1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Ik voer nog steeds kruistochten tegen ongelovigen die de shahada misbruiken...

    Die mensen zijn echt ver heen. Geblondeerde Maryam maakt hun wijs met een zoen op hun wang dat ze nu
    officieel moslim zijn. Zulke kwakzalvers gaan dat ook echt geloven. Ze maken allerlei uitspraken waar ze zelf nog geen
    eens achter staan. 'Toen ik de shahada uitsprak voelde ik mij herboren.' Dit maken ze zichzelf wijs. Verder zeggen ze ook
    dingen als,'Ik voelde mij laatst gekwetst toen ze op T.V zeiden dat alle moslimmannen agressief zijn. Ik ben zelf moslim en ik
    ben totaal niet agressief.' Tazz! Ga eerst de salah leren verrichten, ah hoofd!

  2. #2
    We're just playing

    Reacties
    70
    05-12-2015

    relax yo, wat je nu doet is ook niet goed. Geef ze de tijd om het te praktiseren. Jij bent ook niet met alle kennis in 1 dag gaan leren en praktiseren.

    Give it some time yo.

    Who would've thought that he'd be the one to set the west in flames
    Then heard him wreckin' with The Crystal Method, Name Of The Game

    Mr-A.Game mawfuckaaas
    https://youtu.be/SUvlSxoichA


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door Mister.A Bekijk reactie
    relax yo, wat je nu doet is ook niet goed. Geef ze de tijd om het te praktiseren. Jij bent ook niet met alle kennis in 1 dag gaan leren en praktiseren.

    Give it some time yo.
    De oprechtelingen daar gelaten, maar die Hollanders die de shahada misbruiken als identiteitsaanname, terwijl ze niks willen praktiseren daar heb ik geen respect voor.

  4. #4
    We're just playing

    Reacties
    70
    05-12-2015

    Citaat Geplaatst door batatazinador Bekijk reactie
    De oprechtelingen daar gelaten, maar die Hollanders die de shahada misbruiken als identiteitsaanname, terwijl ze niks willen praktiseren daar heb ik geen respect voor.
    I feel ya kid, misschien met de tijd mee, ALLAH leid wie hij wil leiden.

    Who would've thought that he'd be the one to set the west in flames
    Then heard him wreckin' with The Crystal Method, Name Of The Game

    Mr-A.Game mawfuckaaas
    https://youtu.be/SUvlSxoichA


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door Mister.A Bekijk reactie
    I feel ya kid, misschien met de tijd mee, ALLAH leid wie hij wil leiden.
    allahu a3lem

  6. #6
    ︻╦╤─

    Reacties
    997
    28-05-2014

    Kruistochten omwille van de islam.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Ja, dit is toch omwille van de islam. Ik licht voor over bedriegers.

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    Rare hobby.

  9. #9
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Stekkerdoos Bekijk reactie
    Rare hobby.
    Er wordt de laatste tijd wel veel misbruik gemaakt. Zowel de zognmde bekeerlingen als de Marokkaanse vrouw doen daar aan mee.

    Ik ken er ook eentje hoor. Die de sha3ada had gedaan en hij was getrouwd met een Irakese dame. We waren een keer aan het voetballen en toen trapte hij een stuk brood weg en ging er mee voetballen.

    Hij ging ook nooit naar de moskee en hij droeg van de een op andere dag geen abaya meer. En ik hoorde een jaar terug dat ie was gescheiden en met een Marokkaanse was gaan samen wonen.

    Ik bedoel als je gaat bekeren doe dat dan met oprechte intentie en niet voor de show.

    Mijn groots respect gaat uit naar de oprechte bekeerlingen.


    Uppv oor TS!
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Er wordt de laatste tijd wel veel misbruik gemaakt. Zowel de zognmde bekeerlingen als de Marokkaanse vrouw doen daar aan mee.

    Ik ken er ook eentje hoor. Die de sha3ada had gedaan en hij was getrouwd met een Irakese dame. We waren een keer aan het voetballen en toen trapte hij een stuk brood weg en ging er mee voetballen.

    Hij ging ook nooit naar de moskee en hij droeg van de een op andere dag geen abaya meer. En ik hoorde een jaar terug dat ie was gescheiden en met een Marokkaanse was gaan samen wonen.

    Ik bedoel als je gaat bekeren doe dat dan met oprechte intentie en niet voor de show.

    Mijn groots respect gaat uit naar de oprechte bekeerlingen.


    Uppv oor TS!
    Kijk, jij snapt 'em!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Dgtdbfdgrtgdtbtdb

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    fdgfdgfdgfdgfd

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    108
    15-09-2017

    Welke zelf interesse voedt jouw missie dan

  14. #14
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door batatazinador Bekijk reactie
    fdgfdgfdgfdgfd
    Ipv dat soort zinloze uppies moet je kruistocht kracht bij gaan zetten middels bronnen.

    Veel meiden misbruiken het geloof om met een zogenaamde bekeerling te trouwen is een steengoeie argument om een debat te forceren.

    Deze bijvoorbeeld;

    ´Vrouwen gebruiken het geloof wanneer het hun uitkomt´

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4430562&

    Im out!!!

    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Ipv dat soort zinloze uppies moet je kruistocht kracht bij gaan zetten middels bronnen.

    Veel meiden misbruiken het geloof om met een zogenaamde bekeerling te trouwen is een steengoeie argument om een debat te forceren.

    Deze bijvoorbeeld;

    ´Vrouwen gebruiken het geloof wanneer het hun uitkomt´

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4430562&

    Im out!!!