1. #31
    AlhamdoulilahYaRab<3

    Reacties
    24.230
    30-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door imaane911
    Soebhana-Allah......

    ik weet wat je bedoeld....

    mijn schoonouders insha-Allah zien mij liever gaan dan komen

    hoezo?

    11/01/10: tahar alhamdoulilah**27/01/10 Kruipen **24/03/10 eerste stapjes

  2. #32
    AlhamdoulilahYaRab<3

    Reacties
    24.230
    30-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Single4Life
    Salam aleikoum

    Ik kom soms op deze site gwn om te lezen en heb eigenlijk een vraag.
    Zijn er hier vrouwen die ouder dan 25 zijn en die nog altijd niet getrouwd zijn
    Ik ben zelf 26 en ongetrouwd en volgens mijn ouders ben ik de enige in Nederland

    Dames die ook in zo'n situatie zitten
    zet ff neer waarom jullie nog niet getrouwd zijn en wat jullie familie ervan zegt
    Maak je geen zorgen. Ben zelf 26 en ga in december inshallah trouwen maar ik begrijp je positie maar al te goed

    Bij elke meid die er trouwde in de familie of kennissen, kreeg ik het verwijt waarop ik wachtte terwijl ik echt niet wilde trouwen

    11/01/10: tahar alhamdoulilah**27/01/10 Kruipen **24/03/10 eerste stapjes

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    16
    29-05-2005

    Citaat Geplaatst door Mysticalia
    Maak je geen zorgen. Ben zelf 26 en ga in december inshallah trouwen maar ik begrijp je positie maar al te goed

    Bij elke meid die er trouwde in de familie of kennissen, kreeg ik het verwijt waarop ik wachtte terwijl ik echt niet wilde trouwen
    Allahi kemel bigeir

    Ik begrijp helemaal wat je bedoeld
    en liever laat dan nooit
    mr hamdoulilah dat je je "ware" hebt gevonden

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    16
    29-05-2005

    Citaat Geplaatst door HINDUSTAN
    Redelijk voor elkaar: wat betreft je opleiding afmaken e.d.

    Kom maar: het feit dat je iets hebt van "nu mogen ze wel met een man aankomen.
    nu begrijp ik jou

    hij zal wel komen wnnr hij moet komen
    Ik heb nog tijd

  5. #35
    AlhamdoulilahYaRab<3

    Reacties
    24.230
    30-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Single4Life
    Allahi kemel bigeir

    Ik begrijp helemaal wat je bedoeld
    en liever laat dan nooit
    mr hamdoulilah dat je je "ware" hebt gevonden
    Tegen dat ik trouw ben ik wel 27

    Op den duur voel je je echt een buitenaards wezen toevallig omdat je noch verloofd noch getrouwd bent

    Vriendinnen boden me op den duur ook hun neven, broers, kennissen aan


    Amine inshAllah en 3qouba liek. Je ziet, vroeg of laat moet je eraan geloven

    Maar trek je er niets van aan
    Ik heb nooit vrouwen begrepen die op hun 18de al trouwden, op die leeftijd wist ik niet wat voor verantwoordelijkheden het trouwen met zich meebracht, dat weet ik nu wel (dnek ik toch ) en ik ben blij dat ik tot nu heb gewacht om mn ja-woord te geven. Alhamdoulilah. (voor de vrouwen die het wel hebben gedaan, chapeau maar zelf zou ik het dus nooit hebben gekund)

    In alles zit AlGhayr!

    11/01/10: tahar alhamdoulilah**27/01/10 Kruipen **24/03/10 eerste stapjes

  6. #36
    Bijna Lid

    Reacties
    2.040
    08-07-2004

    Koelshi belmektab ..

  7. #37
    *Binnenkort Offline*

    Reacties
    7.063
    28-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Mysticalia
    hoezo?

    het is niet echt leuk om te horen dat je niet "gewenst" bent....

    Ze willen liever dat hun zoon trouwt met een riffia...

    zij kennen mij niet persoonlijk, dus het is niet dat ze een slechte indruk van mij hebben...
    Ik ben Alhamdoelli-Allah een praktiserende moslima, het gaat hun alleen maar om het feit dat ik niet uit het zelfde dorp als hun komt

    ik voel me soms zo rot omdat ik niet wil dat mijn aanstaande insha-Allah ruzie krijgt met zijn ouders omdat ik geen riffia ben

    ik hou heel erg veel van hem en zou niet iemand anders willen...

