1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    KSA weigert steun Marokko te geven WK nominatie 2026 vanwege neutraliteit Qatar kwest

    Citaat Geplaatst door URUS
    Volgens Turki al Sheikh zal KSA geen enkele WK nominatie 2026 steunen aan een land die neutraal is in het conflict met Qatar (doorverwijzend naar Marokko betreft haar neutrale GCC aanpak) en dat Marokko een duidelijke standpunt moet innemen (lees voor KSA moet kiezen en de banden met Qatar verbreken).



    Zie video al Jazeera

    https://www.facebook.com/aljazeerach...6641065169893/
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.537
    27-12-2015

    Wat een kkr land is die KSA

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.537
    27-12-2015

    Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    land is heilig

    Het zijn die zion s kinderen die smerig zijn.
    De Hedjaz zijn van oorsprong geen Saoed gebieden. Alles daarbuiten is woestijn of vol met de shia.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door Amiri Bekijk reactie
    Wat een kkr land is die KSA
    beleidsbepalers/elite
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    KSA geeft eerder steun aan VS. Ze geven zelfs al qods, 3e heilige plek in de islam.

    Straks geven ze ook 1e en 2e heilige plek in de islam weg, nog voordat deze wordt opgeëist door moslims.

    let maar op!
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Ik respecteer Marokko dat ze niet in de val zijn getrapt van de zionistische alliantie.
    Hopelijk blijven ze ver weg maar ik ben bang dat er te veel golf geld in Marokko zit.

  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    Zakelijke belangen zijn enorm ja... de vraag is of KSA dat wil riskeren en niet bang zijn dat Marokko op het laatst zal kiezen voor een Turks Iraans alliantie
    Klopt ik zei het al die golfstaten zijn de grootste vijanden van de soennitische alliantie.
    De Saudiers steunen zelfs de pkk en ypg om Turkije dwars te zitten als Marokko niet snel gaat kiezen zie ik ze wel de polisario steunen.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door alAdnani Bekijk reactie
    Nooit. Al Hijaaz word beschermt door Allah.
    Al Hidjaz wordt beschermd door Allah maar wordt beheerd door kuffar.

    Daarom ben ik grote voorstander om gezag van Al Saud over al Hidjaz (met name Mekka en Medina) te ontnemen en te plaatsen onder een Islamitische Alliantie.

    Net zoals Vaticaanstad moet Al Hidjaz enclave worden van een islamitische Alliantie.

    Mekka en Medina zijn namelijk van alle moslims wereldwijd en ik vind het maar eng dat Al Saud en zjin clan het voor het zeggen heeft in die steden.
    Zo zijn er inmiddels hotels gebouwd die over de Ka'aba heen kijken.
    Of wat dacht je van discotheken die nu op heilige gronden worden geopend.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    412
    05-10-2016

    Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    Volgens Turki al Sheikh zal KSA geen enkele WK nominatie 2026 steunen aan een land die neutraal is in het conflict met Qatar (doorverwijzend naar Marokko betreft haar neutrale GCC aanpak) en dat Marokko een duidelijke standpunt moet innemen (lees voor KSA moet kiezen en de banden met Qatar verbreken).



    Zie video al Jazeera

    https://www.facebook.com/aljazeerach...6641065169893/
    zo zie je maar weer wie je vrienden zijn en wie je vijanden, na al dat billengelik (in sommige gevallen letterlijk, sekstoerisme enzo) steekt ksa marokko gewoon een dolk in de nek wanneer puntje bij paaltje komt.

  10. #10
    Adouz ♡

    Reacties
    696
    21-03-2014

    We hoeven de steun van die zindieq niet. 3ad Marokko was ook nog eens neutraal, laat staan als ze de kant van Qatar hadden gekozen.
    لا يعاب المرء على فقره أو شكله فليس له في ذلك حول ولا قوة إنما يعاب عليه قبح لسانه ودناءة أخلاقه

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    181
    27-12-2017

    kk zions ik hoop dat die salman aids heeft