1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Heeft iemand ooit racistische leraren gehad die zomaar een hekel aan je hadden?

    Ik had dat 1 keer. Ik kan genoeg concrete bewijzen opnoemen van nare opmerkingen in de witte klas waar in ik zat.
    Als zulke opmerkingen en zulke nare streken alleen maar gericht zijn naar drie islamietjes in de klas weet je genoeg.
    Wij waren overigens geen luidruchtig groepje aan 1 tafel in de klas. We waren gespreid en rustige kinderen. Er waren
    veel drukkere kinderen, die zij nooit strafte. Bij het minst geringste moesten wij de gang op.

  2. #2
    ...

    Reacties
    812
    04-10-2010

    Niet zozeer racistisch, maar atheïstisch. Hij maakte graag grappen over het geloof. Hij wilde namelijk graag discussies ontlokken. Hij was wel aardig, maar dreef dus graag de spot met het geloof van anderen.
    The Prophet (blessings and peace of Allah be upon him) said: “Allah, may He be glorified and exalted, said: ‘Every deed of the son of Adam is for him, except fasting. It is for Me and I shall reward for it.’” Narrated by al-Bukhaari (1904) and Muslim (1151).

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door Oum_Dawoud Bekijk reactie
    Niet zozeer racistisch, maar atheïstisch. Hij maakte graag grappen over het geloof. Hij wilde namelijk graag discussies ontlokken. Hij was wel aardig, maar dreef dus graag de spot met het geloof van anderen.
    Dat is plagen en dat is niks vergeleken met de duivelse lerares die ik had

  4. #4
    ...

    Reacties
    812
    04-10-2010

    Citaat Geplaatst door batatazinador Bekijk reactie
    Dat is plagen en dat is niks vergeleken met de duivelse lerares die ik had
    Dat kan Allahoe A3lam. Ghayr In shaa Allah, het geeft aan dat je zo graag niet wil zijn en dat er mensen zijn die niet racistisch zijn..
    The Prophet (blessings and peace of Allah be upon him) said: “Allah, may He be glorified and exalted, said: ‘Every deed of the son of Adam is for him, except fasting. It is for Me and I shall reward for it.’” Narrated by al-Bukhaari (1904) and Muslim (1151).

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    29
    20-03-2018

    ja ik heb wel eens een leraar gehad die buitelanders gewoon anders behandelde dan blanke mensen.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door Douniiia Bekijk reactie
    ja ik heb wel eens een leraar gehad die buitelanders gewoon anders behandelde dan blanke mensen.
    Discrimineren is al erg genoeg, maar dat je gewoon een kind haat om niks?!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    29
    20-03-2018

    Citaat Geplaatst door batatazinador Bekijk reactie
    Discrimineren is al erg genoeg, maar dat je gewoon een kind haat om niks?!
    Ja precies! Ik vind dat echt zo laag maar goed

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Ja zelfs men directeur

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door Douniiia Bekijk reactie
    Ja precies! Ik vind dat echt zo laag maar goed
    Als jij een kind onder de 10 bent is het pas erg.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    29
    20-03-2018

    Citaat Geplaatst door batatazinador Bekijk reactie
    Als jij een kind onder de 10 bent is het pas erg.
    Heb jij dat gehad? Ja zo zielig je weet dat niet eens wat je fout doet omdat je zo jong bent

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door Douniiia Bekijk reactie
    Heb jij dat gehad? Ja zo zielig je weet dat niet eens wat je fout doet omdat je zo jong bent
    Jij doet nog geen eens wat fout. De leraar mag je gewoon niet. Als Martijn druk zat te klikken met zijn pen, zei hij,'Martijn, doe even rustig.'
    Maar een Ercan die werd wel gelijk bij zijn arm gepakt en die moest de gang op en overdreven veel strafwerk maken. Als dit systematisch
    gebeur bij uitsluiten islamitische allochtonen in een witte klas weet jij genoeg.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    29
    20-03-2018

    Citaat Geplaatst door batatazinador Bekijk reactie
    Jij doet nog geen eens wat fout. De leraar mag je gewoon niet. Als Martijn druk zat te klikken met zijn pen, zei hij,'Martijn, doe even rustig.'
    Maar een Ercan die werd wel gelijk bij zijn arm gepakt en die moest de gang op en overdreven veel strafwerk maken. Als dit systematisch
    gebeur bij uitsluiten islamitische allochtonen in een witte klas weet jij genoeg.
    Ik bedoelde meer van dat je dan aan jezelf gaat twijfelen, maar je hebt gelijk meestal heeft de autochtoon minder problemen voor iets terwijl een allochtoon meteen strafwerk ect. kan gaan maken.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door Douniiia Bekijk reactie
    Ik bedoelde meer van dat je dan aan jezelf gaat twijfelen, maar je hebt gelijk meestal heeft de autochtoon minder problemen voor iets terwijl een allochtoon meteen strafwerk ect. kan gaan maken.
    Heb jij dat ook meegemaakt dan?

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Ja zelfs men directeur
    Wat deed die dan?

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door Snowface Bekijk reactie
    Ik denk dat dat landelijk voorkomt
    Overal

    Ja had (hebt) zelfs scholen die leerlingen op achternaam selecteren
    Bij het inschrijven (nieuwe schooljaar)
    Heb ik vernomen van beroeps bronnen

    Gelijke kansen kan je vergeten in NL land
    Dat is ook zo met vacatures.