1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    12
    19-03-2018

    Dua gevraagd

    Salam a3lyakoem lieve leden,

    Afgelopen tijd heb ik tegenslagen gehad. Willen jullie dua voor mij doen zodat ik gelukkig en gezond word/blijf?

    Ghair insha Allah

  2. #2
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Moge Allah jou gezondheid en geluk schenken, en de moeilijke zaken vergemakkelijken, ameen.
    HAGENEESJE

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    684
    16-05-2010

    Ghair Inch Allah.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    12
    19-03-2018

    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Moge Allah jou gezondheid en geluk schenken, en de moeilijke zaken vergemakkelijken, ameen.
    Amiem❤❤

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    12
    19-03-2018

    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Moge Allah jou gezondheid en geluk schenken, en de moeilijke zaken vergemakkelijken, ameen.
    Citaat Geplaatst door Pavillon Bekijk reactie
    Ghair Inch Allah.
    amien❤❤

  6. #6
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Dua in het Arabisch
    اللّهُـمَّ إِنِّي عَبْـدُكَ ابْنُ عَبْـدِكَ ابْنُ أَمَتِـكَ نَاصِيَتِي بِيَـدِكَ، مَاضٍ فِيَّ حُكْمُكَ، عَدْلٌ فِيَّ قَضَاؤكَ أَسْأَلُـكَ بِكُلِّ اسْمٍ هُوَ لَكَ سَمَّـيْتَ بِهِ نَفْسَكَ أِوْ أَنْزَلْتَـهُ فِي كِتَابِكَ، أَوْ عَلَّمْـتَهُ أَحَداً مِنْ خَلْقِـكَ أَوِ اسْتَـأْثَرْتَ بِهِ فِي عِلْمِ الغَيْـبِ عِنْـدَكَ أَنْ تَجْـعَلَ القُرْآنَ رَبِيـعَ قَلْبِـي، وَنورَ صَـدْرِي وجَلَاءَ حُـزْنِي وذَهَابَ هَمِّـي


    Betekenis van de dua
    O Allah, Ik ben Uw dienaar, de dochter van Uw dienaar, de dochter van Uw dienares. Mijn lot is in Uw handen. Uw oordeel over mij is zeker. Gerechtigheid over mij berust op Uw bevel. Ik vraag U bij iedere Naam die U voor Uzelf heeft genomen, geopenbaard in Uw Boek, of die U aan Uw schepselen onderwezen heeft, of datgene wat U in de kennis van het onwaarneembare heeft gelaten om de Koran de bron van mijn hart en het licht van mijn borst, de verlosser van mijn verdriet en de ontheffer van mijn wanhoop te laten zijn.


    Uitspraak van de dua
    Allahoemma innie 3abdoek, ibnoe 3abdik, ibnoe amatika, naasieyatie bieyadik, maadhin fiyya h’oekmoek, 3adloen fiyya qadaaoek, as-aloeka bi****** iesmin hoewa lak, sammayta bihi nafsak, aw anzaltahoe fie kietaabik, aw 3allemtahoe ah’adan min galqik, aw iesta-tharta bihi fie 3ilmi al-ghaybi 3iendak, an tadj3ala al-qoer-aana rabie3a qalbie, wa noera sadrie, wa djalaa-a h’oeznie, wa dhahaaba hammie.


    Extra informatie
    Deze smeekbede en de hadith in de inleiding staan overgeleverd in Ahmed en is sahih verklaard door sheikh Al-Albaanie. Het stuk uit de Koran staat vermeld in soerah Al-Ankaboet, versnummers 2 en 3.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    12
    16-03-2018

    Salaam alaikum,

    Moge Allah swt het jou makkelijk maken. Moge Allah swt jou leiden. Moge Allah swt jou gezondheid en een gelukkig leven schenken. Moge Allah swt dit voor alle broeders en zusters in de wereld schenken! Inshaallah amin!

  8. #8
    ρяιηѕєѕѕנє

    Reacties
    421
    06-07-2005

    Moge Allaah jou al het geluk en goedd gezondheid schenken yarab

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    12
    19-03-2018

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Dua in het Arabisch
    اللّهُـمَّ إِنِّي عَبْـدُكَ ابْنُ عَبْـدِكَ ابْنُ أَمَتِـكَ نَاصِيَتِي بِيَـدِكَ، مَاضٍ فِيَّ حُكْمُكَ، عَدْلٌ فِيَّ قَضَاؤكَ أَسْأَلُـكَ بِكُلِّ اسْمٍ هُوَ لَكَ سَمَّـيْتَ بِهِ نَفْسَكَ أِوْ أَنْزَلْتَـهُ فِي كِتَابِكَ، أَوْ عَلَّمْـتَهُ أَحَداً مِنْ خَلْقِـكَ أَوِ اسْتَـأْثَرْتَ بِهِ فِي عِلْمِ الغَيْـبِ عِنْـدَكَ أَنْ تَجْـعَلَ القُرْآنَ رَبِيـعَ قَلْبِـي، وَنورَ صَـدْرِي وجَلَاءَ حُـزْنِي وذَهَابَ هَمِّـي


