1. #1
    ALHOCEIMA PRIDE

    Reacties
    876
    09-03-2002

    Meisjes hebben wel degelijk verstand van Voetbal

    Wie is het met mij eens?..!
    Citaat Geplaatst door Apodo Bekijk reactie
    Tawayaghetç is de taal van de liefde, meer liefdevoller kan het namens haar nooit worden. Prachtig, werkelijk, prachtig.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    445
    14-09-2004

    waarom zouden ze geen verstand van voetbal hebben
    ze hebben 2 ogen en hersenen en dat is genoeg

  3. #3
    ALHOCEIMA PRIDE

    Reacties
    876
    09-03-2002

    Citaat Geplaatst door relax_mocro
    waarom zouden ze geen verstand van voetbal hebben
    ze hebben 2 ogen en hersenen en dat is genoeg
    Omdat ik de laatste tijd steeds meer reacties lees van kneusjes,
    zo van , jij bent een meisje dus stil
    Citaat Geplaatst door Apodo Bekijk reactie
    Tawayaghetç is de taal van de liefde, meer liefdevoller kan het namens haar nooit worden. Prachtig, werkelijk, prachtig.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    445
    14-09-2004

    Citaat Geplaatst door MissyR
    Omdat ik de laatste tijd steeds meer reacties lees van kneusjes,
    zo van , jij bent een meisje dus stil

    dat mensen die een discussie nie kunnen winnen van een meisje dus grijpen ze een seksistische argument aan

    ik ken zelfs meisjes die super goed kunnen voetballen en als meneer met een bierbuik over voetbal mag lullen
    mogen alle vrouwen dat ook

  5. #5
    ALHOCEIMA PRIDE

    Reacties
    876
    09-03-2002

    Citaat Geplaatst door relax_mocro
    dat mensen die een discussie nie kunnen winnen van een meisje dus grijpen ze een seksistische argument aan

    ik ken zelfs meisjes die super goed kunnen voetballen en als meneer met een bierbuik over voetbal mag lullen
    mogen alle vrouwen dat ook


    Juistem!
    Citaat Geplaatst door Apodo Bekijk reactie
    Tawayaghetç is de taal van de liefde, meer liefdevoller kan het namens haar nooit worden. Prachtig, werkelijk, prachtig.

  6. #6
    Tik Tak

    Reacties
    1.009
    15-03-2005

    hihi jullie hebben echt gelijk haha

  7. #7
    Getrouwd

    Reacties
    2.483
    26-02-2005

    Citaat Geplaatst door relax_mocro
    dat mensen die een discussie nie kunnen winnen van een meisje dus grijpen ze een seksistische argument aan

    ik ken zelfs meisjes die super goed kunnen voetballen en als meneer met een bierbuik over voetbal mag lullen
    mogen alle vrouwen dat ook
    respect

  8. #8
    klijntje

    Reacties
    888
    11-06-2004

    ik ben het met je eens meid!!! soms weet ik meer over voetbal dan me neefjes of broertje
    mannen die dat zeggen zijn egt dom moet je je niks van aantrekken !!!
    *I'm pretty and boy do I know it*
    ENA MESHIE HBIELA ENA TIARA


    Achter De Mooiste Verwachting Schuilt De Diepste Teleurstelling

  9. #9
    LA REINE DU RAï

    Reacties
    113
    09-01-2005

    Citaat Geplaatst door relax_mocro
    dat mensen die een discussie nie kunnen winnen van een meisje dus grijpen ze een seksistische argument aan

    ik ken zelfs meisjes die super goed kunnen voetballen en als meneer met een bierbuik over voetbal mag lullen
    mogen alle vrouwen dat ook

    So is dat

  10. #10
    MVC Premium

    Reacties
    8.210
    16-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    inderdaad jullie hebben gelijk helemaal met jullie eens!!, laatst zei ook al iemand tege mij hou je bek, omdat ik een meisje ben en op voetbal reageerde!!

    Account = overgenomen.


  11. #11
    100% TABDAREST

    Reacties
    979
    17-03-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door missmaghribia
    inderdaad jullie hebben gelijk helemaal met jullie eens!!, laatst zei ook al iemand tege mij hou je bek, omdat ik een meisje ben en op voetbal reageerde!!

    'helemaal gelijk. dat we meisjes zijn wil niet zeggen dat we niks over voetbal af weten. ik weet genoeg over voetbal soms zelf meer dan sommige jongens.

  12. #12
    -----

    Reacties
    570
    15-12-2004

    Citaat Geplaatst door MissyR
    Wie is het met mij eens?..!



    Sorry meid, maar over het algemeen hebben vrouwen geen verstand over voetbal, misschien dat er wel een AANTAL vrouwen zijn die verstand hebben van voetbal. Maar als je eerlijk bent dan weet je dat heel veel vrouwen absoluut geen verstand hebben van voetbal. ze kijken alleen naar voetbal om op die voetballers te geilen.

  13. #13
    MVC Premium

    Reacties
    8.210
    16-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Utreg-jojo


    Sorry meid, maar over het algemeen hebben vrouwen geen verstand over voetbal, misschien dat er wel een AANTAL vrouwen zijn die verstand hebben van voetbal. Maar als je eerlijk bent dan weet je dat heel veel vrouwen absoluut geen verstand hebben van voetbal. ze kijken alleen naar voetbal om op die voetballers te geilen.
    nou ik kijk nie naar voetbal om naar de spelers te kijken, ik vin voetbal gewoon leuk klaar!!

    Account = overgenomen.


  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    445
    14-09-2004

    Citaat Geplaatst door Utreg-jojo


    Sorry meid, maar over het algemeen hebben vrouwen geen verstand over voetbal, misschien dat er wel een AANTAL vrouwen zijn die verstand hebben van voetbal. Maar als je eerlijk bent dan weet je dat heel veel vrouwen absoluut geen verstand hebben van voetbal. ze kijken alleen naar voetbal om op die voetballers te geilen.
    sorry hoor maar er zijn genoeg dames die verstand hebben van voetbal dat ze het niet over de dakken schreeuwen
    dat is iets anders
    mannen schreeuwen het vaak uit omdat ze meestal onzin uitkramen
    de grootste mond heeft nooit gelijk maar de man denkt van wel

  15. #15
    MVC Premium

    Reacties
    8.210
    16-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door relax_mocro
    sorry hoor maar er zijn genoeg dames die verstand hebben van voetbal dat ze het niet over de dakken schreeuwen
    dat is iets anders
    mannen schreeuwen het vaak uit omdat ze meestal onzin uitkramen
    de grootste mond heeft nooit gelijk maar de man denkt van wel
    inderdaad!!

    Account = overgenomen.