1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    al die zogenaamde onderzoeken

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Eindelijk begint in Zweden door te dringen wat het politiek correct jan en alleman uit Azie en Afrika binnenlaten en zich aan hen aanpassen teweeg heeft gebracht.
    Ook daar zijn lang mensen die wel op problemen wezen gedemoniseerd volgens het bekende linkse recept.
    Problemen in de doofpot gestopt.
    Maar B.v. een stad als Malmo is voor een groot deel overgenomen door die groepen met een hele andere cultuur.
    Politie al nauwelijks binnen durft te gaan in die wijken.
    Niet alleen dat, het probleem durven te benoemen staat gelijk aan hate-speach en is strafbaar.

    En dus heeft Zweden het hoogste verkrachtingscijfer van Europa, zijn er nogo areas en is men kennelijk steeds minder gelukkig daar. Verrassend.

  3. #18
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Eindelijk begint in Zweden door te dringen wat het politiek correct jan en alleman uit Azie en Afrika binnenlaten en zich aan hen aanpassen teweeg heeft gebracht.
    Ook daar zijn lang mensen die wel op problemen wezen gedemoniseerd volgens het bekende linkse recept.
    Problemen in de doofpot gestopt.
    Maar B.v. een stad als Malmo is voor een groot deel overgenomen door die groepen met een hele andere cultuur.
    Politie al nauwelijks binnen durft te gaan in die wijken.
    Ik moet uitkijken wat ik nu schrijf maar ik vind ook dat er beter moet gekeken welke vluchtelingen er worden toegelaten.

    Buiten het feit er best veel aanhangers zijn van Assad ( die kunnen veilig terug naar Syrrie nu Assad grote delen van Syrie heeft heroverd.

    Daar moeten de overheden die Syrische vluchtelingen hebben opgevangen waar ook ter wereld mee gaan beginnen. Met het in kaart brengen uit welke delen van Syrie die vluchtelingen komen. Die blijven hoor,die zijn niet van plan teug te keren. Of het dr ust nou terugkeert of niet.

    Ik ben ook de laatste persoon die gaat ontkennen dat er geen problemen zijn met die mensen. In Marokko gebeurd exact hetzelfde.

    Er werd daar laatst een vluchtelingenkamp in brand gestoken door de bewoners ( nadat een meisje werd lastig gevallen door sub-sahara migranten). Die bewoners zijn het daar ook zat en zij vinden ook dat de overheid te weinig doet tegen die gasten. En er ontstaan regelmatig vechtpartijen tussen Marokkaanse bewoners en Aftrikaanse vluchtelingen.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Het grote probleem van Zweden is dat ze maar mensen blijven opnemen, terwijl er nu al 50.000 huizen te weinig zijn.

    Als je mensen op elkaar propt zonder voorzieningen en privacy, dan maakt het niet uit waar die mensen vandaan komen, een grote ellendige chaos wordt het sowieso.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    3
    13-03-2018

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    haha ik zie alleen maar verbitterde mensen in Nederland
    We kunnen niet eens samenleven
    toppunt was op npo1 pvv filmpje
    als mensen dit goedkeuren en dit niet afkeuren dan zie ik echt geen gelukkige mensen.

    op papier misschien gelukkig maar in praktijk zijn het haatsmurfen
    Jij komt ook best verbitterd over voor iemand met een hartje waarin staat "no hate" .

  6. #21
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Het grote probleem van Zweden is dat ze maar mensen blijven opnemen, terwijl er nu al 50.000 huizen te weinig zijn.

    Als je mensen op elkaar propt zonder voorzieningen en privacy, dan maakt het niet uit waar die mensen vandaan komen, een grote ellendige chaos wordt het sowieso.
    In Marokko willen ze ook van die vluchtelingen af maar de regering daar luistert ook niet.

