1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    134
    11-04-2002

    vrijgezellen feestje???????????

    Hoi Allemaal

    Ik heb een klein verzoekje aan jullie...............
    Inshallah ga ik over drie maanden trouwen, en nou was ik op het idee gekomen om een klein vrijgezellen feestje voor mezelf te organiseren, maar gewoon netjes voor alleen vrouwen. Nou wou ik het toch een beetje speciaal maken en nou was mijn vraag HEEFT ER IEMAND NOG LEUKE IDEETJES????????????????????????
    Alvast bedankt allemaal
    arimas18@hotmail.com

  2. #2
    V.I.P. Lid

    Reacties
    557
    19-12-2002

    Leuk versieren. Lekkere koekjes natuurlijk.
    Tja...dvdathon houden of zo?

    Strippers mag natuurlijk niet.

  3. #3
    MVC Premium

    Reacties
    1.031
    22-02-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Hmm ik en een paar vriendinnen , hebben ook wat georganiseerd voor een bekende van ons ..

    We d8ten zelf aan een dagje uit, we zitten te twijfelen tussen de voorstelling van de lionking in scheveningen ,of een dagje antwerpen of movieworld ...

    En daarna is het ofcourse thuis veel eten drinken en sje films kijku en ofcourse kadotjes uit pakku !

    Any wayz suc6 meid .


    Vlgones een oznrdeeok mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn als de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn..

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    40
    29-06-2003

    HOi,

    WIj hebben in December een vrijgezellenfeestje voor een vriendin georganiseerd. We hebben in een winkelcentrum bij sommige winkels kados gekocht voor haar, die hebben we daar achtergelaten ingepakt natuurlijk, bonnetje wel meegenomen. Met op het kado een briefje, bij de ene zaak moest ze zingen voordat ze het kado mocht meenemen, bij de ene zaak moetst ze een paard nadoen, bij de andere kikker, en zo ook allerlei andere dieren met geluid nadoen en ook hoe ze zich bewegen. Het was heel leuk, heel veel gelachen natuurlijk. Zij wist dit namelijk niet en was stomverbaasd. Toen we bij elkaar kwamen in het winkelcentrum kreeg ze een zelfgemaakte bruidsjurk aan met de tekst nog vrijgezel en heel dik make up op. Ze zag er dus niet uit. Nadat al de kadootjes waren opgehaald, ging ze dus verkleed mee uit eten en ook op die manier bowlen. Tijdens het etentje ook de kados uitgepakt. Ze pakt degenen die vrijgezel zijn dus op hun feestje heel hard aan, heb ik geluk ik ben al getrouwd....

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    556
    26-12-2003

    Origineel gepost door ManolyA
    HOi,

    WIj hebben in December een vrijgezellenfeestje voor een vriendin georganiseerd. We hebben in een winkelcentrum bij sommige winkels kados gekocht voor haar, die hebben we daar achtergelaten ingepakt natuurlijk, bonnetje wel meegenomen. Met op het kado een briefje, bij de ene zaak moest ze zingen voordat ze het kado mocht meenemen, bij de ene zaak moetst ze een paard nadoen, bij de andere kikker, en zo ook allerlei andere dieren met geluid nadoen en ook hoe ze zich bewegen. Het was heel leuk, heel veel gelachen natuurlijk. Zij wist dit namelijk niet en was stomverbaasd. Toen we bij elkaar kwamen in het winkelcentrum kreeg ze een zelfgemaakte bruidsjurk aan met de tekst nog vrijgezel en heel dik make up op. Ze zag er dus niet uit. Nadat al de kadootjes waren opgehaald, ging ze dus verkleed mee uit eten en ook op die manier bowlen. Tijdens het etentje ook de kados uitgepakt. Ze pakt degenen die vrijgezel zijn dus op hun feestje heel hard aan, heb ik geluk ik ben al getrouwd....

    ik moet zeggen dat ik zo'n feestje best leuk vind maar ik hoop dat dit niet was waar mannen waren want zoals je weet mag een vrouw haar stem niet verheffen...ik vind het eigenlijk leuker als je zoiets gewoon thuis doet (anders begint het te veel te lijken op imitatie van de kafiers en ik neem aan dat we bij de moslims willen horen) maar thuis is zo'n feestje best leuk
    Hun gedachtes...slechts bij deze Dounya,Hun daden niet gericht op Al.gifra....Harten van steen, niet beseffend wat ze aanrichtten, Zo dwaas en onwetend zijn hun gezichten

    ik dank Allah swt dat jij mijn man bent

  6. #6
    Be Cool Be Nice

    Reacties
    41
    17-09-2002

    Een workshop is ook een leuk idee. Daarbij kun je bijv denken aan een henna workshop of een kookworkshop. Sommige kunnen thuis gehouden worden andere op locatie.
    Succes
    Het enige geluk dat men werkelijk het zijne mag noemen is het geluk dat men aan anderen heeft geschonken.

  7. #7
    koekieprinsesje

    Reacties
    8.669
    12-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    ik zou het gewoon net als in mijn familie de traditie houden, gewoon gezellig met vriendinnen en nichten.
    Lekker gezellig thuis dansen lachen cadeautjes uitpakken.
    Misschien een hennavrouwtje inhuren.
    Een enge film huren ofzo...

    groetjes Chahida

  8. #8
    koekieprinsesje

    Reacties
    8.669
    12-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Of ga leuk knutselen, bv alvast voor je feest van je trouwdag.
    Mijn nicht heeft dat gedaan, die heeft van die houten doosjes bij de Xenos opgehaald, en we zijn daar op gaan knutselen verven enz.
    En die heeft ze aan alle nichtjes en neefjes gegeven met snoep enz erin.

  9. #9
    Allah oe akbar!!

    Reacties
    561
    28-09-2005

    Hey meid,

    Nou aankomende vrijdag hebben we dus een vrijgezellenfeestje voor mijn nichtje, want die gaat volgende week vrijdag insha'allah trouwen..
    En wij zelf dachten aan, een workshop bake youre own weddingcake
    En dan kijken wie het mooiste bruidstaartje heeft gemaakt, en diegene krijgt dan een cadeau.
    We hebben ook een dresscode: 2 kleuren in dit geval is het goud/wit (dezelfde kleuren als de versieringen)
    En het moet natuurlijk een verassing blijven, dus we gaan met ze alle mijn nichtje ophalen (met een limo)
    Ik hoop insha'allah dat het een onvergetelijke dag voor haar word..
    En voor jou ook natuurlijk..

    Groetjes,

  10. #10
    La illaha Illa Allah

    Reacties
    574
    05-01-2007

    Er zijn niet veel dingen die me aanspreken. Wie heeft nog meer ideeen?
    "Op die Dag zullen Wij hun mond verzegelen, maar hun handen zullen tot ons spreken en hun voeten zullen getuigenis afleggen van alles wat zij hebben bedreven." (36:65.)

  11. #11
    Hennaja Fadoua

    Reacties
    1.809
    03-08-2006

    MVC Premium MVC Premium
    ik geef hennaworkshops heb ik ook al een paar keer voor vrijgezellen feestje gedaan, voor meer info kun je mijn site bekijken
    www.hennajafadoua.web-log.nl

    Groetjes,

    Fadoua
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info