1. #16
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    stiekem slachten is een optie

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    s nachts een paar schapen stelen van de boer maar stel je voor dat ik snachts per ongeluk een varken ipv een schaap slacht en dan thuis opeet

  3. #18
    Grateful.

    Reacties
    5.873
    12-02-2013

    Wat gaat de seculiere Nederlander doen tegen al die dieren die vanuit andere landen in een vrachtwagen worden gestopt om hier te dienen als stukje "mals" vlees ? Ja, eten dus.

    Laten we dan mensen die zich schuldig maken aan "dierenleed" ook een boete geven. Goed plan.
    “Your task is not to seek for love, but merely to seek and find all the barriers within yourself that you have built against it.”

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    neefie ,

    ze zijn zo hypocriet als het maar kan zijn

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Dierenleed moet ten alle tijde worden voorkomen, halal en/of kosjer slachten is niet van deze tijd.

    Hoe er wordt gesleept (transport) met dieren moet ook anders, de algemene behandeling van dieren moet anders. Het zijn geen objecten, het zijn levende wezens met gevoel, stress en pijn. Mensen met een huisdier waar ze om geven snappen dit zou je zeggen.

    En nee, ik ben geen hypocriet.. ook ik eet vlees maar ik probeer wel vlees te kopen van dieren die (iets) beter zijn behandeld. Ik stem PvdD, al jaren lang.