1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    147
    22-06-2004

    Irritaties

    Hebben jullie mannen ook eigenschappen die jullie vreselijk irriteren?? Bijvoorbeeld mijn man kleed zich om in de woonkamer en laat daar zijn kleren liggen. Ik vind dat zoooooo irritant. Of dat hij elke dag op bank ligt en dan wattenstaafjes pakt om zijn oren schoon te maken en dan liggen overal wattenstaafjes..oooo zo irritant

  2. #2
    *Gouden kroontje*

    Reacties
    10.797
    26-09-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Zozo, je bent wel lekker op dreef met je topic´s!

    Waar ik me het meest aan irriteer is dat als ik thuis kom van mijn werk, het huis wel lijkt op een braderie. Werkelijk alles wordt uit de kast gehaald van verstopte speelgoed tot oude kleding, schoenen enz.

    Het is niet dat hij niks aan het huishouden doet, integendeel, hij dweilt, maakt bedden op, kookt doet echt alles, alleen hij doet het in de ochtend voor dat de kinderen komen en daarna laat hij ze rustig hun gang gaan, als ik dan thuiskom ziet het er gewoon niet uit.

    Terwijl als ik thuis ben ik ook alles doe, en vlak voordat hij van zijn werk doet, doe ik het nogmaals, zodat hij in een schoon, fris huis binnenkomt.

  3. #3
    Little Daredevil

    Reacties
    4.316
    02-03-2005

    Ooit ergerde ik me aan zijn luiheid. Ik ben nl. getrouwd met een moederskindje
    Ik moest hem altijd achter zijn reet aan zitten om zijn handen uit de mouwen te steken. Zoveel energie heeft me dat gekost en al die stress niet te vergeten. Ik heb me nu er maar bij neergelegd dat ik niet op hem hoef te rekenen in het huishouden. Dat scheelt zoveel stress. Ik denk maar zo; hij heeft weer andere kwaliteiten waar ik van profiteer.

  4. #4
    Liefste Lid

    Reacties
    3.817
    04-11-2002

    Citaat Geplaatst door (B)engel
    . Ik denk maar zo; hij heeft weer andere kwaliteiten waar ik van profiteer.
    Wat voor kwaliteiten als ik vragen mag?

    » Het leven is als een roos: mooi, maar vol met gevaarlijke en pijnlijke stekels..


  5. #5
    Gecompliceerd

    Reacties
    5.903
    21-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    salamoe3alaikoem
    hier nog een die zijn kleren laat slingeren,word er echt niet goed van zelfs me kinderen doen hun vuile was in de wasmand!ik heb het zo vaak geprobeerd het te veranderen maar helaas ik zit gewoon te stressen en hij heeft niks in de gaten!
    maar zolas iemand hierboven al zei hij heeft andere kwaliteiten waar hij wel goed in is
    wa3laikoemassalaam

  6. #6
    ***geland***

    Reacties
    1.977
    12-03-2004

    Zijn kleren laat hij niet rondslingeren, wat ie wel doet als ie naar de badkamer gaat...WAJAW, hij heeft precies een bad genomen of zo terwijl ie gewoon zijn handen is gaan wassen. Handoeken op de grond, wcbril helemaal nat van het water, de grond helemaal nat, en de spiegel wajaawwwww.

  7. #7
    choco verslaafde

    Reacties
    6.871
    25-08-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Mijn man is altijd te lui om naar het pinautomaat te lopen en pakt meestal geld uit mijn portemonee. Dat is pas irritant. Kan ik weer gaan pinnen. Gisterenavond weer. Dus ik wilde vanmorgen op school het overblijven betalen, heb ik niet genoeg geld!! Ik was super pissed, heb hem uit bed gebeld (hij had nachtdienst en was net in slaap gevallen). Ik heb ff gezegd wat ik van hem vond en heb weer opgehangen. hahahaha lekker straf, moet ie weer proberen om in slaap te vallen.

  8. #8
    CEO of M.I.M.

    Reacties
    9.792
    09-03-2002

    de mijne laat altijd zijn vieze kleren in de badkamer achter ipv in de wasmand ik heb het zo vaak gezegd maar hij blijft het doen

    als hij van voetbal of van zijn werk komt dan laat hij zijn sporttas in de slaapkamer slingeren ipv opbergen in het opberghok

    of wat ik ook erg vind als ik een uur lang bezig ben geweest om de badkamer schoon te krijgen en als ik klaar ben dan springt meneer onder de douche
    dat is zo erg irritant terwijl hij mij ziet schoonmaken niet dat hij zegt dat hij van plan is om te douchen kan ik weer van voor af aan beginnen

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.855
    04-03-2005

    Ik ben heel hard aan het nadenken waaraan ik me irriteer maar ik kan werkelijk niets bedenken. Mijn man ruimt echt alles netjes op. Mijn man en ik zijn beide erg netjes en ik hoef hem gelukkig niet achter zijn vodden aan te zitten. Hij doet de dingen precies zoals ik ze ook doe. Hij heeft ook geen irritante gewoontes gelukkig.... Nou hopen dat het zo blijft.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    661
    10-11-2004

    Citaat Geplaatst door Miss_Magrebia
    Mijn man en de douce na een scheerbeurt Je wil niet weten hoe mijn douche erdan uitziet....... ik ben dus echt voor : Het laten scheren bij de Turken en of Marokkanen.... Liever € 5, - daar dan weer een boenbeurt........
    Heb ik ook als hij zich laat scheren. Overal haartjes hier en daar, maar ik heb hem gelukkig opgevoed dat als hij zijn haren geschoren de douche schoon moet zijn. Maar ja toch vind ik altijd een paar haartjes. Verder irraties als hij de wc-bril vies achter laat, heb hem ook over aangesproken.

  11. #11
    CEO of M.I.M.

    Reacties
    9.792
    09-03-2002

    Citaat Geplaatst door Miss_Magrebia
    Me know..
    dat is zo erg nu maak ik de badkamer schoon als hij er niet is

  12. #12
    CEO of M.I.M.

    Reacties
    9.792
    09-03-2002

    Citaat Geplaatst door Miss_Magrebia
    Nu maak ik hem schoon Na dat hij geweest is....


  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    147
    22-06-2004

    nog een andere irritante gewoonte van mijn man is dat hij sàvonds een appel eet en dat het klokhuis niet weggooit. Als ik wakker wordt ligt er een opgedroogd klokhuisje, een flesje drinken en een vies glas op tafel.
    En als hij uit zijn werk thuis komt wilt ie meteen op de bank liggen om bij te komen terwijl zijn kleren stinken van het werk. Vreeeeeselijk

  14. #14
    GeTrouWD en Gelukkig

    Reacties
    759
    17-11-2004

    Citaat Geplaatst door Miss_Magrebia

    Moet je een x zo achterlaten - de WC NIET schoonmaken - als Famillie op bezoek is.... wedden dat hij uit schaamte de volgende x de wc zeer schoon zal achterlaten

    Mijn man laat de wc bril ook altijd vies achter hij zegt dat hij het altijd vergeet En scheren ja hij maakt het wel schoon maar na hem doe ik het weer want er zitten nog haartjes hier en daar. Voor de rest ruimt hij alles netjes op
    Edna Helin

  15. #15
    GeTrouWD en Gelukkig

    Reacties
    759
    17-11-2004

    Citaat Geplaatst door Miss_Magrebia
    Mannen


    Wat mij wel opvalt is dat wanneer hij de auto schoonmaakt....... echt alles schoon is.... maar dan ook echt alles...... kon ik dat ook maar zeggen na zijn stofzuig beurt ...

    dat is waar
    Edna Helin