1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.306
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Fez: Leraar gearresteerd voor verkrachting zevenjarig meisje

    De leraar werd afgelopen woensdag gearresteerd voor verkrachting van een zevenjarig meisje aan wie hij privélessen gaf.



    Het dagblad Al Akhbar bericht vandaag dat de 40-jarige leraar een buurman en vriend van de familie van het slachtoffer was. Hij kwam heel vaak naar hun huis, in de buurt van het district El Mallah, om privélessen te geven aan het meisje en haar broer, met de zegen van de ouders die van niets wisten.

    Eenmaal in het huis stuurde de leraar de broer van het slachtoffer naar de winkel en maakte hij gebruik van zijn afwezigheid om het meisje seksueel te misbruiken.

    Tijdens het wassen van haar dochter besefte de moeder dat zij seksueel was misbruikt. Zij besloot een klacht in te dienen tegen de leraar nadat haar kind haar alles had verteld.

    De leraar bekende zijn misdaad en werd in hechtenis genomen in afwachting van zijn proces.

  2. #2
    Adouz ♡

    Reacties
    696
    21-03-2014

    Heftig, Allah yagod fih el 7ak. Wat is dit voor een stroom van nieuwsberichten met seksueel misbruik en verkrachtingen van kinderen/tieners?

  3. #3
    Ik weet het.

    Reacties
    495
    04-09-2016

    Oppassen met je kinderen en deze niet zomaar toevertrouwen aan mannen. Vooral niet als ze zich makkelijk kunnen afzonderen met het kind.
    Om iemand te kennen, moet men eerst een schepel zout met hem gegeten hebben.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    Citaat Geplaatst door Zoutkorrel Bekijk reactie
    Oppassen met je kinderen en deze niet zomaar toevertrouwen aan mannen. Vooral niet als ze zich makkelijk kunnen afzonderen met het kind.
    Je kunt moeilijk 24 uur lang bij je kind zijn.

  5. #5
    Ik weet het.

    Reacties
    495
    04-09-2016

    Citaat Geplaatst door Stekkerdoos Bekijk reactie
    Je kunt moeilijk 24 uur lang bij je kind zijn.
    Inderdaad, maar je kunt wel ervoor kiezen om je kind niet toe te vetrouwen aan een man die jouw kind alleen bijles geeft.
    Om iemand te kennen, moet men eerst een schepel zout met hem gegeten hebben.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    818
    14-01-2017

    Citaat Geplaatst door Zoutkorrel Bekijk reactie
    Inderdaad, maar je kunt wel ervoor kiezen om je kind niet toe te vetrouwen aan een man die jouw kind alleen bijles geeft.

    En aan een vrouw? Je gelooft toch niet echt dat er geen vrouwelijke pedofielen zijn he?

  7. #7
    Ik weet het.

    Reacties
    495
    04-09-2016

    Citaat Geplaatst door lapuissance Bekijk reactie
    En aan een vrouw? Je gelooft toch niet echt dat er geen vrouwelijke pedofielen zijn he?
    Die zijn er zeker wel. Maar een vrouw zal minder snel dit soort dingen doen. Mannen hebben een groter probleem op dit gebied. Verkrachtingen buiten zijn toch ook meestal de daders mannen. Dat is bij kindermisbruik niet anders.

    Daarom heb ik zeker liever een vrouw als het gaat om bijvoorbeeld een kleuterklas.
    Om iemand te kennen, moet men eerst een schepel zout met hem gegeten hebben.

  8. #8
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door lapuissance Bekijk reactie
    En aan een vrouw? Je gelooft toch niet echt dat er geen vrouwelijke pedofielen zijn he?
    Die vrouwen fungreren als een soort van pooier. Zij leggen het contact. Marokko.nl bracht een paar weken terug ook een topic uit waarbij de eigenaar van een naai-atelier werd gearresteerd en daarbij een vrouw gebruikte om (minderjarige) meiden te ronselen.