    Er zijn daar al meer dan 4 jaar vechtpartijen tussen Marokkanen en migranten. Paar maanden terug liep het zwaar uit de hand nadat een meisje werd lastig gevallen. Men ging op zoek naar wraak en veel sub-sahara migranten werden midden op straat mishandeld en een hele vluchtelingenkamp vloog in brand.

    Ik kan maar een conclusie trekken en dat is dat de regeringen schijt hebben aan het volk. Het moet niet uit de hand gaan lopen zoals die schutter in Malmo een paar jaar terug die het op migranten had voorzien.


    Het is toch niet moeilijk om een deel van de Syriers terug te sturen nu Assad grote delen van het land heeft heroverd?
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    Het land van 1 miljoen mensen zonder baan
    Het land waar ze je niet aannemen vanwege je naam
    Het land van vooroordelen
    Het land waar ze je dwingen tot het maken van problemen
    Het land van zoveel wetten
    Het land waar ze constant met camera's op je letten
    Het land dat alleen bij voordeel jou ass komt redden
    Het land van illegalen, mediaverhalen, politici die geld uit je zak probeert te halen
    Het land dat loopt te flashen
    Het land met open grenzen
    Vol is vol zeker voor de armoedige mensen
    Het land van commercie
    Het land waar mensen leven in een andere demensie
    Het land van morgen is een zorgen
    Het land van mooie dromen is bedorven
    Kijk goed om je heen want dit zijn de focking gevolgen
    Het land van de hoogste percentage moslimhaters
    Het land dat is opgebouwd door onze vaders
    Het land dat ons ziet als gevaar en terreur
    Land van mooie dromen, stelt me teleur
    Het land van kapitalisme, onderhuidse racisme, materialisme het land dat loopt te bitchen
    Het land van terrorisme
    Het land van extremisten
    Het land waar je je mening niet zomaar vrij kan spitten
    Het land van welvaart
    Het land van bakelende Het land van democratie die niet overal gelden
    Het land van tolerantie, zinloos geweld, zinvol alleen waarneer het komt op grof geld
    Het land van voedselbanken, vluchtelingenkampen
    Het land dat niks te zoeken heeft in onze eigen landen
    Het land van vrijheid is een masker op het gezicht
    Het land van rechten maar wat zij beslissen is verplicht

    Het land van drugsverslaafde hedendaagse nomaden
    Het land dat is onstaan op de rug van de slaven
    Het land dat verdeeld is in wijken vind je het gek als ze in Frankrijk rellen treiteren
    wij noemen dat strijden, net zoals jullie doen al die tijden
    Het land van kolonisatie en nu van bevrijden
    tsja zo kan je het vergelijken
    Het land dat problemen zoekt maar toch wil vermijden
    Het land van scheinheilen
    Het land waar het draait om die fucking olieprijzen
    Het land van satelietten
    Het land waar het journaal niks dan leugens heeft te bieden
    Het land van hypocrieten
    Land van parasieten
    Het land dat houd van winnen maar opgeeft bij verliezen
    Het land dat de leeuw niet in z'n hemd laat staan
    Het land waar de vrouw word verkocht achter het raam
    Het land waar ik geboren ben maar waar kom ik vandaan
    Het land dat mij bestempeld als de kutmarokkaan
    De slachtoffer rol, zien we wel vaker. Ga in Yemen of Syrie wonen, daar is het vast beter. En nee, die landen zijn geen smeulende puinhopen door het Westen, het Westen kwam nadat die landen het al smeulende puinhopen hadden gemaakt.

    Het poesje waar jij de teksten van quote is overigens al lang getemd. De man is opgegroeid, is complotten ontgroeid. Hij was jij, een achterlijke puber met teveel testosteron.

    https://www.youtube.com/watch?v=OgKchR15nnw

  8. #23
    Le méchant loup

    Reacties
    1.601
    21-06-2010

    Onderzoek
    Les Salauds

    Anti-homo-slaafiëns

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Bullcrap lijst dat helemaal niks zegt als ze zo gelukkig zijn waarom plegen ze dan zoveel zelfmoord in het westen . Ik durf te wedden dat mensen in arme landen meer gellukig zijn dan die verwende nesten in het westen die nooit tevreden zijn .

