1. #31
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door mirdad Bekijk reactie
    Een filmpje veroordelen betekent niet dat daarmee gezegd wordt dat het wel of niet waar is.
    Hier ben ik gestopt met lezen.

    Mijn punt is heel simpel:
    Stop die punt heel diep in je reet. Ga naar stormfront.nl.

    Misschien hebben ze daar wel interesse om met jou te discussieren over een facist. Hier krijg je weinig leden mee. En het zijn niet alleen Nederlandse Marokkanen die hun afkeur hebben laten blijken.

    Nu jij nog.

    Ik houd het voor gezien. Vergeet vooral die punt niet.


    Fijne nacht.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    313
    29-02-2016

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    En het zijn niet alleen Nederlandse Marokkanen die hun afkeur hebben laten blijken.

    Nu jij nog.
    Ik keur het filmpje ook af.
    Maar ik weet niet hoe het inhoudelijk te weerleggen.
    Ik houd het voor gezien. Vergeet vooral die punt niet.
    daarmee geef je toe dat je de inhoud van het filmpje niet eens wil weerleggen, en accepteert dat men de informatie in het filmpje gelooft.

    Fijne nacht :-)

  3. #33
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door mirdad Bekijk reactie
    Ik keur het filmpje ook af.
    Maar ik weet niet hoe het inhoudelijk te weerleggen.

    daarmee geef je toe dat je de inhoud van het filmpje niet eens wil weerleggen, en accepteert dat men de informatie in het filmpje gelooft.

    Fijne nacht :-)
    Volgens mij begrijp jij iets niet. Ik weet waar jij op uit bent. Een discussie.

    IK hoef jou niet uit te leggen dat de Islam niet dodelijk is en dat de Islam evenmin aan terreur en slavernij gelijkgesteld kan worden.

    Dat is je reinste onzin. Daarom wil ik deze discussie ook niet met jou voeren.

    Laten we gaan debatteren over waarom sneeuw wit is,dat lijkt me veel interessanter.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door fairuza Bekijk reactie
    Wellicht hint je op wat voor dingen zulke gedachten in de hand kunnen werken?

    Als ik bijvoorbeeld lees dat men hier op dit openbare forum vele pagina's helemaal los gaat op LHBT-ers (ze krijgen de ergste ziektes toegewenst, ze zouden gemolesteerd moeten worden, hun rechten zouden moeten worden afgepakt, ze zouden onder curatele gesteld moeten worden, van het dak moeten worden gegooid, etc. – en dat zit mij hoog als LHBT-er), iemand als Stephen Hawking een varken genoemd wordt omdat ie atheïst was of Zineb El Rhazoui, strijdster voor vrouwenrechten, wordt weggezet als 'prostituee', dan geef je Wilders een visitekaartje af waar hij dankbaar gebruik van maakt.

    Nee, dit filmpje vind ik niet bijdragen aan vreedzame samenleving en staat haaks op verzoening zoeken. Zo'n filmpje kan ik missen als kiespijn, maar, ter relativering, bovengenoemd visitekaartje ook.

    Goed gezegd!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door mirdad Bekijk reactie
    Je kan toch nog zijn spelletje niet meespelen door te onderbouwen dat het niet klopt en zo de wind uit de zeilen halen?

    Ik weet niet of dat bij een figuur als Wilders werkt.
    Neem nou dat filmpje. Een grote generalisatie, van begin tot eind. Kom met een inhoudelijk verhaal waarmee je duidelijk maakt dat, noem es wat, de islam niet vrouw-onderdrukkend is, dan zijn er direct voorbeelden te over waar dat dan weer wel uit zou blijken.

    Dat is het probleem met generaliseren in de discussie: dat is geen discussie.


    Maar ik vond de reactie van Fairuza heel goed. Het klopt dat er hier dagelijks tig reacties voorbijkomen die de uitspraken in dat filmpje ondersteunen. Bizar.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    313
    29-02-2016

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Volgens mij begrijp jij iets niet. Ik weet waar jij op uit bent. Een discussie.
    Ik dacht dat dit een discussieforum is

    Maar goed, jij reageert op mij, ik reageer op jou (ook nu, dat vind ik beleefd) en dan ga je zeggen dat ik uit ben op een discussie?