    Ontopic; Ik ben tegen de doodstraf maar ik vind dat dit soort delicten die een kind geestelijk zwaar kunnen destabiliseren de doodstraf moeten krijgen. Té walgelijk voor woorden dit. Als dit mijn nichtje was geweest had ik die leraar afgemaakt. ZUM kotzen!!!
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  9. #9
    Ik weet het.

    Reacties
    495
    04-09-2016

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Die vrouwen fungreren als een soort van pooier. Zij leggen het contact. Marokko.nl bracht een paar weken terug ook een topic uit waarbij de eigenaar van een naai-atelier werd gearresteerd en daarbij een vrouw gebruikte om (minderjarige) meiden te ronselen.

    Ontopic; Ik ben tegen de doodstraf maar ik vind dat dit soort delicten die een kind geestelijk zwaar kunnen destabiliseren de doodstraf moeten krijgen. Té walgelijk voor woorden dit. Als dit mijn nichtje was geweest had ik die leraar afgemaakt. ZUM kotzen!!!
    Ben jij altijd tegen de doodstraf? Want een moslim kan niet tegen de doodstraf zijn, aangezien Allaah die heeft opgelegd als straf voor bepaalde misdrijven.
    Om iemand te kennen, moet men eerst een schepel zout met hem gegeten hebben.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    9
    17-03-2018

    Dit is dus precies de reden waarom jezus de wereld drastisch wil veranderen? en jullie zijn tegen jezus, ik snap het niet! Eerst neppe beelden maken over jezus, en hem uitlachen willen jullie wel, maar hem de leiding geven niet. Maar jullie dag komt dat jullie het glas van ellende zullen drinken, die dag komt ZEKER!

  11. #11
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Zoutkorrel Bekijk reactie
    Ben jij altijd tegen de doodstraf? Want een moslim kan niet tegen de doodstraf zijn, aangezien Allaah die heeft opgelegd als straf voor bepaalde misdrijven.
    Ik ben tegen de doodstraf ja. Maar voor zedendelicten niet. Zeker als er minderjarige kinderen op het spel staan.

    Als men per referendum mocht stemmen zou ik ja stemmen voor de doodstraf die enkel toegepast mag worden als er kinderen zijn misbruikt.

    Zeg nou eerlijk; is toch ziek? 7 jarige meisje sexueel misbruiken? Wat gaat er dan in die zieke kop om? Ophangen dat tuig.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    kan iemand deze nieuws veriefeeren

  13. #13
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    kan iemand deze nieuws veriefeeren
    Redactie vermeld altijd haar bron.

    Het dagblad Al Akhbar bericht
    Ik ga zo mijn keuken van een nieuw likje verf voorzien anders had ik wel mn best voor je gedaan.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    ja ik heb zoiets dat het altijd beter is om vrouwen bij vrouwen te houden en mannen bij mannen als het om werk en scholing gaat het westen had dat ook voorheen hebben ze afgeschaft en kijk wat voor seksverhaaltjes de ronde doen


    Marokko hebben de fransen hun wil opgelegd voor ons is de taak die tegen te werken

  15. #15
    Adouz ♡

    Reacties
    696
    21-03-2014

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Die vrouwen fungreren als een soort van pooier. Zij leggen het contact. Marokko.nl bracht een paar weken terug ook een topic uit waarbij de eigenaar van een naai-atelier werd gearresteerd en daarbij een vrouw gebruikte om (minderjarige) meiden te ronselen.

    Ontopic; Ik ben tegen de doodstraf maar ik vind dat dit soort delicten die een kind geestelijk zwaar kunnen destabiliseren de doodstraf moeten krijgen. Té walgelijk voor woorden dit. Als dit mijn nichtje was geweest had ik die leraar afgemaakt. ZUM kotzen!!!
    Eens. Wat is eigenlijk de straf volgens de sharia voor verkrachting en seksueel misbruik? En is er een verschil qua minderjarige en meerderjarige?
    لا يعاب المرء على فقره أو شكله فليس له في ذلك حول ولا قوة إنما يعاب عليه قبح لسانه ودناءة أخلاقه