Poll resultaten: wat is afellay en wat moet hij doen

Stemmers
57. Je mag niet stemmen op deze poll
  • hij is een vieze verschimelde nep maarokkaan en marokko heeft hem niet meer nodig

    8 14,04%
  • wat hij heeft gedaan is het beste voor nl kiezen

    27 47,37%
  • hij moet gewoon voor marokko kiezen en dan is hij weer marokkaan

    21 36,84%
  • ook al kiezt hij voor marokko hij is een nep marokkaan

    1 1,75%
  1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    13.114
    14-01-2005

    Al die Surinaamse jongens hebben miljoenen op hun rekening staan en tal van prijzen in hun kast....gespeeld voor de beste clubs met s'werelds beste voetballers in de beste competities. Dat hebben ze mede te danken aan Oranje wat een Oranje speler staat hoog aangeschreven in de internationale voetbal wereld. Een tweede divisie speler uit Italie of een tribune zitter bij de nummerlaatst van Engeland staat tegenwoordig al in de basis van t Marokkaans team.....

    Oranje heeft meer allure, is een beter team, organisatie een betere trainer betere alles....maar dan ook alles en staat beter op je cv

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    13.114
    14-01-2005

    Ik zou ook gekozen hebben voor Marokko daar niet van, maar ik begrijp de keuze van Affela....

    Hij wordt uitgemaakt voor landverraier door sommige jaloerse bekrompen mensen hier...maar wat is er land verraierig aan? Hij komt uit voor het land waar hij woon en is opgegroeid....zijn land...jou en mijn land... Als dit niet jouw land is....ga dan terug naar dat boerengat waar je vandaan komt in de rif zou ik zeggen.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    13.114
    14-01-2005

    Ja dat is waar, maar die keuze is waarschijnlijk niet gemaakt om de Nederlanders tevreden te houden maar meer voor zijn eigen toekomst. Racistische hollanders zullen er altijd zijn ook al wordt Oranje wereldkampioen met elf mocros in de basis.

  4. #19
    The bull!

    Reacties
    368
    31-03-2005

    Hoe hard kun je Nederlanders terug te pakken. Door te zeggen dat er Antilianen, Molukkers, Marokkanen en Surinamers toonaangevend zijn in de laatste 30 jaar voor Oranje! Meteen kei hard hun mond gesnoerd! Affelay wordt een grote inshallah. Ik gun het hem en ik denk dat hij een hele goede keuze heeft gemaakt. Wil Marokko internationaal mee tellen, moeten ze zorgen dat ze een fatsoenlijke selecteerbeleid heeft en goede scoutingapparaat. Geen hierarchie in selecteren. uit vorm, of op de bank dan maar iemand anders de kans geven! Zoals van Basten het doet bij Nederland. Iedereen vond van Basten een eikel in het begin, maar nu snapt bijna iedereen zijn selectiebeleid en hij staat stijf bovenaan in de groep om te kwalificeren voor Duitsland. Ik denk niet dt Marokko het zal halen (hoop het wel), aangezien de laatste wedstrijd Tunesie uit is!

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    891
    17-10-2002

    Alsof Marokko kans maakt in deWK hahahaa...Beter kiest ie voor NL, halen ze makkelijk de kwart finale

  6. #21
    *~Islamicgirl3~*

    Reacties
    1.733
    31-07-2003

    Optie 2...Please niet haten..
    [GLOW=purple]But don’t you see? That I’m truly free..
    This piece of scarf on me, I wear so proudly..To preserve my dignity...My modesty...My integrity. So let me be, She says with a smile. I’m the one who’s free!

    [/GLOW]

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    891
    17-10-2002

    Citaat Geplaatst door moes_moeilijk
    Clarence seedorf en al die andere surinaamse jongens zijn het levende bewijs dat marokkanen niet voor Nederlands elftal moeten spelen..............Want wie krijgen er nou de schuld als het slecht gaat???????????????...






    Juist ja....DE BUITENLANDERS

    Moeten jullie jongens niet zoveel stelen hahahahah, maar blijf lekker thuis en ga je ma in de keuken helpen