    IK hoef jou niet uit te leggen dat de Islam niet dodelijk is en dat de Islam evenmin aan terreur en slavernij gelijkgesteld kan worden.
    Ik vraag jou ook niet om mij dat uit te leggen....

    ik vraag me vooral af waarom niet *inhoudelijk* wordt gereageerd op de stellingen in het filmpje, en slechts verontwaardigd wordt gereageerd.

    Dat niet inhoudelijk wordt gereageerd kán dat door miljoenen Nederlanders (publieke opinie) worden verstaan worden als "Wie zwijgt stemt toe."
    Als ondertussen een aantal mensen wél met argumenten onderbouwen dat islam fascistisch is (die Charlie Hebdo-muts bijvoorbeeld of Hirshi-Ali) en dat wordt allemaal gepubliceerd worden in de media
    dan is voor velen 1 plus 1 is twee.

    En dan verbaasd zijn over zoveel islamofobie?!?
    Kom nou!

  7. #37
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door mirdad Bekijk reactie
    Ik dacht dat dit een discussieforum is

    Maar goed, jij reageert op mij, ik reageer op jou (ook nu, dat vind ik beleefd) en dan ga je zeggen dat ik uit ben op een discussie?


    Ik vraag jou ook niet om mij dat uit te leggen....

    ik vraag me vooral af waarom niet *inhoudelijk* wordt gereageerd op de stellingen in het filmpje, en slechts verontwaardigd wordt gereageerd.

    Dat niet inhoudelijk wordt gereageerd kán dat door miljoenen Nederlanders (publieke opinie) worden verstaan worden als "Wie zwijgt stemt toe."
    Als ondertussen een aantal mensen wél met argumenten onderbouwen dat islam fascistisch is (die Charlie Hebdo-muts bijvoorbeeld of Hirshi-Ali) en dat wordt allemaal gepubliceerd worden in de media
    dan is voor velen 1 plus 1 is twee.

    En dan verbaasd zijn over zoveel islamofobie?!?
    Kom nou!
    Waarom stop je dikke middelvinger gewoon niet in je kont?

    Ben je gelijk klaar.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  8. #38
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Fok.nl daar moet je eens naartoe gaan. Upload die ava van je daar.

    Moet je eens zien wat je over je heen gaat krijgen.

    Mensen gaan zich niet meer verdedigen.

    Ze zijn het zat.


    Citaat Geplaatst door fairuza Bekijk reactie
    Wellicht hint je op wat voor dingen zulke gedachten in de hand kunnen werken?

    Als ik bijvoorbeeld lees dat men hier op dit openbare forum vele pagina's helemaal los gaat op LHBT-ers (ze krijgen de ergste ziektes toegewenst, ze zouden gemolesteerd moeten worden, hun rechten zouden moeten worden afgepakt, ze zouden onder curatele gesteld moeten worden, van het dak moeten worden gegooid, etc. – en dat zit mij hoog als LHBT-er), iemand als Stephen Hawking een varken genoemd wordt omdat ie atheïst was of Zineb El Rhazoui, strijdster voor vrouwenrechten, wordt weggezet als 'prostituee', dan geef je Wilders een visitekaartje af waar hij dankbaar gebruik van maakt.

    Nee, dit filmpje vind ik niet bijdragen aan vreedzame samenleving en staat haaks op verzoening zoeken. Zo'n filmpje kan ik missen als kiespijn, maar, ter relativering, bovengenoemd visitekaartje ook.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  9. #39
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Kia Bekijk reactie
    Dat dus
    Die debiel is al bijna 24 uur bezig. Ik weet niet wat zijn doel is en wat ie wil bereiken.

    Wat een gek!
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  10. #40
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Kia Bekijk reactie
    Wat denk je zelf...je weet wat Nederlandse pedofielen op het internet doen
    Mirdad is een lid die niet met zijn echte account durft te komen. Het is een bekende hier. Maar hij wil gewoon even anoniem zijn ei kwijt. Veel PVV´ers stemmen ook op de PVV en beweren tegen alles en iedereen dat ze niet op de pvv hebben gestemd.

    Hoe zielig ben je dan? OP een Marokkaanse forum ( openbaar of niet het is een Marokkaanse community Website voor en door Marokkanen) even de boel komen trollen.

    Dikke middelvinger in hun poepreet. Vuile populisten proberen even een discussie te beginnen.

    Begin maar een discussie waarom het westen zo veel aanslagen te verwerken krijgt. Dat heeft niks met islam te maken maar met arrogantie en het meten met dubbele maat van het westen tav Israel,irak,afghanistan etc etc.

    Wilders roept en zij duiken er als dolle stieren op. Zielig,achterlijk,imbeciel en racistisch.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  11. #41
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door mirdad Bekijk reactie
    ja het is aanwakkeren van pure haat, dat ontken ik niet. De stellingen betreffen een religie, niet mensen waardoor het niet racistisch is (onderscheid op basis van ras en ethniciteit).

    Weet je wat we gaan doen Mirdad? We gaan jou eerst eens wat abn aan leren.

    Hoe komt het dat vrijwel bijna alle media spreken over een racistische daad?

    https://news.google.com/news/story/d...ed=nl_nl&gl=NL


    Waarom denk jij daar als haatzaaier anders over? En wat versta jij onder racisme?
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    313
    29-02-2016

    Citaat Geplaatst door Kia Bekijk reactie
    Wat denk je zelf...je weet wat Nederlandse pedofielen op het internet doen
    In plaats van te lezen wat ik schrijf, wordt gegooid met modder en beledigingen. Een voorbeeld van wat ik bedoel: niet ingaan op de inhoud.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    313
    29-02-2016

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    En wat versta jij onder racisme?
    wat onder racisme wordt verstaan zoals
    "any distinction, exclusion, restriction or preference based on race, colour, descent, or national or ethnic origin which has the purpose or effect of nullifying or impairing the recognition, enjoyment or exercise, on an equal footing, of human rights and fundamental freedoms in the political, economic, social, cultural or any other field of public life."
    Zie http://wetten.overheid.nl/BWBV0002911/1972-01-09 artikel 1

    Of http://www.betekenis-definitie.nl/Racisme waar religie géén criterium is.
    Onderscheid op basis van religie is volens de definities geen racisme.

  14. #44
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door mirdad Bekijk reactie
    wat onder racisme wordt verstaan zoals
    "any distinction, exclusion, restriction or preference based on race, colour, descent, or national or ethnic origin which has the purpose or effect of nullifying or impairing the recognition, enjoyment or exercise, on an equal footing, of human rights and fundamental freedoms in the political, economic, social, cultural or any other field of public life."
    Zie http://wetten.overheid.nl/BWBV0002911/1972-01-09 artikel 1

    Of http://www.betekenis-definitie.nl/Racisme waar religie géén criterium is.
    Onderscheid op basis van religie is volens de definities geen racisme.
    Het probleem ,en die diepgang ontbreekt helaas bij jou,,is dat Wilders al veroordeeld is voor discriminatie en hij daardoor met recht een racist genoemd kan worden. Helemaal nu hij door blijft gaan. Dit is dus verder mijn laatste reactie naar jou toe tav dit onderwerp.

    En het feit hij ook nog eens een nazi´achtige Islamofobische retoriek er op na houd zijn al jouw reactie´s vergeefse moeite geweest helaas.

    Ik zou mij,als ik jou was, meer druk om maken om zijn aanhangers die het woord bij de daad voegen en moslima´s voor kopvodden*** uitmaken. Wilders is goed bezig. Vind je niet? ( retorische vraag).


    Veel sterkte verder.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Dit is dus "vrije meningsuiting"