    Ik heb vertrouwen in Allah Ta3ala dat het insha-Allah goed komt..

    wa gair.....


    En voor hem, die zijn vertrouwen in Allah stelt, is Allah toereikend.[65:3]



    gedenk de dood.... Allahi rahmoe youssef http://www.condoleance.nl/register.php

  8. #38
    Der Spiegel

    Reacties
    8.387
    27-05-2005

    Citaat Geplaatst door Single4Life
    nu begrijp ik jou

    hij zal wel komen wnnr hij moet komen
    Ik heb nog tijd
    Ohw dus je bent gelukkig niet écht Single4life!

    Accepteer je dat je familie iemand voor je zoekt of heb je iets van "ik zoek mijn eigen vent wel"?

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    4.890
    06-01-2003

    Citaat Geplaatst door Mysticalia
    Tegen dat ik trouw ben ik wel 27

    Op den duur voel je je echt een buitenaards wezen toevallig omdat je noch verloofd noch getrouwd bent

    Vriendinnen boden me op den duur ook hun neven, broers, kennissen aan


    Amine inshAllah en 3qouba liek. Je ziet, vroeg of laat moet je eraan geloven

    Maar trek je er niets van aan
    Ik heb nooit vrouwen begrepen die op hun 18de al trouwden, op die leeftijd wist ik niet wat voor verantwoordelijkheden het trouwen met zich meebracht, dat weet ik nu wel (dnek ik toch ) en ik ben blij dat ik tot nu heb gewacht om mn ja-woord te geven. Alhamdoulilah. (voor de vrouwen die het wel hebben gedaan, chapeau maar zelf zou ik het dus nooit hebben gekund)

    In alles zit AlGhayr!


    iedereen is anders, de een is er eerder klaar voor dan een ander. ik ben 19 getrouwt, heb een zoontje van 1 maand en studeer. Lukt prima, een ander zou het niet aan kunnen en een ander kent weer meer aan. er valt niks te begrijpen behalve dat mensen verschillen

    wat betreft dat gedoe met kennissen en ouders enz, alle marokkanen zeuren snel over trouwen. toen mijn zus 18 werd en vaak gevraagd werd hadden mijn ouders geduld, maar later toen ze de 20 voorbij was werd ze altijd gepreekt als ze iemand weigerde. ze kreeg van tegenwoordig nemen ze nog alleen jonge meisjes, je word oud! blijf maar tot je oma bent bla bla

    en ze negeerde het en trouwde op haar 23 (wat voor veel familieleden al oud is) ze werd er meskina ook gek van. elke keer kwamen mensen met ewa nog niet verloofd of zo?

    zo zitten marokkanen in elkaar. zodra je 18 bereikt is het van ewa, waar wacht je nog op. inshAllah alles met elmakteb
    Het is niet zozeer in nood dat men zijn vrienden kent; een echte vriend verheugt zich in je voorspoed[/LIST]

  10. #40
    Horatius Flaccus

    Reacties
    527
    26-05-2005

    Citaat Geplaatst door imaane911
    het is niet echt leuk om te horen dat je niet "gewenst" bent....

    Ze willen liever dat hun zoon trouwt met een riffia...

    zij kennen mij niet persoonlijk, dus het is niet dat ze een slechte indruk van mij hebben...
    Ik ben Alhamdoelli-Allah een praktiserende moslima, het gaat hun alleen maar om het feit dat ik niet uit het zelfde dorp als hun komt

    ik voel me soms zo rot omdat ik niet wil dat mijn aanstaande insha-Allah ruzie krijgt met zijn ouders omdat ik geen riffia ben

    ik hou heel erg veel van hem en zou niet iemand anders willen...

