1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    waarom vlogge zoveel marokaanse meisjes

    wallah ik begrijp niet waarom deze virus bij ons is kifes wij zijn toch moslims. kifes kijk mij en volg mij hele leve want zo interesant ben ik en waarom zijn het altijd die sloeries ik snap niet waarom elke marokaanse meisje die vlogt altijd zo typisch troepwijf is is gewoon niet normaal man. wallah ik denk dat wij de grootste troepvrouwe hebbe in de wereld zonder grap. iedereen weet het ook vooral negers.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.998
    09-09-2008

    Dat zijn kegbiesh

  3. #3
    Ik weet het.

    Reacties
    495
    04-09-2016

    Een vrouw met schaamte zal er niet aan beginnen, dus is het logisch dat het een bepaald type is dat deze aandacht zoekt.
    Om iemand te kennen, moet men eerst een schepel zout met hem gegeten hebben.

  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    8.798
    11-11-2011

    'De grootste troepvrouwen hebben...' - wat een bullshit.

  5. #5
    Bijna Lid

    Reacties
    26
    28-11-2017

    Minderwaardigheids complex

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    1.715
    12-05-2014

    Ze zijn geïnspireerd door hun godin Selma Omari

  7. #7
    Adouz ♡

    Reacties
    696
    21-03-2014

    Ze zoeken aandacht, ze krijgen aandacht en zo gaat het cirkeltje rond.
    لا يعاب المرء على فقره أو شكله فليس له في ذلك حول ولا قوة إنما يعاب عليه قبح لسانه ودناءة أخلاقه

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    416
    22-10-2013

    nou er is een jongen ik weet niett eens meer hoe hij heet, maar hij maakt al die dames belachelijk.
    Hij maakt ze ook goed belachelijk. In sommige dingen begrijp ik hem wel. Maar sommige opmerkingen gaan te ver.
    En los van alles, wie is hij? En is hij een haartje beter dan hun? Nee. En wie ben jij? Ben jij beter dan hun? Nee
    Wie ben ik? Ben ik beter dan jullie? Nee. Allah ou a3lam allemaal. En sterker nog, het boeit ook niet. Leef en laat leven

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3
    13-03-2018

    Je hebt gewoon andere verwachtingen van Marokkaanse vrouwen. Daarom valt het je meer op als ze voor jou te veel vloggen of 'troepvrouwen' zouden zijn.

    Ieder mens heeft behoefte aan aandacht, ook zeker van het andere geslacht. In de jonge jaren uit zich dat vaak wat minder gecontroleerd, ook bij Marokkaanse meisjes. Daar groeien ze wel overheen.

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    3.238
    25-03-2015

    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    wallah ik begrijp niet waarom deze virus bij ons is kifes wij zijn toch moslims. kifes kijk mij en volg mij hele leve want zo interesant ben ik en waarom zijn het altijd die sloeries ik snap niet waarom elke marokaanse meisje die vlogt altijd zo typisch troepwijf is is gewoon niet normaal man. wallah ik denk dat wij de grootste troepvrouwe hebbe in de wereld zonder grap. iedereen weet het ook vooral negers.

    denk je dat die marokkaanse wijven echt moslims zijn?

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    113
    13-04-2014

    Helllooooooo guysss, welkom bij een nieuwe vlog. Vandaaag is het zaterdag 17 maart 17:59. Ik neem jullie vandaag gewoon mee (in mijn ohhh bijzondere leventje) en dan krijg je beelden te zien van behandelingen, make up events, eten, make up. Niksssss nuttigs te zien
    Two users.

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    wallah ik begrijp niet waarom deze virus bij ons is kifes wij zijn toch moslims. kifes kijk mij en volg mij hele leve want zo interesant ben ik en waarom zijn het altijd die sloeries ik snap niet waarom elke marokaanse meisje die vlogt altijd zo typisch troepwijf is is gewoon niet normaal man. wallah ik denk dat wij de grootste troepvrouwe hebbe in de wereld zonder grap. iedereen weet het ook vooral negers.
    Dat klopt inderdaad. Skip Marokkaanse wijven als je een goed normaal leven wilt leiden zonder drama en hoofdpijn.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    18.146
    22-03-2009

    Jezelf op een bepaalde manier prostitueren voor een paar euro is makkelijker dan echt werken. De samenleving vraagt nou eenmaal om een bepaalde leefwijze. Als je dan bepaalde basis op het gebied van Islaam mist, dan kies je er snel voor om te gaan vloggen. De een wordt kinderarts en de ander maakt zich op voor een cameralens. Ik vraag mij wel iets af maar het maakt het angstig tegelijk. Hoe zullen zij zich opstellen tegenover hun kinderen als zij dat later zien.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    Citaat Geplaatst door classsssse Bekijk reactie
    intelligentie is ook bij de meeste vloggers ver te zoeken. Boring!
    Mischien moet jij ook beginne met vlogge


  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Het worden wel goede huisvrouwen...alles wat ze doen komt op internet !

    het wil niet lukken met de sex...kijk eens mee en geef tips !
    kijk hoe mijn man eet !
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info