en daar gaat het volgens mij om

    I M BACK !


    so deal whit it


  4. #4
    ~The Souss Member~ ™

    Reacties
    1.807
    10-12-2002

    Origineel gepost door miss_undercovah
    omdat die politieke groep ze3mza alleen bedoeld is voor arabische moslims

    maar eigenlijk slaat dat nergens op arbieren zijn toch niet de eneige die moslim zijn of wel

    en daar gaat het volgens mij om

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    19
    05-03-2003

    Origineel gepost door shirien
    Assalamu aleikoum.

    Wat ik zo raar vind is dat ze de ael vergeleken wordt met het marokkaans beleid die koning hassan II voerde tegen de berbers, maar wat heeft abu jah jah nou te maken met de onderdrukking van de berbers in marokko. abu jah jah komt juist op voor de belangen van alle moslims waaronder de berbers en onderlinge verschillen in de moslimgemeenschap zal ertoe leiden dat dat de ael zich niet kan plaatsen in nederland.

    Iedereen die autochtoon is in een arabische land, is een arabier, of je nou de arabische taal spreekt of niet. Dus berbers behoren tot de groep van de arabieren. Dus whats the problem ?
    eindelijk iemand die een mooie verklaring aflegt, ik ben het met je 100 procent mee eens,
    waarom gaan de sousies niet demonsteren dan, omdat ze tenminste weten wat ael inhoud en geen onderscheid maken tussen de groeperingen in marokko:jeweetog:
    :jeweetog:AGADIR~THE~PLACE~TO~BELONG:jeweetog:

  6. #6
    A Man With Style

    Reacties
    183
    26-09-2002

    Origineel gepost door AgadirMale
    eindelijk iemand die een mooie verklaring aflegt, ik ben het met je 100 procent mee eens,
    waarom gaan de sousies niet demonsteren dan, omdat ze tenminste weten wat ael inhoud en geen onderscheid maken tussen de groeperingen in marokko:jeweetog:
    doe wat aan je nederlands
    ....Mijn Verlangen Naar Mijn Vaderland Zal Niemand Kunnen Breken ...

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    19
    05-03-2003

    Origineel gepost door wadiplayer
    doe wat aan je nederlands
    ewa je weet ik ben een buitenlander ik kan me moeilijk aanpassen hier
    :jeweetog:AGADIR~THE~PLACE~TO~BELONG:jeweetog:

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    282
    17-12-2002

    Origineel gepost door AgadirMale
    eindelijk iemand die een mooie verklaring aflegt, ik ben het met je 100 procent mee eens,
    waarom gaan de sousies niet demonsteren dan, omdat ze tenminste weten wat ael inhoud en geen onderscheid maken tussen de groeperingen in marokko:jeweetog:
    hahahhaha of niet soussia ....de berbers die demonstreren hebben gewoon het woordje "arabisch" gehoord en zijn toen weer eens helemaal gaan flippen..

  9. #9
    Heimelijk

    Reacties
    2.330
    04-03-2003

    hoe bedoel je domme mensen hier tsjonge jullie zijn niet eens een discussie waard.
    Gewoon Yups.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.902
    29-10-2002

    het schijnt dat de AEL met het woordje "Arabische" (de A van AEL)
    alle noordafrikanen en midden-oosters bedoelt...

    daar vallen de berbers dus ook onder geloof ik,
    maar tja, wat weet ik nou?

  11. #11
    Heimelijk

    Reacties
    2.330
    04-03-2003

    en dat is dus zijn fout.
    Gewoon Yups.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    81
    22-02-2003

    Origineel gepost door AgadirMale
    eindelijk iemand die een mooie verklaring aflegt, ik ben het met je 100 procent mee eens,
    waarom gaan de sousies niet demonsteren dan, omdat ze tenminste weten wat ael inhoud en geen onderscheid maken tussen de groeperingen in marokko:jeweetog:
    En hoe weet jij dat zo zeker?

    Het is niet alleen dom om uitspraken te doen die nergens op gebaseerd zijn, het is vooral ook gevaarlijk.
    De schapen kennen de wolf als een vijand en vluchten voor hem, maar wie zal hen tegen de herders beschermen die hen slechts hoeden voor de wol...


    Met dank aan Ahebouzj

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    81
    22-02-2003

    Origineel gepost door najibsri
    elke oprechte mosliem zou niet van slag zijn van de naam ael of je nu een berber bent of een Fries...
    omdat elk oprechte Mosliem zich individueel zich druk maakt om een volwaardig mosliem te zijn zoals Mohammed VZMH en de nobele koran heeft voorgeschreven....

    Ieder die zich druk maakt om een naam die nationalistisch is volgeladen
    moet zich afvragen "ben ik wel bezig met mijn islamitische identiteit?"


    Ma3a salama
    Drogredenering nummer zoveel van mister pseudo-diepe uitspraak.
    De schapen kennen de wolf als een vijand en vluchten voor hem, maar wie zal hen tegen de herders beschermen die hen slechts hoeden voor de wol...


    Met dank aan Ahebouzj

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    81
    22-02-2003

    Origineel gepost door najibsri
    ik heb teminste een uitspraak......in tegenstelling tot jou ..MISS. ik-val-in-de-herhaling.


    Ik zwijg liever dan dat ik leugens verspreid en kromme beweringen maak, Mister ik_ben_een_moslim_wanneer_mij_dat_uitkomt.

    En nee, ik verval nooit in herhalingen, het zijn mijn medediscussianten die meerdere keren dezelfde vragen stellen.
    De schapen kennen de wolf als een vijand en vluchten voor hem, maar wie zal hen tegen de herders beschermen die hen slechts hoeden voor de wol...


    Met dank aan Ahebouzj

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    81
    22-02-2003

    Origineel gepost door najibsri
    Ja tuuuuuuuuuurlijk...je hebt gelijk .....ga maar lekker Azugh aan de kinderen leren dat hij de enige is die kan vergeven dan leren dat Allah swt de gene dat doet....

    thalla
    Wat?
    De schapen kennen de wolf als een vijand en vluchten voor hem, maar wie zal hen tegen de herders beschermen die hen slechts hoeden voor de wol...


    Met dank aan Ahebouzj