1. #31
    Aya, Imran en Amani

    Reacties
    3.590
    05-03-2002

    Citaat Geplaatst door mimi_tangaouia
    dan kom ik de baard in je slaap afscheren
    dan scheer trik del rabat in je baard
    hahahaha je weet dat ik heel licht slaap, dan scheer ik je haar weg

  2. #32
    CEO of M.I.M.

    Reacties
    9.792
    09-03-2002

    Citaat Geplaatst door tetouani79
    hahahaha je weet dat ik heel licht slaap, dan scheer ik je haar weg
    zullen we verder gaan met pesten via pm voordat het al te persoonlijk gaat worden

  3. #33
    Aya, Imran en Amani

    Reacties
    3.590
    05-03-2002

    Citaat Geplaatst door salwa23
    hey een man die reageerd wat vind jij iritant aan je vrouw
    hahahaha nee dat ga ik hier niet plaatsen. mannen kunnen lachen om dit soor dingen. vrouwen daarintegen voeln zich snle beledigd. ik wil mijn vrouw niet beledigen





























    ze moet nog voor me koken straks kig kig kig kig daaag lieverd

  4. #34
    Aya, Imran en Amani

    Reacties
    3.590
    05-03-2002

    Citaat Geplaatst door mimi_tangaouia


    zullen we verder gaan met pesten via pm voordat het al te persoonlijk gaat worden

    wees maar niet bang, ik weet hoe ver ik kan gaan


    maar irritaties zul je altijd houden dames. de heren hebben nou eenmaal andere dingen aan hun hoofd. leer daar maar mee leven. wij moeten ook leren leven met dingen die wij irritant vinden. zo is het huwelijkse leven, het is geven en nemen

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    184
    23-09-2004

    Citaat Geplaatst door mimi_tangaouia
    de mijne laat altijd zijn vieze kleren in de badkamer achter ipv in de wasmand ik heb het zo vaak gezegd maar hij blijft het doen

    als hij van voetbal of van zijn werk komt dan laat hij zijn sporttas in de slaapkamer slingeren ipv opbergen in het opberghok

    of wat ik ook erg vind als ik een uur lang bezig ben geweest om de badkamer schoon te krijgen en als ik klaar ben dan springt meneer onder de douche
    dat is zo erg irritant terwijl hij mij ziet schoonmaken niet dat hij zegt dat hij van plan is om te douchen kan ik weer van voor af aan beginnen
    hier nog een. mijn man voetbalt 4 avonden per week. en elke keer laat hij zijn tas weer in de gang. ik heb zo vaak hier ruzie met hem om gemaakt. maar ik heb gemerkt dat het niet helpt. ik heb het maar gelaten. als hij het niet doet doe ik het wel.

    nog iets waar ik me aan irrteer. als hij gaat slapen: de kleren die hij uitdoet voor die gaat slapen legt ie nooit terug in de kast of als die gewassen moeten worden in de was mand. ik word daar echt gek van.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    1.054
    28-08-2002

    Citaat Geplaatst door Miss_Magrebia
    Tetouani79 & Mimi zijn jullie een koppel samen?


    Duhhhhhhhhhhh
    Verwachtingen zijn onze ziektes, die ons telkens teleurstellen...

    Ps: Nee, ben geen 20 jaar

  7. #37
    Aya, Imran en Amani

    Reacties
    3.590
    05-03-2002

    Citaat Geplaatst door Miss_Magrebia
    Tetouani79 & Mimi zijn jullie een koppel samen?


    volgende week zondag insha'allah zijn we een jaar getrouwd

  8. #38
    Aya, Imran en Amani

    Reacties
    3.590
    05-03-2002

    dank je wel

  9. #39
    *Gouden kroontje*

    Reacties
    10.797
    26-09-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door moumima
    hier nog een. mijn man voetbalt 4 avonden per week. en elke keer laat hij zijn tas weer in de gang. ik heb zo vaak hier ruzie met hem om gemaakt. maar ik heb gemerkt dat het niet helpt. ik heb het maar gelaten. als hij het niet doet doe ik het wel.

    nog iets waar ik me aan irrteer. als hij gaat slapen: de kleren die hij uitdoet voor die gaat slapen legt ie nooit terug in de kast of als die gewassen moeten worden in de was mand. ik word daar echt gek van.



    Ja, dat deed mijn man vroeger ook, nu niet meer omdat, alles wat op de grond ligt of over de bank hangt ik in de was gooi, nu legt ie het of in de kast of vouwt het netjes op.

  10. #40
    roumaissa

    Reacties
    90
    30-04-2005

    mijn man gebruikt nooit de w.c. borstel en pist met de bril omlaag dat is pas irritant

  11. #41
    M&B

    Reacties
    762
    06-08-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Ik gooi alles in de was wat rond slingert, dus nu ruimt hij zijn kleren wel op. of ik laat ze liggen totdat hij erover struikelt, dan ruimt hij ze zelf op

  12. #42
    CEO of M.I.M.

    Reacties
    9.792
    09-03-2002

    Citaat Geplaatst door Miss_Magrebia
    Tetouani79 & Mimi zijn jullie een koppel samen?

    ja wij zijn met elkaar getrouwd

  13. #43
    CEO of M.I.M.

    Reacties
    9.792
    09-03-2002

    te laat ik zag dat mijn ventje al gereageerd had

  14. #44
    CEO of M.I.M.

    Reacties
    9.792
    09-03-2002

    Citaat Geplaatst door moumima
    hier nog een. mijn man voetbalt 4 avonden per week. en elke keer laat hij zijn tas weer in de gang. ik heb zo vaak hier ruzie met hem om gemaakt. maar ik heb gemerkt dat het niet helpt. ik heb het maar gelaten. als hij het niet doet doe ik het wel.

    nog iets waar ik me aan irrteer. als hij gaat slapen: de kleren die hij uitdoet voor die gaat slapen legt ie nooit terug in de kast of als die gewassen moeten worden in de was mand. ik word daar echt gek van.


    same story