    Ik heb vertrouwen in Allah Ta3ala dat het insha-Allah goed komt..

    wa gair.....

    lah iekeml bel gier inshallah, moge alaah jullie bij elkaar brengen.

    quis multa gracilis te puer in rosa
    perfusus liquidis urget odoribus
    grato, Pyrrha, sub antro?
    cui flavam religas comam,
    Wie is de tengere jongen, overgoten met geparfumeerde olie,
    die je omhelst te midden van een weelde van rozen
    diep in een lieflijke grot, Pyrrha?
    Voor wie steek je, eenvoudig in je elegantie, je haar op?
    Horatius Flaccus


  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    4.890
    06-01-2003

    Citaat Geplaatst door imaane911
    het is niet echt leuk om te horen dat je niet "gewenst" bent....

    Ze willen liever dat hun zoon trouwt met een riffia...

    zij kennen mij niet persoonlijk, dus het is niet dat ze een slechte indruk van mij hebben...
    Ik ben Alhamdoelli-Allah een praktiserende moslima, het gaat hun alleen maar om het feit dat ik niet uit het zelfde dorp als hun komt

    ik voel me soms zo rot omdat ik niet wil dat mijn aanstaande insha-Allah ruzie krijgt met zijn ouders omdat ik geen riffia ben

    ik hou heel erg veel van hem en zou niet iemand anders willen...

    Ik heb vertrouwen in Allah Ta3ala dat het insha-Allah goed komt..

    wa gair.....
    InshAllah zal het goedkomen, echt belachelijk dat sommige mensen moeilijk om zoiets stoms doen als waar je vandaan komt Alsof daar het geluk vanaf hangt!
    Ikzelf heb hele lieve schoonfamilie, maar krijg wel altijd preken wat niet leuk is. ik ben niet berbers, maar ze zeuren dat ik het moet leren want ik kan niet met iedereen communiceren. dat vind ik al irritant maar ja.

    voor de gene die geweigerd worden, je moet inshALlah sterk in je schoenen staan, ik ken veel mensen die eerst geweigerd werden en doordat ze voor elkaar bleven kiezen ging het goed. Moge Allah jullie helpen inshAllah
    Het is niet zozeer in nood dat men zijn vrienden kent; een echte vriend verheugt zich in je voorspoed[/LIST]

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    16
    29-05-2005

    Citaat Geplaatst door HINDUSTAN
    Ohw dus je bent gelukkig niet écht Single4life!

    Accepteer je dat je familie iemand voor je zoekt of heb je iets van "ik zoek mijn eigen vent wel"?
    Ik ben denk ik wel oud genoeg om zelf een goede praktiserende man te vinden.
    Trouwens ik vind nix hij moet wel vanzelf komen

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    16
    29-05-2005

    Citaat Geplaatst door Mysticalia
    Tegen dat ik trouw ben ik wel 27

    Op den duur voel je je echt een buitenaards wezen toevallig omdat je noch verloofd noch getrouwd bent

    Vriendinnen boden me op den duur ook hun neven, broers, kennissen aan


    Amine inshAllah en 3qouba liek. Je ziet, vroeg of laat moet je eraan geloven

    Maar trek je er niets van aan
    Ik heb nooit vrouwen begrepen die op hun 18de al trouwden, op die leeftijd wist ik niet wat voor verantwoordelijkheden het trouwen met zich meebracht, dat weet ik nu wel (dnek ik toch ) en ik ben blij dat ik tot nu heb gewacht om mn ja-woord te geven. Alhamdoulilah. (voor de vrouwen die het wel hebben gedaan, chapeau maar zelf zou ik het dus nooit hebben gekund)

    In alles zit AlGhayr!

    Amien
    Met jou kan ik echt praten

  14. #44
    Der Spiegel

    Reacties
    8.387
    27-05-2005

    Citaat Geplaatst door Single4Life
    Ik ben denk ik wel oud genoeg om zelf een goede praktiserende man te vinden.
    Trouwens ik vind nix hij moet wel vanzelf komen
    Hmmm...een heel romantische gedachte waar ik ook altijd aan dacht, maar mannen komen tegenwoordig niet meer zo snel vanzelf naar een vrouw toe in Nederland, en dat is de schuld van de vrouwen zelf...

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    16
    29-05-2005

    Citaat Geplaatst door HINDUSTAN
    Hmmm...een heel romantische gedachte waar ik ook altijd aan dacht, maar mannen komen tegenwoordig niet meer zo snel vanzelf naar een vrouw toe in Nederland, en dat is de schuld van de vrouwen zelf...
    En waarom zou dat de schuld van de vrouw zijn