1. #1
    get a life!

    Reacties
    7.111
    22-12-2002

    Waar staan wij tegenwoordig...

    als moslim vrouwen?? Ik begrijp sommige mannen niet, wanneer iets in de Qur-aan staat, geloven ze het niet. Hierbij wil ik zeggen, het slagen van vrouwen, het niet laten studeren(terwijl men kennis MOET hebben), het dwingen van hoofddoek dragen(iets dat je zelf moet doen).....Gaat dit nu altijd zo blijven??
    jaloezie kills!

  2. #2
    HELLO,IT'S ME!

    Reacties
    708
    24-07-2002

    soms begrijp ik ze ook niet dan denk ik blijf maar lekker in je eigen gedachten zweven
    I'm not your enemy, I'm not your friend but I 'm just somebody

  3. #3
    get a life!

    Reacties
    7.111
    22-12-2002

    moeten we dan altijd blijven zweven in onze gedachten?? wanneer zullen wij nu iets mogen?? dat toegestaan is in de Islam...
    jaloezie kills!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    861
    31-07-2002

    Diegene die onwetende zijn doen zoiets en diegene die geen vrees hebben voor Allah.
    Het ligt een deel aan de opvoeding die je hebt meegekregen hebt van thuis en de vriendenkring die de jongen mee opgegroeid is.
    Je kunt er niets aan doen het is aan hun om van denkwijze te veranderen en de koran eens te lezen wat er op staat wat een vrouw wel en niet mag.

  5. #5
    get a life!

    Reacties
    7.111
    22-12-2002

    De meesten weten het wel, maar zo willen ze het niet. Ze denken dat de vrouwen alleen maar nodig in de keuken en om zijn kinderen te baren.
    jaloezie kills!

  6. #6
    get a life!

    Reacties
    7.111
    22-12-2002

    nu nog toepassen....
    jaloezie kills!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    552
    18-09-2002

    Origineel gepost door Zagtia
    Nix van mannen aantrekken
    Hoe bedoel je niets van aantrekken?

  8. #8
    get a life!

    Reacties
    7.111
    22-12-2002

    ja, hoe bedoel je??
    jaloezie kills!

  9. #9
    get a life!

    Reacties
    7.111
    22-12-2002

    Origineel gepost door brahim23
    Als je man je slaagt moet je teakwando doen
    Je vraagt waar je staat tegenwoordig ... die mannen die hebben geen innerlijke imaan en zijn niet islamitisch opgevoed.Een islamitische man kent de rechten en plichten van een vrouw.En hij weet dan hoe hij zijn vrouw moet behandelen met respect.
    Idem voor de vrouw een moslima die weet wat de rechten en de plichten zijn van een man.En weet hoe de man moet behandeld worden met respect.
    Zo creeër een sfeervolle sfeer en een goede omgang met elkaar met te weinig problemen
    Maar waarom zeg je nu dat er weinig mannen zijn die islamitisch zijn opgevoed?
    jaloezie kills!

  10. #10
    get a life!

    Reacties
    7.111
    22-12-2002

    Ik wil dan niemand beschuldigen,dan zijn er vele vaders die geen moslim zijn.
    jaloezie kills!

  11. #11
    get a life!

    Reacties
    7.111
    22-12-2002

    Dat weet men wel, maar als man willen ze zich hoger voelen en dat dus door te slaan.
    jaloezie kills!

  12. #12
    get a life!

    Reacties
    7.111
    22-12-2002

    Het is iets dat meer bij moslims gebeurt dan bij andere. Ik associeer het niet met de islam, maar ik begrijp het niet. Wanneer het in de Qur-aan staat dat het haram is, waarom gebeurt het dan nog? Die mannen hoeven niet dronken ofzo te zijn, ze kunnen evengoed de hadj al gedaan hebben, maar tog vergeet men het essentiële.
    jaloezie kills!

  13. #13
    get a life!

    Reacties
    7.111
    22-12-2002

    Ik weet dat niemand perfect is maar, dit moet echt wel stoppen
    jaloezie kills!

  14. #14
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Liloesh Bekijk reactie
    Het is iets dat meer bij moslims gebeurt dan bij andere. Ik associeer het niet met de islam, maar ik begrijp het niet. Wanneer het in de Qur-aan staat dat het haram is, waarom gebeurt het dan nog? Die mannen hoeven niet dronken ofzo te zijn, ze kunnen evengoed de hadj al gedaan hebben, maar tog vergeet men het essentiële.
    Pardon?! Dit weet jij omdat?

    Mens heb nog nooit zoveel nonsens gelezen. In alle lagen vd bevolking treft je zulke mannen aan heeft totaal niets met religie te maken.

    Je hebt nou eenmaal mannen die van mening zijn dat het enige recht van de vrouw het aanrecht is. Als vrouw zijnde heb je nog altijd de keuze om dit te accepteren of niet.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna