1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.313
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Van Hanegem: 'Ziyech de beste, maar op de beste wordt vaker gelet'

    De inmiddels 74-jarige oud-international vertelt in gesprek met Voetbal International over welke spelers op de Nederlandse velden hij positief gestemd is, het had er al alle schijn van maar ook de naam van Ziyech kwam voor in dat rijtje.



    Waar men Willem van Hanegem vooral kent van zijn kritische blik en uitgesproken mening over het Nederlandse voetbal, kan de oud-speler van Feyenoord en Oranje gelukkig ook nog genieten van enkele lichtpuntjes op de Nederlandse velden. Geciteerd door Voetbal International vertelt Van Hanegem over enkele spelers voor wie de supporter zeker naar het stadion zou moeten komen, het Feyenoord-icoon geniet het meest van de full-profs die zich onderscheiden door hun technisch inzicht.

    ''Zie Ziyech geregeld ballen geven die je nergens anders ziet''
    Van Hanegem is erg te spreken over een contractspeler van de aartsvijand van zijn club, Hakim Ziyech. De voetbalanalyticus spreekt lovend over de 25-jarige Marokkaans-international: ''Van zo’n pass word ik blij. Hakim Ziyech zie ik geregeld ook ballen geven die je nergens anders ziet. Hem vind ik de beste, al moet hij leren dat er op de beste wat vaker wordt gelet. Dan krijg je weleens kritiek, maar wees blij. Het betekent dat de mensen je serieus nemen. Naar de rest wordt al niet eens meer gekeken.''

    Photocredit: FRMF.ma

  2. #2
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Zyech gaat er vrijdag 2 inleggen. Let maar op.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  3. #3
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Zyech gaat er vrijdag 2 inleggen. Let maar op.
    Als hij die bal in de 2e helft beter mee had genomen,want de bal stond al voor zijn linker, dan had ie er 2 ingelegd.

    Sterke wedstrijd gespeeld. Weinig fouten gemaakt. Terechte motm.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  4. #4
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Die Nederlandse commentator op FoxSoprts zei nog; Met een Zyech in vorm zie ik Marokko nog wel stunten op het WK.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela