1. #61
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Na een paar weken hier niet te zijn geweest, zie ik walgelijk gedrag.
    En daarbij zie ik het filmpje van de PVV niet als een probleem of een realiteits beeld, maar de reacties en houding van moslims en Marokkanen hier zijn dan wel van een niveau van zorgwekkendheid.
    De PVV maakt niet de realiteit uit met zo een verdraait filmpje, de moslims en Marokkanen maken wel de realiteit uit over zichzelf.
    Als het gaat om simpele zaken als de dood van Hawkins zijn de reacties van moslims/Marokkanen van een denigrerend primitief onontwikkelt niveau, en dat is velen malen zorgwekkender, vooral omdat het geloof niet van een primitief niveau is.

    Huilen om de PVV en hun waardeloos filmpje terwijl je zelf alles en iedereen die anders denkend is verdoemt en vervloekt is de grootste grap, gedraag je en steek wat op van je geloof waar je heel je leven al mee bezig bent.

  2. #62
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Ik heb wel een fact-check gevonden die claimt dat het allemaal wel klopt:
    https://opiniez.com/2018/03/18/een-f...v-islam-video/


    Kan deze meneer gelijk meegenomen worden bij de aangiftes?
    Die site en en Robert Bor is een grote grap. Die meneer heeft een opiniestuk geschreven dat niet echt bepaald strookt met de huidige gang van zaken in de islamitische gemeenschap. Het staat bol van vooroordelen. Alles behalve geloofwaardig.

    Hoe kom je trouwens op die anti-Islamitische website?
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  3. #63
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Na een paar weken hier niet te zijn geweest, zie ik walgelijk gedrag.
    En daarbij zie ik het filmpje van de PVV niet als een probleem of een realiteits beeld, maar de reacties en houding van moslims en Marokkanen hier zijn dan wel van een niveau van zorgwekkendheid.
    De PVV maakt niet de realiteit uit met zo een verdraait filmpje, de moslims en Marokkanen maken wel de realiteit uit over zichzelf.
    Als het gaat om simpele zaken als de dood van Hawkins zijn de reacties van moslims/Marokkanen van een denigrerend primitief onontwikkelt niveau, en dat is velen malen zorgwekkender, vooral omdat het geloof niet van een primitief niveau is.

    Huilen om de PVV en hun waardeloos filmpje terwijl je zelf alles en iedereen die anders denkend is verdoemt en vervloekt is de grootste grap, gedraag je en steek wat op van je geloof waar je heel je leven al mee bezig bent.
    Het zijn maar 6 leden geweest hoor die zich heel denigrerend op hebben gesteld. Check de topic maar na.

    Al waren het er 30. 30 leden op 1,3 miljard moslims?

    En er wordt niet gehuild om een filmpje maar om men heeft kritiek en terecht op het zieke gedrag van Wilders dat steeds meer verder opschuift.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  4. #64
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Zolang je niks durft te erkennen verandert er niks, Wilders kan filmpjes maken zoveel hij wilt.
    Als je rond je heen kijkt en op welk internet kanaal ook, is het probleem duidelijk aanwezig, de macht ligt niet bij rechts denkenden.
    Het is makkelijk als je veel zaken hebt waar je tegen aan kan schoppen, die zaken zijn er.

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    313
    29-02-2016

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Die site en en Robert Bor is een grote grap. Die meneer heeft een opiniestuk geschreven dat niet echt bepaald strookt met de huidige gang van zaken in de islamitische gemeenschap. Het staat bol van vooroordelen. Alles behalve geloofwaardig.

    Hoe kom je trouwens op die anti-Islamitische website?
    Schrijf een artikel dat Robert Bor van repliek dient, wat zijn voorordelen zijn en beschrijft hoe de huidige gang van zaken in de islamitische gemeenschap wel is

  6. #66
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Zolang je niks durft te erkennen verandert er niks, Wilders kan filmpjes maken zoveel hij wilt.
    Als je rond je heen kijkt en op welk internet kanaal ook, is het probleem duidelijk aanwezig, de macht ligt niet bij rechts denkenden.
    Het is makkelijk als je veel zaken hebt waar je tegen aan kan schoppen, die zaken zijn er.
    Ben ej wel eens op Fok.nl geweest? Ik wel.

    Daar doen de admins en mods zelf mee aan discriminatie. Jullie mogen blij zijn dat wij,Marokkanen een tolerante Marokkaanse/Islamitische admisn en mods hebben.

    En daar zijn het geen handjevol leden,die de meest weerzinwekkende dingen schrijven over moslims en minderheden. Israel is daar een Goddelijke staat voor vele leden.

    De meeste autochtone leden op Fok.nl zijn vóór mensenrechtenschendingen.

    Een beter milieu begint bij jezelf.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  7. #67
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door mirdad Bekijk reactie
    Schrijf een artikel dat Robert Bor van repliek dient, wat zijn voorordelen zijn en beschrijft hoe de huidige gang van zaken in de islamitische gemeenschap wel is
    Ik heb je al eerder verteld dat je een dikke vinger in je reet kan douwen.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  8. #68
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Nee vind deze site al meer dan zat negatief.
    Hier doen de mods netzo goed mee, onderling leden bannen en ip-bans geven puur uit vriendjes politiek en roddel cultuur.
    Dat ik het één afkeur betekend niet dat ik het ander goedkeur of er gelijk achter sta, die suggestie en visie delen vaak mensen die zaken niet willen erkennen bij zichzelf.

  9. #69
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Nee vind deze site al meer dan zat negatief.
    Hier doen de mods netzo goed mee, onderling leden bannen en ip-bans geven puur uit vriendjes politiek en roddel cultuur.
    Dat ik het één afkeur betekend niet dat ik het ander goedkeur of er gelijk achter sta, die suggestie en visie delen vaak mensen die zaken niet willen erkennen bij zichzelf.
    Fok.nl is vele malen erger. En de mods houden jullie het hand boven het hoofd. Wees daar blij om. Op een andere forum,de turkse bijvoorbeeld,hadden bepaalde leden allang een ip-ban gehad.

    Nogmaals,wees blij dat de Marokkaanse mods hier toleranter zijn dan de autochtone op fok.nl.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  10. #70
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Waarom zou je Fok.nl hier bij betrekken? en waarom zou je "jullie" gebruiken tegen een individu?
    Omdat ik kritiek heb ben ik gelijk een tegenstander, als de mods mij willen verbannen of iets mogen ze dat doen, als je mijn mening niet kan verkroppen is dat jullie probleem, ik kan best zonder Marokko.nl en het negatieve aspect dat hier huisvest onder de leden.
    Ik hoef ze nergens dankbaar voor te zijn of blij om te zijn.
    Ik uit kritiek op bepaalde mensen, als ik daarbij opeens behoor tot een "jullie" groepering of een "tegenstander van de islam" als dat zo zwart wit is en leeft, waarom zou ik dan moeite doen om mezelf daar tegen te verdedigen, waarom zou ik überhaupt mezelf verdedigen tegen zoiets kortzichtigs?

  11. #71
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Waarom zou je Fok.nl hier bij betrekken? en waarom zou je "jullie" gebruiken tegen een individu?
    Omdat ik kritiek heb ben ik gelijk een tegenstander, als de mods mij willen verbannen of iets mogen ze dat doen, als je mijn mening niet kan verkroppen is dat jullie probleem, ik kan best zonder Marokko.nl en het negatieve aspect dat hier huisvest onder de leden.
    Ik hoef ze nergens dankbaar voor te zijn of blij om te zijn.
    Ik uit kritiek op bepaalde mensen, als ik daarbij opeens behoor tot een "jullie" groepering of een "tegenstander van de islam" als dat zo zwart wit is en leeft, waarom zou ik dan moeite doen om mezelf daar tegen te verdedigen, waarom zou ik überhaupt mezelf verdedigen tegen zoiets kortzichtigs?
    Ik trek een vergelijking met de autochtone forumleden op Fok.nl. Marokko.nl leden zijn watjes in vergelijking met de autochtone leden fok.nl

    Je hoeft ook niet blij of dankbaar te zijn. Ik geef alleen maar aan dat de leden op Fok.nl vele malen erger zijn dan de leden hier. En de admins hier zijn neutraler dan de admins op Fok.nl

    Tjah,je kan je wel blind staren op Marokkanen en de Islamitische gemeenschap maar dan ben je in mijn ogen fout bezig.

    Elke fora kent haar trollen,racisten en viezerikken,en op Fok.nl komt dat meer tot uiting dan hier.

    Meer schrijf ik niet. Jij hebt het recht om je mening te uiten. Maar wat sommige autochtone leden hier doen is geen mening ventileren maar bewust inspelen op de gevoelens en denkwijze van sommige leden.

    Overigens ben ik ervan overtuigd dat de overgrote meerderheid gewoon dingen in opwelling schrijft en later daar spijt van krijgen maar dat niet aangeven hier. Als je elkaar gaat zitten fucken dan moet je niet verbaasd staan dat mensen terug gaan fucken door de boel te gaan provoceren. En het is ze nog gelukt gezien de reactie´s die ik daarop heb mogen lezen.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  12. #72
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Ik trek meer de vergelijking buiten Marokko.nl naar bijv YouTube of de buitenwereld, daarom kan me dat filmpje van Wilders mij niet boeien, die man heeft geen macht over "ons" wat wij als gemeenschap doen in de samenleving en naar elkaar is wat ons kan maken en breken.
    Al maakt Wilders tien filmpjes dat de islam dit en dat is, zolang ik en mijn broers en zussen en vrienden dat allemaal niet doen, dan vrees ik niks of trek ik mij niks aan van PVV figuren en hun agenda.
    Je moet eens kijken hoe snel een Pegida of PVV mars zal stoppen als er geen tegengeluid is, wordt al snel een dooie boel.
    geen negatieve voeding tot je nemen of geven.

    Meeste autochtonen die hier hangen openen selectieve topics waar alleen moslims in voorkomen.

  13. #73
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    klopt lagbrug

    als we als broeders dicht bij elkaar staan kan niemand ons iets uitmaken verraden we elkaar dan zal het vergaan zoals in andalusie een paar honderd jaar terug

  14. #74
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Het is niet tastbaar het zit in ons dus je kan het nooit vermoorden, je kan het alleen wat aandoen als het fysiek aanwezig is, die fysiekheid symboliseren wij, onze ego's bepalen onze weg.

  15. #75
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Ik trek meer de vergelijking buiten Marokko.nl naar bijv YouTube of de buitenwereld, daarom kan me dat filmpje van Wilders mij niet boeien, die man heeft geen macht over "ons" wat wij als gemeenschap doen in de samenleving en naar elkaar is wat ons kan maken en breken.
    Al maakt Wilders tien filmpjes dat de islam dit en dat is, zolang ik en mijn broers en zussen en vrienden dat allemaal niet doen, dan vrees ik niks of trek ik mij niks aan van PVV figuren en hun agenda.
    Je moet eens kijken hoe snel een Pegida of PVV mars zal stoppen als er geen tegengeluid is, wordt al snel een dooie boel.
    geen negatieve voeding tot je nemen of geven.

    Meeste autochtonen die hier hangen openen selectieve topics waar alleen moslims in voorkomen.
    Ik begrijp je. Hier moet ik je wel gelijk ingeven.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela