1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    Islamen

    Veel mensen beweren dat er 1 islam zou zijn. Dit is een leugen. Er zijn heel veel islamen. En een ervan is de islam van Allah , de islam in de kuran dus. De eigenaar van de islam , is Allah en geen stervelingen zoals wij mensen.

    29:51 Is het dan niet genoeg voor hen dat Wij tot jou het boek hebben neergezonden dat aan hen wordt voorgelezen? Daarin is barmhartigheid en een vermaning voor mensen die geloven.

    9:129 Maar als zij zich afkeren zeg dan: "Allah is mij goed genoeg. Er is geen god dan Hij. Op Hem stel ik mijn vertrouwen en Hij is de Heer van de geweldige troon."

    Om de islam uit te leggen is de kuran genoeg. Want de religie die men islam noemt , is door Allah bepaalt hoe het moet zijn. En de eigenaar van deze islam , Allah , zegt in de kuran dat de islam is voltooid.

    5:3 ....Heden heb Ik jullie godsdienst voor jullie voltooid...

    De islam is dus compleet van A tot Z uitgelegd in de kuran en is dus voltooid waardoor alles wat buiten de kuran valt , nooit islam kan zijn.




    De 2de islam , is de verzonnen islam uit de hadith boeken. De hadith boeken die de moslims hebben veranderd in sektes en groeperingen zoals de soennieten en shia's.

    Hierbij even een kleine analyse welke sektes er ongeveer bestaan en hoe verdeeld deze verzonnen islam is:

    Soenniet sekte , afkomstig uit verzonnen hadith boeken om de islam van binnenuit te vernietigen en te verdelen in groeperingen:

    - Hanafi
    - Deobandi
    - Maliki
    - Salafism
    - Shafi
    - Sufi
    - Hanbali
    - Wahabi


    Shia sekte , afkomstig uit verzonnen hadith boeken om de islam van binnenuit te vernietigen en te verdelen in groeperingen:

    - Jafari
    - Ismaililyah
    - Zaiddiyah
    - Alani
    - Alevi



    Hierdoor kunnen we concluderen dat de moslims eigenlijk geen Amerikanen of andere vijandige landen nodig hebben om problemen te veroorzaken. De grootste problemen zijn de moslims zelf die in verzonnen boeken geloven die ze hadiths noemen waardoor ze helemaal zijn verdeeld en elkaar afschieten in naam van verzonnen hadith boeken.
    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    Mensen horen te weten wat de verschil is tussen de verzonnen islam , en de ware islam die door Allah is geopenbaard. De verzonnen islam zorgt ervoor dat er een soort van mist laag over de profeet wordt gezet. Want de verzonnen islam beweerd vanuit de hadith boeken dat Mohammed een soort van God is die veel sterker is dan mensen. Terwijl de ware islam in de kuran aangeeft dat de profeet net zoals ons een mens is. Dit is dan maar een van de vele voorbeelden die ik kan geven.

    41:6 Zeg Mohammed: "Ik ben slechts een mens als jullie; aan mij wordt geopenbaard dat jullie god één god is. Handelt dus correct jegens Hem en vraagt Hem om vergeving. Wee dus de veelgodendienaars,
    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    Citaat Geplaatst door Esmaeel Bekijk reactie
    Soenniet sekte , afkomstig uit verzonnen hadith boeken om de islam van binnenuit te vernietigen en te verdelen in groeperingen:

    - Hanafi
    - Deobandi
    - Maliki
    - Salafism
    - Shafi
    - Sufi
    - Hanbali
    - Wahabi


    Shia sekte , afkomstig uit verzonnen hadith boeken om de islam van binnenuit te vernietigen en te verdelen in groeperingen:

    - Jafari
    - Ismaililyah
    - Zaiddiyah
    - Alani
    - Alevi
    Dus hierbij de vraag , welke van deze islamen is de juiste islam?

    De antwoord daarvoor is dat geen een van deze islamen de juiste is omdat de bron van deze islamen , geen kuran is maar andere boeken die door oplichters zijn geschreven.


    De enige juiste islam , is te vinden in de kuran en daar zul je zien dat sektes en groeperingen er niet in voorkomen. Er komt alleen 1 groep voor in de kuran. De moslims die zich hebben overgegeven aan Allah.
    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    Je kunt de islamen ook op deze manier zien:

    1. De islam die door Allah aan de mensen wordt geleerd vanuit de kuran.

    2. De islam die door mensen aan Allah geleerd wordt vanuit verzonnen hadith boeken.

    De nummer 2 is uiteraard de kufr. Wie zijn de mensen om een islam aan Allah gaan proberen te leren.

    49:16 Zeg: "Willen jullie dan Allah over jullie godsdienst beleren, terwijl Allah weet wat er in de hemelen en wat er op de aarde is?" Allah is alwetend.

    50:45 Wij weten het best wat zij zeggen en jij bent geen bewindvoerder over hen. Vermaan dan met de Koran wie Mijn aanzegging vreest.
    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.