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    De slachtoffer rol, zien we wel vaker. Ga in Yemen of Syrie wonen, daar is het vast beter. En nee, die landen zijn geen smeulende puinhopen door het Westen, het Westen kwam nadat die landen het al smeulende puinhopen hadden gemaakt.

    Het poesje waar jij de teksten van quote is overigens al lang getemd. De man is opgegroeid, is complotten ontgroeid. Hij was jij, een achterlijke puber met teveel testosteron.

    https://www.youtube.com/watch?v=OgKchR15nnw
    Aldus de kleinzoon van een nsber kleinzoon van de slavenhandelaars nog geen 60 jaar geleden verkoopt jou oma haar lichaam voor een handvol aardapelen . Jullie nederlanders staan synoniem voor het veraad van de tweede wereld oorlog toen de duistsers jullie niemandlandje binnnen 2 minuten vernietigde .Schoothondje van de nazis komt nou hier een grote bek opzetten vuile veradders prostituees van de tweede wereld oorlog. Niemand anders dan het westen is verantwoordelijk voor de chaos in het midden oosten china heeft er niks mee te maken rusland heeft er niks mee te maken .Alleen de vs en de britten zijn verantwoordelijk voor die chaos en de rest van jullie onderkruipsels landen als nederland frankrijk enz gaan maar al te graag op de knieetjes voor die landen. Het was de britten die de regio hebben verdeeld na de 1ste wereld oorlog het was geen china geen rusland geen duitsland maar de britten die die regio in vuur en vlam hebben achtergelaten om de bevolking daar van hun grondstoffen te roven. Wel bij de feiten blijven kaaskop en onthoud goed wat jullie positie in de wereld is een niemands landje met een grote bek meer niet .

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    9.767
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Bullcrap lijst dat helemaal niks zegt als ze zo gelukkig zijn waarom plegen ze dan zoveel zelfmoord in het westen . Ik durf te wedden dat mensen in arme landen meer gellukig zijn dan die verwende nesten in het westen die nooit tevreden zijn .
    Zelfmoord zegt niets over gemiddeld geluk.

    De redenen van meer zelfmoord kunnen bv in de cultuur liggen.
    Laat de cultuur praten over emotie toe?
    Is er angst om zelfmoord te plegen bv omdat je dan denkt in de de hel te komen.
    Hoe gelukkig zijn mensen om je heen (als die allemaal gelukkig lijken ben je sneller geneigd ongelukkig zijn abnormaal te vinden etc)

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Niet alleen dat, het probleem durven te benoemen staat gelijk aan hate-speach en is strafbaar.

    En dus heeft Zweden het hoogste verkrachtingscijfer van Europa, zijn er nogo areas en is men kennelijk steeds minder gelukkig daar. Verrassend.
    Dat heeft ook te maken met wanneer iets verkrachting is in Zweden.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Aldus de kleinzoon van een nsber kleinzoon van de slavenhandelaars nog geen 60 jaar geleden verkoopt jou oma haar lichaam voor een handvol aardapelen . Jullie nederlanders staan synoniem voor het veraad van de tweede wereld oorlog toen de duistsers jullie niemandlandje binnnen 2 minuten vernietigde .Schoothondje van de nazis komt nou hier een grote bek opzetten vuile veradders prostituees van de tweede wereld oorlog. Niemand anders dan het westen is verantwoordelijk voor de chaos in het midden oosten china heeft er niks mee te maken rusland heeft er niks mee te maken .Alleen de vs en de britten zijn verantwoordelijk voor die chaos en de rest van jullie onderkruipsels landen als nederland frankrijk enz gaan maar al te graag op de knieetjes voor die landen. Het was de britten die de regio hebben verdeeld na de 1ste wereld oorlog het was geen china geen rusland geen duitsland maar de britten die die regio in vuur en vlam hebben achtergelaten om de bevolking daar van hun grondstoffen te roven. Wel bij de feiten blijven kaaskop en onthoud goed wat jullie positie in de wereld is een niemands landje met een grote bek meer niet .
    Mensen zoals jij zijn de oorzaak van de ellende wereldwijd. Vastgeroest in oude gebruiken en geloven die koste wat kost bewaard moeten blijven. Je bent waarschijnlijk een strikt opgevoede opa die zijn achterlijke oude ideeen op wil leggen aan de jeugd, de jeugd die je niet meer snapt. De wereld die je niet meer snapt. Het is 2018, de 2e wereld oorlog is al even geleden. Snap je dat, haatdragend fossiel dat je bent.