    Betekenis van de dua
    O Allah, Ik ben Uw dienaar, de dochter van Uw dienaar, de dochter van Uw dienares. Mijn lot is in Uw handen. Uw oordeel over mij is zeker. Gerechtigheid over mij berust op Uw bevel. Ik vraag U bij iedere Naam die U voor Uzelf heeft genomen, geopenbaard in Uw Boek, of die U aan Uw schepselen onderwezen heeft, of datgene wat U in de kennis van het onwaarneembare heeft gelaten om de Koran de bron van mijn hart en het licht van mijn borst, de verlosser van mijn verdriet en de ontheffer van mijn wanhoop te laten zijn.


    Uitspraak van de dua
    Allahoemma innie 3abdoek, ibnoe 3abdik, ibnoe amatika, naasieyatie bieyadik, maadhin fiyya h’oekmoek, 3adloen fiyya qadaaoek, as-aloeka bi****** iesmin hoewa lak, sammayta bihi nafsak, aw anzaltahoe fie kietaabik, aw 3allemtahoe ah’adan min galqik, aw iesta-tharta bihi fie 3ilmi al-ghaybi 3iendak, an tadj3ala al-qoer-aana rabie3a qalbie, wa noera sadrie, wa djalaa-a h’oeznie, wa dhahaaba hammie.


    Extra informatie
    Deze smeekbede en de hadith in de inleiding staan overgeleverd in Ahmed en is sahih verklaard door sheikh Al-Albaanie. Het stuk uit de Koran staat vermeld in soerah Al-Ankaboet, versnummers 2 en 3.
    amien❤❤

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    12
    19-03-2018

    Citaat Geplaatst door TheGladiator_ Bekijk reactie
    De genade van Allah swt is groot...er kwam ooit een vrouw bij Moessa as...ze zij tegen Moessa as...wil je bij Allah swt du3a doen dat ik kinderen zal krijgen...moessa as deed deze du3a bij Allah swt...allah swt zei..ya Moussa ik heb haar onvruchtbaar geschreven...moessa as vertelde dit aan de vrouw en de vrouw ging weg...een jaar later kwam ze weer en zei ze tegen Moessa as...wil je du3a bij Allah swt doen dat ik kinderen zal krijgen...moessa as zei maar Allah swt heeft jou onvruchtbaar geschreven..ze zij doe het gewoon...moessa as deed deze du3a bij Allah swt...allah swt zij Ya Moessa...ik heb haar onvruchtbaar geschreven...moessa as vertelde dit weer aan de vrouw en de vrouw vertrok weer...een jaar later komt de vrouw weer bij Moessa as met een baby in haar handen...moessa as zei tegen de vrouw...hoe kan dat Allah swt heeft jou onvruchtbaar geschreven...ze zjj ik heb du3a bij allah swt gedaan en hij heeft mijn du3a verhoord...dus Moessa as zegt tegen Allah swt..hoe het kan omdat Allah swt haar onvruchtbaar heeft geschreven...allah swt zei..ze deed du3a bij mij en zei Ya Raheem ( jij de genadige )..en toen heeft mijn genade mijn kadr verslagen...subhaba Allah....zo gebadevol is allah swt...hij is genadiger voor jou dan jij voor jezelf...
    bedankt voor de hadith. Hamdoullilah doe ik ook zelf dua's. Ik dacht als andere mensen ook dua's doen dat het ook zal helpen. Heb je ook een bron voor mij.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    Beterschap.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    17
    15-01-2015

    Citaat Geplaatst door s.alama Bekijk reactie
    Salam a3lyakoem lieve leden,

    Afgelopen tijd heb ik tegenslagen gehad. Willen jullie dua voor mij doen zodat ik gelukkig en gezond word/blijf?

    Ghair insha Allah
    In Sha Allah Ya Rab zal je spoedig gelukkig en gezond worden en zo blijven.
    In Sha Allah zal je krijgen wat je hart wilt.
    In Sha Allah zal je band met het geloof verbeteren.
    Moge Allah subhana hoera ta'ala jou veel sbar geven door de tegenslagen.