1. #1
    False flag

    Reacties
    986
    15-01-2016

    zijn er grote geleerdere die zich uitspreken over de veranderende situatie in KSA

    gaat steeds meer de seculiere kant op met nieuwe regels etc, zijn er al grote geleerdere die zich hebben uitgesproken?

    b.v.d

    JE SUIS INSIDE JOB


  2. #2
    False flag

    Reacties
    986
    15-01-2016

    of houden ze zich alleen maar bezig met hoe lang de baard moet zijn

    JE SUIS INSIDE JOB


  3. #3
    False flag

    Reacties
    986
    15-01-2016

    Citaat Geplaatst door Michael-Jaksgon Bekijk reactie
    Wat wil jij precies?

    Dat we vrouwen gaan verplichten om hoofddoeken te dragen?

    Mensen dwingen om moslim te zijn? En anders de doodstraf zoals bij rida?

    We leven niet in Arabie en ook niet n het jaar 600.

    Wil je teruggaan naar de koran en soena van 1400 jaar geleden? Een tijd waar baby meisjes werden begraven, weerloze mannen, vrouwen en kinderen verkocht werden op slavenmarkten?

    Een tijd waar het leven van een mens evenveel waard was als die van een poepvlieg?

    Waarom wil jij zo graag mensen dwingen om een moslim te worden? Heeft de islam dat nodig?
    wat wil jij precies??
    dit heeft namelijk niks met mijn vraag te maken.

    up

    JE SUIS INSIDE JOB


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Natuurlijk niet, die gaan hun baasjes niet afvallen.

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    2.548
    11-01-2016

    Citaat Geplaatst door Michael-Jaksgon Bekijk reactie

    Wil je teruggaan naar de koran en soena van 1400 jaar geleden? Een tijd waar baby meisjes werden begraven, weerloze mannen, vrouwen en kinderen verkocht werden op slavenmarkten?
    Ewa Jackson,
    kun je dit nader uitleggen broer, wil jou begrijpen

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    120
    11-03-2018

    Ik denk dat we voorzichtiger moeten omgaan met dat soort uitspraken, broer Michael-Jaksgon.

    De vraag van broer Charliechaplin.
    Mijn antwoord en het is mijn persoonlijke mening hopend dat het in shaa Allah voor mij goed is want ik durf niet te beweren dat mijn mening hier gelijk is aan de werkelijkheid zoals het nauwkeurig vanuit alle mogelijke perspectieven is.

    De grote geleerden in je vraag, of de paleisgeleerden in de ogen van hun opposanten, of de ambtelijke functionarissen in mijn opinie, in dat land mogen dat niet eens doen, anders zijn ze per definitie geen grote geleerden, of niet eens geleerden, of straffer ze krijgen een straf. De definities staan in een arbeidscontract. De twee pilaren van deze arbeidsovereenkomst zijn Juche en 1001 nachten.

  7. #7
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Totaal eigen baas

    Onvoorwaardelijk

    Zonder hun regels

    Ben zo begonnen

    Controle

    Wrm kunnen die ze3ma grote het ni?

  8. #8
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Denkers is universeel

    Zo zijn grootmachten begonnen

    Frankrijk teert op een boer die zelfs zen eigen wapen uitrusting niet had

  9. #9
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Waar is Spanje begonnen? met inca's
    Gold

    Cristoffel Indianen

    Nederlanders..vul zelf in

  10. #10
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Als je denkt Moslim versus anti-Moslim

    Dan hebben ze al gewonnen

    heeft iedereen rammel nodig

  11. #11
    Qatadah

    Reacties
    3.704
    21-10-2011

    Citaat Geplaatst door Michael-Jaksgon Bekijk reactie
    Wat wil jij precies?

    Dat we vrouwen gaan verplichten om hoofddoeken te dragen?

    Mensen dwingen om moslim te zijn? En anders de doodstraf zoals bij rida?

    We leven niet in Arabie en ook niet n het jaar 600.

    Wil je teruggaan naar de koran en soena van 1400 jaar geleden? Een tijd waar baby meisjes werden begraven, weerloze mannen, vrouwen en kinderen verkocht werden op slavenmarkten?

    Een tijd waar het leven van een mens evenveel waard was als die van een poepvlieg?

    Waarom wil jij zo graag mensen dwingen om een moslim te worden? Heeft de islam dat nodig?
    Wil jij blijven leven waar de atheïsten duizenden malen meer kinderen hebben begraven onder de raketten die ze hebben afgevuurd? En ze vrouwen verplichten om zich uit te kleden? Een tijd waar de atheïsten geen enkele waarde geven aan moslims? Waarom willen ze de mensen dwingen om atheïst te worden en hun ideeën te volgen?

    Het was de islaam juist die recht gaf aan alle soorten mensen. Dit heb je niet bij de atheïsten. Het is of verander je geloof of we zullen je plat bombarderen. En dit is wat Saudie nu mee bezig is, veranderen.






    .اللهم اضرب الظالمين بالظالمين وأخرجنا من بين أيديهم سالمين


  12. #12
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    probleem ligt niet bij atheisten,je hebt ze nodig zelfs

    Noch bij christenen,zijn broeders

    Van waar komt voorbeeld grote boek denk je

    Zie de echte vijand achter de schermen

    Dan pas kan je oplossingen zoeken

  13. #13
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Altijd dar gejank weer. Ondertussen heeft men staan juichen dat vrouwen mochten rijden en hun niqaab mochten uit doen. Nu aangepaste jurk aan. Dit is wat men wou. En nu komen de vieze hypocrieten onder de moslims om te zeggen dat het niet goed is en waar blijven de " geleerden"? Die geleerden die men bestempeld als priesters?

    Moge Allah deze honden vernederen Ameen. Er was 1 land in de wereld waar de islam gepraktiseerd werd volgens de wetten. Maar de Shayatien onder de moslims die liefde voor de kufaar hebben deden er alles aan om dit te vernietigen.

  14. #14

  15. #15
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door Michael-Jaksgon Bekijk reactie
    Nog steeds niet naar erkempoe verhuist? Nog steeds in Holland?

    Ik ben een vrouw, ik mag niet alleen hidjra doen Dus ik blijf wel bij de koeffar wonen en genieten van hun mensenrechten en sociale zekerheid.

    Tip: Je hebt nog sharia in Mauritanie en je kan via een telefie moskee regelen om te trouwen met een Arabier uit Jazirat Al-Garab.
    Je hoef niet naar mij te lachen. En nee ik woon niet in Holland. Dus Tyf een and op kafir lover