1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    120
    11-03-2018

    Broer Michael,
    Ik heb een hekel aan discussies want voordat je het weet is het iets anders geworden.
    Ego onderschat ik niet.
    Iblis vertrouw ik niet.
    Dan wordt het twistgesprek, moeite doen om jezelf te overtuigen dat jouw overtuiging mooi of cool is, of erger op een fb pagina of op m.nl jezelf profileren tussen doorsnee Marokkanen!
    Ego onderschat ik niet.
    Iblis vertrouw ik echt niet.

    Daarom zeg ik, ik heb een andere mening dan die van jou, en O Allah help ons, Uw zwakke dienaren, met voldoende duwtjes naar het pad der vromen, en zo ver mogelijk van de duisternis en goddeloze verleidingen.
    Ego onderschat ik niet.
    Iblis vertrouw ik echt maar echt niet.

    O Allah!
    de Erbarmer ..
    de Barmhartige,
    de schoonste naam Uwen herdenk ik,
    en zeg ik: 'Lof Zij U,
    Meester der werelden!'

    O Allah!
    de Erbarmer ..
    de Barmhartige,
    Uw Heerschappij op de rechte dag erken ik,
    en zeg ik: 'U alleen mag mijn ego vernederen,
    en U alleen kan mijn weg verlichten,
    om mij van duisternis en verwarring
    te verlossen' .

    Ameen!



    Maar broer Michael, je noemt me telefie. Ik noem mezelf geen telefie, dus ik weet niet. Als het jou gelukkig maakt of een cool gevoel geeft, dan mag je me telefie noemen. Voor me is het niet zo erg. Hoe noem je me telefie?

    Bij telefies en hun soortgenoten is dat niet zo. Zij haten alle "koeffar". Alle "koeffar" zijn slecht, omdat ze niet in Allah geloven. Ze noemen dit al walaa en al baraa. En in de tussentijd blijven ze in "koeffarland" wonen.
    Ik haat ze ook.
    Ik haat alle koeffar.

    Maar misschien niet zoals je het begrijpt.

    De Koran zegt wees goed voor je ouders.
    Mijn ouders kunnen koeffar zijn, dan haat ik hen.
    Wil je zeggen dat de Koran tegenstrijdig is in 'al wala wal bara'?
    De Koran zegt je mag trouwen met een godvruchtige christelijke vrouw.
    Dezelfde Koran zegt het huwelijk is gebaseerd op liefde en barmhartigheid en rust. Koran 30:21.
    Wil je zeggen dat de Koran tegenstrijdig is in 'al wala wal bara'?

    Je vrouw is een vrome christen.
    Als je echt van haar houdt en om haar geeft dan ga je rare fratsen uithalen om haar bekering.
    Je zorgt in binnenshuis voor een klimaat waarin ze zich als christen niet thuis voelt.
    Op tv bijv. kies je iets waarop haar religie dagelijks zwart wordt gemaakt. Door middel van wat sommige mensen van haar religie uitspoken.
    En er zijn duizenden manieren om religie op te leggen.

    Maar jouw Heer, O Michael zegt 'er is geen dwang in religie'. Hou je van haar of van Allah? Het is een toets en als je soms het gevoel hebt dat je twee rivalen in je hart moet hebben, dan moet je Jakob zijn, anders blijft je Jozef vermist.
    Je bent toch moslim?
    Je bent geen god..
    Ze is geen god..
    Er is geen god dan God!

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    552
    25-07-2009

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Ooh God, mensen creëren hier hele verhalen in hun hoofd omdat ik het niet de moeite waard vindt om op hun belachelijke persoonlijke sneren in te gaan.

    Ik haat niet Alle kuffaar dit heb ik ook nooit gezegd , maar ik haat jou als kaffer wel, heb namelijk een hekel aan kaffers die de spot drijven met moslims en ons religie. Maar jij houdt als zwartkop kaffer baffer kennelijk zoveel van deze kuffaar dat je alles doet om erbij te horen. Laat me raden je wilt zoals Micheal Jackson ook je huid blank maken, vandaar dat je hem aanbid als fan loooll als jij echt zoveel van kuffaar houdt , verf je haren maar blond hoor en verander je huid naar blank zoals Michael Jackson met je inferiority complex , maar blijf uit de buurt van ons schone Moslima's engerd.

    Lachwekkend

  3. #33
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Jouw liefde voor deze witte Kaffers gaat werkelijk tot op het gaatje hè.

    Enkele kufr uitspraken:

    "Islam is niet lange baard, soepjurk, boerka, en wetten van 1400 jaar geleden implementeren in 2018."

    "Wil je teruggaan naar de koran en soena van 1400 jaar geleden"

    "3asha koning Willem Alexander Hafidahoe Allah"

    Hoe voelt het om een Witte Kaffer Baffer te zijn?
    Umm Hurairah.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    6.685
    09-03-2013

    Idjtihaad is niets anders dan het inspannen om tot een oordeel te komen. Het kiezen om bepaalde geleerden te volgen is ook idjtihaad. Althans, dat is te hopen.

    Een oordeel vorm je, hopelijk, op basis van idjtihaad, tafakkoer, tadabboer en je 3aql. Maar islaam is het onderwerpen van jezelf aan Allaah. Dus als je tot de conclusie komt dat Allaah iets van jou wilt op een bepaalde manier door het bestuderen van Zijn Boek en de woorden van Zijn Profeet (sallaa Allaahoe 3alayhi wa sallam), dan heb je als gelovige geen keuze, behalve om jezelf daar bij neer te leggen. Sterker nog, het toont een gebrek in iemaan aan wanneer de Boodschapper van Allaah geoordeeld heeft is een zaak om daar innerlijke weerstand bij te ondervinden. Iemaan gaat over volledige vrijwillige aanvaarding van de bepalingen van Allaah.
    "Veel mensen die in een rolstoel rijden hebben een ongeval gehad, dus rijden met een rolstoel is gevaarlijk."

  5. #35
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Jouw liefde voor deze witte Kaffers gaat werkelijk tot op het gaatje hè.

    Enkele kufr uitspraken:

    "Islam is niet lange baard, soepjurk, boerka, en wetten van 1400 jaar geleden implementeren in 2018."

    "Wil je teruggaan naar de koran en soena van 1400 jaar geleden"

    "3asha koning Willem Alexander Hafidahoe Allah"

    Hoe voelt het om een Witte Kaffer Baffer te zijn?
    Dat zijn de knuffelaars. Al schelden de kufaar de profeet. Het doet ze niks. Het hart is volledig zwart. En als je hart zwart is dan zijn je ledematen ook zwart.