    Edit: Of je bent een arabier. Dat hele land, inclusief de jeugd, leeft nog in de middeleeuwen.

  13. #28
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    Marokko staat op de 85e plek van de ranglijst van de gelukkigste landen ter wereld.




    De VN laat sinds 2012 ieder jaar meer dan 150 landen onderzoeken op het geluksniveau van de inwoners. Daarbij wordt gekeken naar onder meer de verdeling van welvaart, sociale verbondenheid, vertrouwen in de samenleving en de overheid, kwaliteit van de zorg en vrijheid. Dit jaar rangschikte het ook 117 landen op basis van het geluksniveau van immigranten.

    Bovenaan de ranglijst staat Finland, dat Noorwegen (tweede) dit jaar van de troon stoot. De top 4 van de ranglijst bestaat uitsluitend uit Scandinavische landen, waarbij Denemarken als derde en IJsland als vierde staan. Nederland eindigde overigens op de zesde plaats, net onder Zwitserland.

    De Centraal-Afrikaanse Republiek en Burundi sloten de ranglijst af met respectievelijk de 155e en 156e plaats.
    Veel werk dus nog Elite

    Ma wie ben ik?

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Mensen zoals jij zijn de oorzaak van de ellende wereldwijd. Vastgeroest in oude gebruiken en geloven die koste wat kost bewaard moeten blijven. Je bent waarschijnlijk een strikt opgevoede opa die zijn achterlijke oude ideeen op wil leggen aan de jeugd, de jeugd die je niet meer snapt. De wereld die je niet meer snapt. Het is 2018, de 2e wereld oorlog is al even geleden. Snap je dat, haatdragend fossiel dat je bent.

    Edit: Of je bent een arabier. Dat hele land, inclusief de jeugd, leeft nog in de middeleeuwen.
    En anno 2018 hebben jullie schapen nog niks geleerd zelfde dome schapenvolk liever een domme arabier dan een kleinzoon van een veraddelijke nsber die in de oorlog joden veradden voor 5 cent .

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    9.767
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    In Nederland is het zelfs mét geld een hel....

    Ik bewonder het rechtsysteem en de verzorgingstaat. Dat verdient een dikke pluim en men mag daar als Nederlander echt trots op zijn.

    Maar buiten de maanden april tm eind september is het echt moeilijk te pruimen hier.. gewoon één en al depressie.

    Nederland is alleen maar leuk voor 5 maanden... daarna is het moeilijk, gewoon eerlijke mening.

    In Marokko is het 12 maanden leuk maar mét geld.

    Zoals je ziet is het nergens perfect en moeten we het gewoon gezellig maken met elkaar
    Ik begrijp dat je moeite hebt met het klimaat?
    Ik heb eigenlijk niet de indruk dat zo'n groot deel echt last heeft van het klimaat.
    Toegegeven, ik heb ook liever 23 graden en een zonnetje maar ik zie toch heel veel mensen heel gelukkig zijn als het even vriest.

    Trouwens, welk percentage van de mensen in Marokko heeft de hoeveelheid geld waar jij het over hebt?
    Dit soort onderzoeken kijken naar het gemiddelde uiteraard.

    Hoewel ik de winter in Marokko doorbrengen best zie zitten eigenlijk.